Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

31 Ağustos 2013 Cumartesi

Gratis İndiriminden Neler AlMIŞTIM?

Başlık garip değil mi?? :) Kendime çok kızıyorum açıkçası, 1 ay önce yaptığım alışverişi şimdi yazabiliyorum. Gratis’in iki önceki indiriminden yani hani daha TheBalm Instain allıklar gelmemişti,  O zamandan aldıklarımı paylaşacağım :) Kısa kısa yorumlar ile..
1.       Benri Kare Pamuk x 2 adet (Sanırım Gratis imzalı ürünlerde 1 alana 1 bedava vardı)
 

2.       John Freida yoğun hacim kazandıran şampuan ve saç kremi…Saç kremini daha kullanmadım ama şampuandan memnun sayılabilirim (?!!) Çok da yoğun bir görünüm vermiyor sanki, biraz daha kullanayım doğru dürüst yorumlayacağım :)
3.       Essence Me & My Icecream koleksiyonundan çoook tatlı bir krem allık, inanılmaz bir aydınlık veriyor ve müthiş bir rengi var. Şu an rengim çok koyulaştığı için kullanmıyorum. Ama beyaz tende nefis duruyordu, hala standlarda olduğunu düşünüyorum! Fiyatı 8.55 TL idi sanırım.
4.       Loreal Glam Shine Balmy Glosslar :) 912 –Sin for Peach ve 909 – Mad for Pomegranate renkleri, iki renkte muhteşem ki 912 numaralı renk özellikle bloggerlardan çok övgü alıyor ;)
5.       Maybelline the Falsies Volume rimel, sevgili GorkemKarman’ın çok övgüsü üzerine aldığım ama hala açmadığım (elimde dolu rimel var:)) bir rimel...
6.       Son olarak 04 numarasının elimde olduğu Maybelline Dream Touch Krem Allık 05 numarası! Güzel bir pembe..


Umarım çok yakın zamanda tembelliğime ara vererek sizlere Swatchları da verebileceğim :) Herkese güzel bir haftasonu dilerim! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder