Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

31 Ağustos 2013 Cumartesi

Clarins Hydra Quench Cream-Gel

Merhaba J
Uzun bir sessizlik yine bende..Sebep: Tatildeyim. "Öfff amma çok tatildesin" dediğinizi duyar gibiyim ancak, yıllık iznimin nerdeyse hepsini kullanıp tekrar annemin yanına Alanya’ya geldim ve bir 10 gün daha burada olacağım J Tatil çok güzel şey.. J
Neyse…
Bugün sizlere tanıtacağım güzel arkadaşım: Clarins cilt bakım ailesinden!
Clarins Hydra Quench Cream-Gel

Clarins’in şimdiye kadar deneyip de memnun kalmadığım tek bir ürünü olmadığı gibi bu ürün için de aynı hisleri paylaşıyorum. Bu ürün resimde gördüğünüz normal boyutu değil deneme boyu. Sevil’de yaptığım Clarins alışverişinde birçok sample vermişlerdi onları teker teker kullanıyorum! Hepsine de bayılıyorum. Mesela yazısını şurada yazdığım yüz temizleme köpüğü inanılmaz bence. Elimdeki temizleyiciler bitince gidip alacağım koşarak J
Şimdi gelelim ürünümüze, benim elimdeki Normal-Karma ciltliler için. Ürün deneme boyu olduğu için 15 ml, kokusu inanılmaz güzel bana göre ama ürünlerde parfüm tercih etmiyorsanız sevmeyebilirsiniz. Bu boy ürünler seyahatler için çok uygun oluyor ve tabi ki şu anda tatilde olduğumdan yanıma bunu aldım J
Yapısı çok ince diyemem ama cilt tarafından hemen emiliyor, verdiği yumuşaklık ve pürüzsüzlük hissine ise hayranım. Anti-Aging (benim aradığım bir şey nemlendirmenin yanında) bu üründe yok, bu ürün sadece nemlendirme vaat ediyor. Ve hakkını veriyor,şahsen bütün gün deniz ve güneşten gerilmiş cildime gece yatmadan kullandığımda nemlendirmesinden büyük ölçüde memnun kalıyorum.
Kıssadan hisse, biterse gerçek boyunu alır mıyım? Bilmiyorum çok güzel bir ürün ama ben nemlendirmenin yanı sıra Anti-Aging de arıyorum.
Normal-karma cildiniz var ise, aradığınız sadece nemlendirme özelliği ise bu ürünü şiddetle tavsiye ederim J Fiyatını bilemiyorum. Elimdeki sample olduğu için.
Sıcak bir Alanya gününden herkese sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder