Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

4 Ocak 2019 Cuma

Bitenler І TEMMUZ AGUSTOS 2018

 Herkese selam!

Yine uzun sure sesimin cikmadigi bir aradan sonra sizi tekrar coplerimle selamlar ve cok mutlu bir 2019 dilerim :)

Bakalim 2018'in yaz aylarinda neler bitirmisim :)

Cilt - Makyaj Temizligi Urunleri:



Diadermine Cift Fazli Goz Makyaj Temizleyici: Oldukca yagli bir urun, sevmeyeni cok fazla var ancak ben cok cok seviyorum, 20'den fazla bitirmisimdir. Her indirimde alir ve stoklarim :)

Bioderma Sensibio H2O Micellar Su: Bu bir klasik, blogu ilk actigim zamanlar yazisini yazmistim, arada baska misel sular denesem de hala severek kullaniyorum. Ancak artik Hydrabio olan versiyonuna gecis yapacagim, o bir tik daha yumusak geldi bana :) Yazisi icin buraya.

Clarins  - Gentle Foaming Cleanser (with Cottonseed): Bu da benim cok eskilerden beri bildigim ve severek kullandigim bir urundu. Cildi gicir gicir temizleyen urunlerden ancak artik soyle bir durum var, eger cildimi gicir gicir temizliyor ve cildim yikama sonrasi geriliyorsa cildime zarar verdigini dusunuyorum (37 yildan sonra bunu anlamak?!). Bu sebepten bu tarz icerisinde sodium laureth sulfate olan temizleme kopuk/jellerini kullanmiyorum. Bu da 50 ml'lik seyahat boy idi, tum yaz cildimde agir gunes kremleri oldugu icin cok fazla gerilmedi yuzum ancak dedigim gibi artik yuz yikama /temizleme jelleri icerisinde alcohol denat/sodiul laureth sulfate urunlerini tercih etmiyorum.  Merak edenler icin yazisi surada idi. (Yazdigim zamanlar cooook memnun kalmisim oysa ki :-D, zaman icinde cildimin gereksinimleri/toleranslari degismis :) )

Cilt Bakim Urunleri:


Lancome Hydra Zen Anti-Stress Moisturizing Fluid SPF 30: 30 gunes koruma faktoru iceren bu nemlendiriciyi, Bruksel'de ise giderken her gun kullandim. Yaglandirmadi ve sivilceye sebep olmadi, cok cok severek kullandim. Pompali sisede olmasi ayri guzeld. Bruksel'de indirimden almistim, indirimden denk gelirsem tekrar alabilirim, yazin boyle hem nemlendirici hem de SPF 30 urunler cok pratik geliyor bana :)

Garnier Skin Active - Rival de Loop  - Schaebens Maskeler: Once sevmedigimden baslayim, Rival de Loop markasinin bu goz alti icin hyaluronic asit iceren pedlerini hic sevmedim, benim goz altlarimi kesinlikle nemlendirmedi belki de yasim sebebiyle yetersiz gelmistir. Pakedi bitirdim sanirim, icinden 6 cift cikiyordu zaten. bir daha almam, bunun bir de Q10 anti aging etkili olani vardi onu da hic sevmedim bende hic ise yaramadi. Schaebens Olu deniz camur maskesi, iste bu maske cildimi oyle guzel aydinlatip, temizliyor ki, etkisini ilk kullanimda hissediyorum, ben sadece T bolgeme uyguluyorum bu maskeyi, etkisinden cok memnunum. Her Almanya'ya yolum dustugunde stokluyorum bolca. Garnier Skin Active kagit maskelerden ise ozellikle pembe ve mor olanindan cok memnunum, cildime o kadar guzel bir nem veriyor ki ve mutlaka kil/arindirici maske sonrasi cildimi rahatlatma amaciyla kullaniyorum.

Clarins - Extra Firming Eye Serum (sample): Seyahatlerde bu tarz urunler tasima icin buyuk kolaylik, ancak etkisi aklimda hic kalmamis, Goz cevresi serumu idi. Clarins'i genel olarak ne makyaj ne de cilt bakimi anlaminda basarili bulamiyorum ben. 

L'occitane Divine Cream (sample): Bundan bende bir suru vardi, deneyimleme sansim oldu yeterince. L'occitane' da, Clarins in aksine, cilt bakiminda ozellikle Immortele serisi ile birlikte bu seriyi oldukca basarili buluyorum ancak Turkiye fiyatlari oldukca ucuk. Cok guzel nemlendiren ve puruzsuzlestiren anti-aging etkili bir yuz kremi Divine Crema.

La Roche Posay Cicaplast Baume B5: Bu urun de benim asla dolabimdan eksik olmayacak bir urun. Ne zaman cildim kizarsa, bozarsa, bu urunu uguluyorum aksamlari, sabaha renk esitligi olan. aydinlanmis bir cilt ile uyaniyorum. Dermo kozmetik bir urun oldugu icin mutlaka doktorunuzla gorustukten sonra kullanin. Bu biten 50 ml idi, su an elimde 100 ml olani var, hafta 1-2 aksam muhakkak kullaniyorum. 

Sac Bakim Urunleri:


Urban Care Biotin&Keratin iceren Sampuani : Bundan da sanirim 5-6 tane bitirmisimdir. Yasim ilerledikce saclarim sanirim daha inceldi ve eskisi kadar kbarmamaya basladi. Bu sampuan benim saclarimi ilk kullandigim zamanlarda cok guzel yatistiriyordu. Ancak artik kullandiktan sonra saclarimda kalinti kalmis gibi hissediyorum, saclarim normalde 2-3 gunde ancak yaglanir, bu sampuandan sonra ertesi gun kulak cevremdeki saclarin yapismaya/sonmeye basladigini farkediyorum. Bir sure kullanmayacagim belki daha sonra tekrar donebilirim.

John Frieda Frizz Ease - Sac Kremi (50 ml) : Bundan 3 tane bitirdim, normalde sac kremleri saclarimi cok fazla agirlastirdigi icin, cekinerek kullanirim. Ancak sacim elektriklenen bir yapida oldugu icin de mutlaka kopuk veya sac kremi gibi ekstra urunler kullaniyorum az miktarlarda. Bu sac kreminden cok cok mem kaldim ben, sacimi yaglandirip kafama yapistirmadan cok guzel elektriklenmeyi onledi. Severek kullandim. :)


 Makyaj Urunleri :



Burberry Velvet Foundation - 203 (Fondoten): Hafif mat/satden yapida, parfumlu, ama cildime guzel kapaticilik veren bir fondotendi. Bu seri artik uretilmiyor sanirim Burberry Beauty urun gamindan kaldirildi. Ben alali oldukca uzun zaman olmustu, ancak herhangi bir bozulma emaresi gozlemlemedigimden kullandim, guzel olmasina guzel ancak artik daha hafif ve isiltili yapida ten urunlerini begendigim icin uretiliyor olsa bu kafayla tekrar almazdim. Ama 35 yasindaki kafam olsa alirdim :) Guzel fondotendi :)

The Balm Put a Lid On it - far bazi : Uygun fiyatli (gerci artik the Balm uygun fiyatli bir marka olarak ele alinamiyor malum dolar kuru yuzunden) drugstore bir far bazi ve bence isini oldukca iyi yapiyor, bu benim bitirdigim ikinci tup idi. Tek kusuru surdukten hemen sonra uygulama yapamiyor olusunuz, biraz islakliginin gecmesini ve oturmasini bekliyorsunuz.

Nars  Larger Than Life Eyeliner (Via Appia) ; Cok bayilarak kullandigim, isiltili bakir/kahve rengi asansorlu bir goz kalemi idi, icerisinde isiltilar oldugu icin ben goz icinde kullanmadim ancak bakislarimi daha yumusak gosterip, sade bir goruntu sagladi. Cok severek kullandim, elimde baska urunler olmasa tekrar alirim.

Mac Strobe Cream (30 ml) : Bunu da Burberry Velvet fondoten icerisine karistirarak daha cok kullandim ki Burberry'nin matligini biraz alsin diye ve verdigi sonuctan cok memnun kaldim. Gerek yalniz basina kullandiginizda, gerek fondoten/bb krem icerisine karistirdiginizda yuzunuze icten bir isildama sagliyor. MAC'un kult urunlerinden. Ben hergun kullandim, bende sivilcelenme yapmadi ama yapanlari okudum, dikkatli kullanmakta fayda var.

Too Faced 'Invisible Translucent' Finishing Powder : Too Faced'in ulkemizden cekilmeden onceki urun gaminda yer alan, cok severek kullandigim sabitleme pudrasi idi. Urun beyaz degil, ten rengi oldugu icin, hayalet goruntusu vermeden, T bolgesi parlamasini kontrol altina aliyordu. Elimde bircok baska urun oldugu icin tekrar almam. Zaten istesem de alamam, bu urun yok sanirim belki de ambalaji degismistir bilemiyorum. Severek kullandigim yadsinamaz bir gercek :)

Ekstra:


L'occitane Shea el kremi (10 ml) : L'occitane'in meshur el kremlerinden sheali olani. En sevdigim el kremidir. Bu da bir set icerisinden cikan mini boyu idi. Cok cok guzel nemlendiriyor ve bu nemlendirme uzun sureli oluyor. L'occitane'i gercekten seviyorum :)


Tatilde (Sevgili Datca'da :) )bitenler:


Babe Deo-roll on : Performansi ve kokusundan muthis memnun kaldigim bir deo roll-on idi. Sanirim 3-4 tane bitirmisimdir. Eczacinin, icerigindeki aluminyum orani zararli miktarda degil demesiyle kullandigim bir urundu ancak gercekten iceriginde aluminyum olmasi beni rahatsiz ettiginden bir daha satin almayacagim . Ama performasi ve kokusu harika idi.

Otellerde bitirdigimiz sampuan ve dus jelleri : :-D Ne diyebilirim, neden bunlari da dahil etmisim bu kadar anlamsiz irsey olamaz, dus jeli iyi ama sampuan cok kotuydu! Bu size birsey ifade etti mi ? Hayir :-D

Buraya kadar okuduysaniz cok tesekkur ederim size!

Sevgiler
xoxox


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder