Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

15 Nisan 2019 Pazartesi

Bitenler І EYLUL EKIM 2018

Merhaba!

Blogumu bitenler ve copler ile doldurdugumu dusundukce uzuluyorum ama aslinda saka maka bu yazilarda kisa kisa da olsa oldukca fazla urun yorumluyoruz :)


Cilt - Makyaj Temizligi



Bioderma Crealine (Sensibio) H2O (100 ML): Bioderma en sevdigim miselar su sanirim, gerci su ara tahtini Hydrabio'ya devretmek uzere ama, yine de miselar su deyince ilk aklima gelenlerden. Eylul-Ekim aylarinda Alanya'da yaz tatilinde oldugumdan kelli, bitenlerde cok fazla temizleme suyu, jeli vs goreceksiniz ve de cok sayida seyahat boy urun :) Bu urun de bir seyahat boydu, cok kullanisli oluyor gercekten.

Bioderma Sebium Foaming Gel (100 ml): Bir recete.com alisverisinde hediye olarak gonderildi. Normalde Sebium serisini kullanmayi sevmiyorum zira yagli ciltlere uygun bir urun oldugu icin benim cildimde kuruma ve yikama sonrasi gerilme yapiyor yani bana biraz agresif geliyor. Ancak yazin, o kadar cok gunes koruyucu kullaniyorum ki kesinlikle ve kesinlikle boyle bir temizleme jeline ihtiyac duyuyorum. Sabah aksam kullanarak bitirdim, yagli ciltlerin sevecegi bir urun, ben de ancak yaz zamani almayi dusunebilirim.

Diadermine Cift Fazli Goz Makyaj Temizleyicisi: Bittikce aliyorum, sevmeyeni cok var, cogu kisi de yag butonlari da yapmis goz cevresinde ama ablaniz 38 yasini devirdigi icin onun kuru goz cevresine iyi geliyor bu urun :) Cok iyi sokup atiyor goz makyajini ve ayrica kirpiklerimi besliyor ben seviyorum bu urunu, ayrica son asamada yuzumu muhakkak yikadigim icin yagli bir his de kalmamis oluyor. Her bitenlerde goreceksiniz bu urunu muhtemelen :)

Bioderma Sensibio Gel Moussant (45 ml): Bu da bir recete.com alisverisi ile gelen hediyelerdendi ve zaten bu urunle bu sekilde tanistim. Bayildim bu urune, cilde inanilmaz nazik ama temizlemeden de odun vermeyen bir urun. Su an buyuk boyunu kullaniyorum ve kis aylarinda yanak bolgeleri kizarik olan cildimi hirpalamayan bir temizleyici oldu, ben cok sevdim :) Alirim yine mutlaka. Bioderma'yi seviyorum. Not: Cildim: T bolgem yagli/normal, yanaklarim ve goz cevrem kupkuru.

Cilt Bakimi:


Chanel Hydra Beauty Gel Creme (5 ml) - Sample : Chanel'in Hydra Beauty serisininde nemlendirici kremi, buram buram parfum kokuyordu, ben ki severim aslinda biraz parfum ama resmen doldurmuslar icine parfumu, hayatta tam boyunu alacagim bir urun degil. Zira anti-aging disinda sadece nemlendirici ozelligi olan urunlere cok cilgin rakamlar odemek istemiyorum.

Lancome Genifique Youth Activator (5ml) Sample: Bu da Lancome'un en unlu serumlarindan, yapisi su gibi ama guzel nemlendiriyor. Seyahatlerde yanimda tasima kolayligi acisindan kullandim bitirdim, ama tam boyunu alabilecegim bir etki hissetmedim.

Chanel Le Weekend (5ml) Sample: Sadece haftasonlari (yani aslinda gunes isigina maruz kalmayacak sekilde evde kaldiginiz bir sure zarfi) kullanimina uygun, soyucu ozellikte bir kremdi ancak korkumdan kullanamadim. Korkuyorum bu urunlerin bende leke yapmasindan, ufak denem boyu idi, uzun suredir bekliyordu ancak cope gitti.

Bioderma DS+ Soothing Purifying Cream (5 ml) Sample: Yanaklarimdaki kizarik ve hafif puturlu kisimlar, ayin belli zamanlari cosup belirgin hale geldigi zaman yatistirici bir krem arayisina giriyorum. Stok/sample kutumda bunu bulup denemek istedim, cok buyuk bir fark gozlemlemedim acikcasi. Belki etkisi uzun surede ortaya cikiyordur ama zaten benim kizarikliklarim regl oncesi artiyor, sonra azaliyor kisa vadede cozume ulastirmadi, tam boyunu almam sanirim.

Bioderma Photoderm AR 50+ (5 ml) Sample: Iste bana kullandiktan sonra bir de buyuk boyunu aldiran renkli ve yuksek koruma faktorune sahip gunes kremi. Cok severek kullandim, hatta soyle soyleyim sanirim bir sonraki bitenlerde bunun buyuk boyunu da goreceksiniz. Butun yaz elimden dusmedi, bunu temiz cilde direkt suruyordum ve makyaja da gerek kalmiyordu, belki uzerinden bir pudra geciyordum, cunku asiri sicaklarda terleyince akma olabiliyordu ama insani bir sicakliktan bahsetmiyorum. Cok sevdim, sehir icinde yeterli bir urun, onumuzdeki yaz elimde bu segmentte urun olmazsa alacagim kendisini tekrar :)

Lavera Q10 Goz Cevresi Kremi : Bu urunu Koln ziyaretimde Rossmann magazasindan satin almistim. Lavera tertemiz icerikli, uygun fiyatli bir kozmetik markasi. Markaya dogal/temiz icerikleri sebebiyle sempatim olsa da bu urunu hic sevemedim, bu goz cevresi kreminin vaadi anti-aging, ince cizgileri yumusatma idi. Ancak benim goz cevrem icin yeterli gelmedi hatta surdukten sonra ekstra bir kuruma bile hissettim diyebilirim. Avuc avuc sursem de aninda emilip, sanki krem surmemisim gibi bir etki aliyordum. Neyse bitirdim ve fazla da para vermemistim, bir daha almam kesinlikle.

Schaebens Nem ve Kil Maskeleri: Schaebens markasinin boyle paket icindeki maskelerini seviyorum, eskiden Migroslarda satilirdi simdi urun Turkiyede var mi bilemiyorum. Gerek nem maskesini gerek kil maskesini severek kullandim, hatta olu deniz kil maskesini cok seviyorum bu markanin. Almanya'dan 10-12 paket almistim.  Denk gelirsem ve stogum azalirsa alirim tekrar.

Nivea ve Rituel (Bim'de satilan burun bandi) Burun bantlari : Hic sevmiyorum ben bunlari ve ise yaradiklarini da dusunmuyorum, elimdekiler bitsin bir daha asla almayacagim. Burun ve cene uzerindeki minik tuycukleri yolmaktan baska bir ise yaramiyorlar.

Garnier Nem Bombasi Kagit Maske: Garnier'in bu nem maske serisini cok sevdim ben, en cok da pembe renkli olanini seviyorum her hafta Pazar gunu kil maskesi sonrasi muhakkak uyguladigim maskelerden biri.

Shiseido Ultimune Serum (Sample): Bu serumun 10 ml'lik delux boyunu da kullandigim icin etkisini biliyorum, kullandigim sure zarfinda cildime cok cok iyi geldiginden gectigimiz Temmuz ayinda zaten indirimden buyuk boyunu almistim, stogumda yedekli duruyor :) Severek kullandim bu mini boyu da bir seyahatimde :)

Vucut Bakimi: 


Lush - Rub Rub Rub Body Scrub : Surada yillar once yazisini yazmisim zaten, cok seviyorum kokusunu, dokusunu. Ama mesela su an acaba scrub tarzi urunlere ihtiyacim var mi bilemiyorum. Her Pazar "Uzun Banyo!" adini verdigim seremonide ben zaten annemin hazirladigi keselerle olu derileri duzenli atiyorum. Elimdeki scrublar bittikten sonra sadece kese ile yola devam edecegim sanirim. Ama dedigim gibi kotu bir urun asla degil sadece elinizde sevdiginiz ve randiman aldiginiz bir kese varsa bence gerek yok :)

Babe Deo Roll-On : Mukemmel bir deo roll-on demeyi isterdim ancak icerisindeki aluminyum beni rahatsiz ediyor. Her ne kadar eczacimiz icerigindeki aluminyum tehlikeli miktarda degil dese de, icerik listesinde yaziyor olusu beni irrite ediyor. Ter kokusunu muthis onluyor, cehenneme gitseniz bile yari yolda birakmayacagini dusunuyorum. Su ana kadar da muhtemelen 3-4 tane rahat bitirmisimdir. Ancak artik yoluma 0 aluminyum, 0 alkol, 0 paraben deodorantlarla devam etmek istiyorum.

KENZO KI Nutrition Vucut Kremi (10 ml) Sample: Yaz tatilinde surdum gitti, tam boyuna para vermem sanirim, bol parfumlu, hos kokulu, vasat nemlendirmeye sahip bir urundu.

Garibim tek kalmis asagida :-D


Elizabeth Arden Visible Difference Refinin Moisture Cream Complex : 100 ml'lik aile boyu dev nemlendirici. Sabunsu bir kokusu vardi, sabahlari avuc avuc surerek bitirdim, nemlendirmesi yetersizdi. Sivilcelenme yapmadi, sacma miktarlarda da kullansam cok guzel emilip hemen makyaja baslayabiliyordum. Ama Elizabethcigim 100 ml nedir yahu? Atina Duty Free'de 19 Euroya gorunce alip denemek istemistim, ayni ebatta gece kremi de var bunun ama yok yani ben bir etkisini goremedim. :/


Sac Bakimi:

John Frieda Luxurious Volume Sampuan: John Frieda'nin hacim vaadeden yesil serisi bu. Ara ara indirimde bulursam aliyorum, notrum kendisine karsi.

Otel Sampuani! : Neden otel sampuani koyuyorum kendimi anlayamiyorum cidden bazen. Kokusu guzel ama saclarimi kece gibi yapmisti. Bi daha denk gelirsem kullanmam o kadar diyebilirim :)

John Frieda Frizz Ease Sac Kremi: Elektriklenmeyi onleyen sac kremi. Sampuan sonrasi uyguladim dusta. Uzun suredir sac kremi kullanmiyorum zira her ne kadar gur saclarim olsa da ince telli olduklarindan saclarimi yapistiriyordu kremler ancak bu kremde oyle bir sorunla karsilasmadim ve severek kullandim. 


Cilt Bakimi/Karisik Vol 2:


Lush Sweet Lips Dudak Peelingi: %90 i dolu bir sekilde copu boyladi.  Dudaklarimi surekli yedigim icin hayatimin %75lik bor bolumunde dudaklarimda hep yara var. Bu sebepten, peeling yapmiyor degil yapamiyorum! Yara olmadigi zamanlarda da az kullandim ve tarihi gecti o yuzden cope gitti malesef.

Estee Lauder Advanced Night Repair Serum (7 ml): Cok cok sevdigim ve ender etkisini cok net hissettigim serumlardandir. Tam boyu da var evde, yuzumu aydinlatan, yara izlerine ve renk esitsizliklerine iyi gelen cok cok severek kullandigim bir urun. Fi tarihinde surada da kendisinden bahsetmisim :)

Isana Q10 Goz Cevresi Maskesi : Hic sevmiyorum bunlari da, bana kupkuru geliyor sanki goz altima kuru bi bant yapistirmisim gibi, elimde birkac tane daha var sanirim, deneyecegim son bir defa daha sonra atacagim, yok yani calismiyor bende!

Loccitane Divine Eyes Goz Cevresi Serumu/Kremi: (Sample): Bundan o kadar cok var ki bende neredeyse tam boyunu bitirmis kadar oldum sanirim. Cok guzel bir urun, goz cevremi super nemlendiriyor ve yumusakligi aninda hissediyorum ve kisa sureli de olmuyor. L'occitane cilt bakiminda basarli bir marka, ancak fiyatlar ates pahasi.

Agiz Bakimi:


Listerine Advanced White Agiz Bakim Suyu : Zaman zaman satin aldigim ve etkisini hissettigim agiz bakim sularindan.

Sensodyne Seyahat Boy Dis Macunu: Seyahatler icin boyutundan dolayi tercih ettigim bir dis macunu idi!

Marvis Whitening Mint Dis Macunu: Dis beyazlatmada bir numara dis macunu, 2-3 tup bitirmisimdir. Son aylarda dis etimde bir hassasiyet yasadigim icin kendisine ara verdim, ancak tekrar tekrar alacagim bir urundur.

Parfumler (Sample)


Bir yigin sample bitirdim, seyahatlerde agirlik yapmamasi icin cam sise parfumlerimi yanima almiyorum. bunlar cok partik oluyor. Yukaridaki yigindan Hermes - Twilly bence ecza dolabi/hastane gibi kokuyordu. Onun disinda Dior - Joy ve Chanel Gabrielle i severek kullandim :)

Kategorize Edilemeyenler:


ISANA asetonsuz oje cikarici : Bruksel'e geldigimden beri oje suremiyordum, ev icin kosturma vs. Bir de buradaki insanlarda sifir makyaj/sifir oje. Ben fazla alaturka kaliyorum gibi geliyordu ancak tekrardan Pazar aksamlari oje seanslarina geri donus yaptigimdan oje cikaricilar da cabuk biter oldu :) Bu oje cikariciyi da sanirim Almanya Rossmann'dan almistim, uygun fiyatli cok iyi performansa sahip bir urun, denk gelirsem yine alirim. Fiyati da uygundu :)

H&M Makyaj Sungeri: Sertti ancak yine de guzek yayiyordu urunu. Urunu asiri emmiyordu diye hatirliyorum, ancak kisa zamanda yukaridaki hali aldigi icin cope gonderdim. H&M'den sunger alirsam sadece siya renkli sivri sungerini alirim, o Beauty Blender kadar iyi :)

Aveda Hand Relief El Serumu: 3 ml'lik mini bir boydan birsey anlamadim, geceleri yatarken 3-4 kere kullandim ve bitti, Guzel nemlendiriyor ama bilemiyorum Altan...Bu para bir 'el serumu' na verilir mi?

Makyaj:


NYX Epic Ink Liner: Eyeliner: Yillarin eyeliner ozurlusu ben, bir gazla kosup aldim bu urunu, hatta ilk kullanimda bile kullaniminin ne kadar rahat olduguna sasirdim. Birkac kez kullanip cok sevdikten sonra, elime sanirim 1 hafta sonra tekrar alip kullanmak istedigimde goz kapagindaki minnacik kirisikliklar/cizgiler icerisine sizma yaptigini gordum, yapisina da birseyler oldu anlayamadim. Ne oldugunu anlayamadan cope gitti malesef. Simdi kahverengisi de cikmis ancak bir daha sans verecegimi sanmiyorum.

Benefit They're Real Maskara (Mini Boy): Simsiyah yapiyordu kirpikleri, ancak ben hacimli gorunumden hoslandigimdan kelli, bana istedigimi vermedi cok. Tam boyunu almam sanirim.

MUFE Smoky Stretch Maskara: Bu da tek tek ayiran, simsiyah bir gorunum veren ama iddiasiz gunluk kullanima uygun bir maskara idi. Bunu da meraktan kullanmis oldum bir daha satin alacagimi sanmiyorum.  Gonlumun efendileri hala: Chanel Le Volume, Lancome Hypnose Drama ve Lancome Monsieur Big!

Rimmel London Brow This Way Kas Jeli (Dark Brown): Bunun bir acik rengini de kullanip bitirmistim, bunun yarisina kadar geldim sonra yapisi cok civiklasti, muhtemelen tarihi gecti ve atmak zorunda kaldim. Bir daha alacagimi sanmiyorum, cabuk kurumuyordu ve fircasi bence buyuktu.

Urban Decay Primer Potion Far Bazi (Eden) : Kapali kutusunda, hic acilmamis bir sekilde bekliyordu, actigimda ise icerisinden bir yag akti once ve les gibi kokuyordu. Bir damla bile kullanamadan cope gitti. Bir daha UD den far bazi almam. Too Faced de uzun suredir bekliyordu hic acilmadan ancak tas gibi saglam cikti ve severek kullaniyorum!.

Urban Decay Sin Far Bazi (Sample) : Sample olduguna bakmayin inanilmaz uzun sure gidiyor. Sin rengini far olarak da kullanabilirsiniz yani yalniz basina ancak bana biraz fazla simli geldi, yine de kullanip bitirdim. Tam boyunu almam. Asiri simli bence gunduz icin.

Eucerin Hyaluron Filler CC Cream - Medium (Sample): Yaz sonrasi bronzlasmis tenime ne surecegimi dusunurken elime gecen bir sample idi. Gayet guzel cildime oturdu, begendim durusunu ama hem elimdeki urun fazlaligindan hem de asiri bayilmadigim icin tam boyunu almam sanirim.

Chanel Vitalumiere Aqua (Mini Sample) Fondoten (50 Numara veya 40 numara): Bruksel'deki satis danismani sagolsun beni cok kara buldu sanirim, bu rengi torbaya atmis ama yazin muthis oldu yuzume :) Vitalumiere fondotenin yapisini da merak ediyordum denemis oldum ve begendim gercekten, ciltte isil isil duran cok guzel bi fondotendi :)

MAC Waterweight Fondoten Sample: MAC'in bu fondotenini de cok merak ettigimden kullandim ve sevdim, gercekten yapisi su gibi. Incecik! Yillar icerisinde insanin beklentileri degisiyor gercekten, eskiden mat, kapatici fondotenlerden hoslanirken simdi incecik, ciltle butunlesip belli olmayan, parlak gorunumlu fondotenlere yoneliyorum :) Belki de yas aldikca cilt kuruyor ve daha cok parlakliga ihtiyac duyuyoruz! Bu konuyu kapatiyorum....

Tatilde Bitenler!


Oncelikle yukaridaki fotograf kalitesi icin kusuruma bakmayin, yazlikta cektigimden mutevellit, bu sekilde cikti fotograf :(

The Body Shop Aloe Vera Multiuse Soothing Gel: Bunu 2018 Agustos ayinda Bruksel Body Shop'tan yaz tatiline gitmeden once satin almistim. Yuz dahil butun vucuda surebiliyorsunuz, surmedim, yedim sanki. Ozellikle Alanya'da gunes kremi surseniz bile vucudunuz gun boyun o sicagi cekip icten ice yanmaya devam ediyor. Iste bu urun o icten yanmayi, distan soguma serinletme hissiyle bir mijtar dindiriyor. Guzel bir urundu.

Clarins 30 SPF Suncare Oil Spray: Clarins'in 30 faktorlu bronzlastirici/koruyucu yagi. Her sene bacaklarimi/omuz/kol kisimlarimin bronzlastirmayi sevdigimden, bu proseste beni kizartmadan/koruyarak bronzlastiran bir urun oldu. Muhtesem kokuyordu, biraz kuru yag formunda oldugu icin cabuk emiliyordu elimde kalanlari da sac uclarima uyguluyordum deniz kenarinda severek kullandim :)

Schwarzkopf Gliss Sampuan: Her gun tuzlu su sebebiyle dus aldigimiz icin, ailece kullandigimiz ortak sampuandi. Acikcasi yaz vakti, elime hangi sampuan gecerse onu kullaniyorum. Kokusu guzeldi. Ama tirim tirim arayip alacagim bir urun degildi. 

Schwarzkopf Gliss Sivi Sac Kremi: Denizden sonra karman corman olan saclarimi mutlaka bu urunle aciyorum ben bir de tangle teezer. Plaj cantamin olmazsa olmazidir. Cok severim.

Shiseido Benefiance Extra Creamy Cleansing Foam: Bu sanirim 50 ml'lik bir seyhat kitinden cikmisti. Duty Free'de Benefiance Starter Kit olarak satiliyordu sanirim. Shiseido'nun bu temizleme kopugu icerisinde minik partikuller var ve ben cok hoslanmadim ama kullanip bitirdim. Yazin mutlaka hergun cildimi sabah aksam yikiyorum ben, katman katman gunes kremleri baska turlu arinmiyor malesef. Teizleme gorevini guzel yerine getirdi, germedi kurutmadi. Ama bayilmadim.

Mario Badescu Rose Water: Cok unlu Mario Badescu markasinin gul suyu. Sicaklarda, makyajdan sonra, yuzume, haslanmis sirtima vs her yanima kullana kullana bitirdim. Cok sevdim, gercekten guzel. Elimde su an buyuk boyu var. Yedekli :)

Oriflame Discover Miami Spirit Dus Jeli: Canim annemin Oriflame danismanligi yaptigi zamanlarda eve aldigi dus jellerinden. Yani normalde gidip almam. Cok sekerli guzel bir kokusu vardi ve yaz vakti bile icimi baymamisti, ailece kullanip bitirdik.

Clarins Tonik (Iris): Clarins'in alkolsuz tonigi, cilt temizleme isleminin son adiminda yuzumu soyle bir tonikle silmek hosuma gidiyor, sanki son bir rotus gibi :)

Sebamed Balsam Deo Roll-on: Bu da uygun fiyatli aluminyum icermeyen roll-on. Kac sise kullandim hatirlamiyorum, kokusu hafif, yazin sicaklarinda bile sizi kokutmuyor. Kendi acimdan memnun kaldigim bir urun oldu. Severek kullandim.

L'occitane Cherry Blossom El Kremi Seyahat Boy (10 ml): L'occitane'in sevmedigim urunu yok sanirim. Bu da muhtesem kokulu mini boy el kremiydi. Ama tam boyunu alacak olsam orijinal shea butter olanini tercih ederim sanirim.

Essie Ballet Slippers & Essie Rock Top Coat Ojeler:  Ballet Slippers benim icin 'of hic vaktim yok, tek kat sureyim, tirnaklarim tertemiz gozuksun' ojesiydi. Cabuk bitti. Top Coat ise son asamada kullandigim ojenin dayanikliligini arttirmak icindi. Yarisindan fazlasini kullandim ancak daha sonra uhulasti. 

Nuxe Rose Petals Micellar Cleansing Water (Seyahat Boy): Seyahatlerde kullanip bitirdigim, etkisini cok anlamadigim ama cildimde bir irritasyon, sivilce gibi olumsuzluk yaratmayan bir miselar su idi. Bioderma ile devam ederim diye dusunuyorum :)

Ve bir kac sample...

Buraya kadar okuduysaniz tebrik ederim! Madalya hak ettiniz :) Cok tesekkur eder, cok guzel bir gun dilerim! 

Sevgiler!

XOXOX






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder