Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

15 Nisan 2019 Pazartesi

GLAMGLOW SUPERMUD Clearing Treatment І Maske

Herkese selam!

Bir gunde iki yazi yazmayali sanirim yillar oluyor :) Ama bu ara kafami dagitmaya cok fazla ihtiyacim var ve bunu da sevdigim seylerle yapmak istedim. 

Bu yazimda, ilk ciktigi zamanlarda cok olay olan bir maskeden bahsedecegim. Seveni kadar sevmeyeni de cok bu urunun. Ben seven taraftanim. Oncelikle soylemek isterim ki, kesinlikle ve kesinlikle urun firma gonderisi degildir. Kaldi ki takipci sayim buna izin vermez:) Blogumda gordugunuz tum urunleri kendi paramla satin aldim.

O zaman baslayalim :)

Glamglow SuperMud Clearing Treatment Maske



GlamGlow Super Mud maske sekizgen (oktagonal :P) bir kutuda sunuluyor. Kutu uzerinde cilt icin nelere yonelik kullanilabilecegi belirtilmis. Bunlar: Gozenekler, problemli cilt, sivilceler, lekeler. siyah&beyaz noktalar, batiklar, kabartilar. Urunun parabensiz oldugu belirtilmis ve ayni zamanda asagidaki fotografta da gorebileceginiz uzere icinde cesit cesit  asit bulunmakta. 



Bu kadar buyuk bir karton kutu icerisinde sunulunca insan daha buyuk birsey cikacak diye beklerken totalde 34 gram olarak karsimiza cikiyor bu urun! Acildiktan sonra da 9 ay kullanim suresi var.

Asagida kutu uzerinde ayrica Turkce aciklamalar da yapilmis. Aktif Karbon icerigiyle ciltteki sebum fazlaligini alacagini, icerdigi AHA&BHA karisimi ile cilt elastikiyetini arttiracagini ve gozenekleri sikilastiracagini vaat ediyor. Zaten icerik olarak; laktik asit, mandelik asit, okaliptus gibi icerikler kutu uzerinde belirtiliyor.


Kutusu cok albenili ve actiginizda icerisinden 'Hello Sexy' yazan bir kapak karsiliyor sizi!




Urun kavanozda geliyor. Kavanozu actiginiz zaman kapak altinda, icerisinde bir de plastik bir koruyucu var. 
Kullanim kilavuzu icerisinde bu arada Turkce de bulunuyor.

Asagida gordugunuz uzere urunumuz, antrasit renkli bir camur maske. Cok yogun bir mentol kokusu var. Mentol sevmeyenler icin rahatsiz edici olabilir. Kullanim sonrasinda kapagini cok iyi kapatmak gerekiyor zira urunun tamamini bitirmeden kurumasi sebebiyle cope atan cok olmus. Ben hepsini bitirdim, dibini de nerdeyse ekmekle siyirdim! :-D


Nasil kullaniyoruz? Ben tercihen banyo sonrasi kullaniyorum ki buhar sonrasi gozeneklerim iyice yumusamis olsun diye. Karma bir cilde sahip oldugum icin maskeyi sadece T bolgeme ve burun kenarlarina uyguluyorum. Kullanim talimatina gore maskeyi yuzunuzde 5-20 dakika arasi tutmaniz gerektigi soyleniyor. Benim 30 dakika da tuttugum oldu, aslinda yaptigim dogru birsey degil fazlasiyla kurutucu bir etkisi var urunun zaten bu yuzden kuru olan yanak bolgeme uygulamiyorum.
Asagida solda ilk uyguladigi anda ve sagda 20 dakika sonra urun kuruduktan sonraki halini gorebilirsiniz;


Cok hassas ciltliyseniz bu maske biraz agresif kacabilir, yuzde batma; kizariklik irritasyon yapabilir. Bende boyle bir durum soz konusu olmadi. Uygulama sonrasi maske kururken yuzumun gerildigini hissediyorum ancak benim icin bir sorun teskil etmiyor. Ilk suruldugu anda koyu gri bir renk olan  maskemiz, kurudukca acik gri bir renk aliyor. Siyah noktalarinizin oldugu yerler ise belirginlesmeye basliyor. 

Peki, Sonuclar nasil? Ben urunden memnun kaldim ve haftalik cilt bakim rutinimde her Pazar banyo sonrasi urunu olarak kullandim. Siyah noktalarimi kokunden temizledi mi? Hayir! Zaten beklemiyorum tamemen temizlemesini, ancak uygulama sonrasi cildim yumusadi ve siyah noktalarimi hafif ittirdigimde cikacak hale getirdi. Tabi ki kullanim sonrasinda daha duru bir goruntu ve daha aydinlik bir cilt var :) Kisacasi benim icin yeterli bir haftalik temizlik yapiyor. 

Urunu gectigimiz sene icerisinde bitirdim daha sonra GlamGlow'un 5li setinden cikan 15 ml'lik ekstra tupunu de kullandim :) Kisacasi sevdigim bir urun oldu. Ben aldigimda 200 TL civarina satiliyordu sanirim. Urun su an Sephora'larda 325 TL'ye satiliyor. 

Su an bu urune bu parayi odemem acikcasi, elimde bir de The Body Shop'in Himalayan Charcoal maskesi var ve bende ayni etkiyi yapiyor. Nispeten fiyat olarak daha uygun diyebilirim :) (170 TL)

Yine de cok sevdigim bir urun kendisi, ancak dogruya dogru indirime girerse alirim:) Kil maskeleri icerisinde benim icin ilk sirada bu var, satin almama sebebim ise sadece fiyati diyebilirim.

Siz ne dusunuyorsunuz bu urun hakkinda? Size iyi geldi mi? Kullandiniz mi? Yorumlarinizi okumak isterim!

Sevgiler
xoxoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder