Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

16 Ağustos 2013 Cuma

CHANEL - MISTY SOFT #40 - IKILI GOZ FARI

Haftanın en güzel gününden herkese merhaba J
Bugün sizlere Chanel’in günlük kullanıma oldukça uygun ikili farından bahsedeceğim. Misty Soft..Gerçekten yapısı ve rengiyle kusursuz bir ürün J
Bu sene yılbaşında almıştım yazısını ancak yazabiliyorum. Evet itiraf ediyorum çok tembel bir blog yazarıyım L

 Gelelim güzeller güzeli farımıza :) Rengi içinde çook hafif mor/lila barındıran “taupe” tonlarında. Açık olan rengi kaş altını aydınlatmaya yarayan ve tüm göz kapağına uygulanabilecek çok güzel ışıltılı sütlü kahve/gri/bej karışımı. Koyu olan taraf ise acı kahveye çalan ve içerisinde bence morluk barındıran crease bölgesini belirginleştirme için kullanılabilecek güzel bir ton J
Chanel olduğundan mütevellit, kalıcılığı ve kalitesi gerçekten bir harika. Sabah sürdüğümde akşam zerre yerinden kıpırdamadan duruyor. Ancak belirtmeliyim ki ben bazsız far kullanmıyorum, göz kapaklarım yağlı olduğu için L Yapısı yumuşacık, kadife gibi ve tabi ki tozutma sorunu yok ancak Burberry farlar Chanel’e göre bir tık daha üstte benim için. Burberry Beauty’deki farların yumuşaklığını şu ana kadar başka bir farda yaşamadım gerçekten!
Ambalaj her zamanki gibi şık ve sade klasik Chanel kaplarından. Kadife bir kese içerisinde. Yılbaşında güzel bir indirimle Sevil’den bu bu ikili farı 80 TL’ye almıştım!..
Bu renkler günlük kullanım için oldukça kullanışlı, risksiz ve bence herkese yakışan renkler J Gönül rahatlığıyla herkese tavsiye ederim.
Güzel bir haftasonu diliyorum.

2 yorum: