Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

2 Eylül 2018 Pazar

Bitenler І MAYIS HAZIRAN 2018

Selam!

Normalde hic adetim degil aslinda haftasonlari blog yazisi yazmak ama icimden geldi! Bu yaziyla birlikte artik gunumuzu yakalamis oluyorum ve artik daha rasgele bir sekilde normal urun yorumlarina da devam ediyor olacagim :)

O zaman baslayalim!

Cilt Bakimi


Garnier Nem Bombasi Kagit Maskeler (Yesil ve Pembe Renk): Benim maske gunum Pazar gunleri oluyor, ayrintili ve uzun soluklu bir banyo sonrasinda yuzume bir kil maskesi ve ardindan nem maskesi uyguluyorum. Bu nem maskelerini de oldukca seviyorum ozellikle pembe renk olanini kendi alaninda cok basarili buluyorum, genelde kagit maskeler anlik veya kisa sureli etkide bulunuyor ama bu pembe olanini uyguladiktan sonra ben cildimin aydinlanmis ve renginin esitlenmis oldugunu goruyorum! Severek kullaniyorum, bittikce Turkiye'den stok yapacagim :)

Bepanthol Cilt Bakim Kremi: Bunu da ben La Roche Posay Baume B5 kremiyle donusumlu olarak haftada 1-2 kere geceleri yatmadan tum yuzume uygulayarak bitirdim, ara ara ellerim ve tirnak kenarlarim cok fazla kurudugunda ellerime de uyguladim ama daha cok yuzume kullanarak bitirdim. Nemlendirmesinden ve hizlica emilse dahil verdigi nemli histen memnunum bir ara tekrar almak istiyorum.

Lancome Genifique Yeux (Goz Cevresi Kremi : 5 ml) : Bu Ataturk Havalimani Dutyfree icinde sanirim bir set halinde satiliyordu, normalde goz cevresi kremleri 15 ml olur bu deluxe boy idi, 5 ml kremi de iyi bir sure kullandim gayet guzel nemlendiren bir kremdi.

Dermalogica MultiVitamin Power Firm: Iddia ediyorum su ana kadar kullandigim gelmis gecmis en guzel, en iyi ve en etkili goz cevresi kremiydi bu, nasil siyirdim dibini anlatamam. Benim sol goz cevremde guldugum zaman oldukca belirgin olan cizgilerim var ama artik gulmedigim zaman da hafiften bir tanesi gozukuyordu ve kullandigim surecte iste o cizgiyi oldukca hafifletti! 5 ml lik bir boy ve AGE SMART seti icerisinden cikmisti. Guncel fiyati 70 Euro, Turkiye'de ise cesitli online dermokozmetik sitelerinden 420 TL'ye kadar indirimli bulabildim. Evet cok pahali tipki diger dermalogica urunleri gibi ama bu kadar memnun kaldigim baska bir goz cevresi kremim olmamisti. su an iki adet goz cevresi kremim var onlar bittikten sonra dusunmeden satin alacagim o kadar sevdim!

Clarins - Extra Firmin Night Cream (Rejunevating) : (5 ml): Kuvvetle muhtemel bir set icerisinden cikmisti, Nisan ayindaki Paris seyahatimde kullandim, yogun yapili bir krem mesela yaz icin agir gelebilir ama cildi besledigini hissediyorsunuz, ancak tam boyunu almak icin cok hevesli de degilim. Yani...

Peter Thomas Roth  - Rose Stem Cell Bio Repair Gel Mask: Bunu da uzun bir sure zarfinda ve genelde haftada 1 kere kil maskesinden sonra kullanarak bitirdim, icerigindeki gul ile onarici bir etki vaat ediyordu ancak ben cok bir etkisini goremedim belki de haftada 2-3 kere kullanmam gerekiyordu. Bilemedim, kosarak alacagim bir urun olmadi.

Pai - Camomile and Rosehip Calming Day Cream: Vegan, tertemiz icerikli bir marka Pai, ve Bruksel'de satiliyor olmasina cok seviniyorum. Bir ara cildimde oldukca fazla bir hassasiyet ve kizariklik vardi, resmen delirmisti cildim. O ara birkac defa gunluk nemlendiricisini kullanmistim bu deneme boyuyla, kokusuz, cildi yatistiran br etkiye sahip ancak ben biraz daha anti-aging ozellikli urunler aradigimdan cok da fazla anlayamadim, birazdaha arastiracagim bu markayi!

L'occitane Rose El Kremi : (10 ml): Is yerinde masamda duran ve her wc sonrasi o korkunc sabunla hasir husur olan ellerimi kurtaran mis gibi bir krem. Loccitane zaten el kremi konusunda sanirim bir numara. (Bu da bir set icinden cikmisti)

The Body Shop - Absinthe El Kremi: Dezenfekte ozelligi olan bu Absinthe serisinin el kremini de hem ellerimi dezenfekte etmek hem de az da olsa nemlendirmesi acisindan gerek cantamda tasiyarak gerek isyerinde masamda kullanarak bitirdim. Nemlendirmesi muhtesem degildi bir daha alacagimi sanmiyorum.

Sac Bakimi ve Banyo:

Kerastase Bain Prevention Sampuan: Saclairm mevsim gecislerinde ve az kestirilmekten oturu oldukca fazla dokuluyordu bir ara, o sebepten bu sampuana gectim, eger butcem uygunsa bunu , degilse Tresan Isirgan Otlu Sampuani kullaniyorum sac dokulmesine karsi. Kerastase sacimi dugum dugum birbirine karistirmadan kazik gibi yapmadan guzel bir sekilde temizleyip, dokulmeyi duzenli kullanimda azaltiyor gozlemlerime goire ancak Tresan saclarimi kazik gibi yapiyor ve resmen sac kremsiz sacimi acamayacak hale geliyor ancak dokulmesine cok iyi geldigi icin ondan da vazgecemiyorum, belki saclarim yikama esnasinda dugum sugum oldugu icin dokulmuyodur haha :PP Bilemedim.. Saka saka, donusumlu olarak kullandigim guzel bir sampuan ancak pahali, maalesef.

John Frieda Frizz Ease Sac Kremi (Seyahat Boy): Saclarimin elektriklenmesini alan, kolay taranmasini saglarken kurutma sonrasi kafama yapistirmayan cok guzel bir sac kremi.

L'occitane Repairing Shampoo : Ne kadar guzel, ne kadar etkili bir baska sampuan daha, kokusu da mukemmel, ara ara seyahatlerde kullandim. Elimdekiler bittiginde tam boyunu alabilirim.

Sephora Banyo Tuzlari (Mango-Vanilya-Blueberry?): Coook nadiren kuveti doldurup, keyif yaptigim zamanlarda kullandim ve gordugunuz uzere totalde 3 kere! :-D Sadece kokusu guzel olup baska hicbir ise yaramayan urunlerden, bu isin piri sevgili Lush :)

Makyaj

Lancome Virtuose Maskara: Gencligimde de cok severek kullandigim ve bence Hypnose Drama'dan sonra bu markanin kult maskaralarindan birisi olmaya aday ve malesef 'underrated' bir maskara, kivrik fircasiyla kirpikleri benim gibi duz olanlar icin bulunmaz nimet, guzel kiviriyor ve simsiyah yapiyor, severek kullandim bitirdim, duty freelerde bulursam alirim dusunmeden.

Gosh Rose Whisper Allik : Yazisi surada. O kadar cok tozutuyordu ki, cabuk bitecegi belliydi, en sevdigim allik renklerinden, soluk, cok acik kahve-gul kurusu arasi bir rengi vardi ve bunu kullandiginizda kontur isini de aradan cikarmis oluyordunuz, pratik ve guzel ve de uygun fiyatli bir urundu ancak ulkemizden gitti sanirim Gosh. Ben tam gitmeden anneme bir tane daha aldirarak yedekledim, simdi kullanmaya kiyamiyorum :// Guzeldi, guzel...

Oriflame The One High Impact  -Eye Pencil : Bu kalemden ben diyim 3 siz deyin 4 tane bitirmisimdir. Annem Oriflame Danismani iken bana bolca getiriyordu, bu urun simsiyah, asansorlu bir goz kalemi ve gercekten mukemmeldi. Cok severek kullanip bitirdim. Artik siyah goz kalemlerini ben tightlinin yaparak yani ust ic kirpik dibine cekerek kullaniyorum, yillarca siyah goz kalemi kullanmis bir insan olarak, artik incecik bile olsa disardan cekilmis siyah goz kalemi makyaji bana cok fazla geliyor, disariya kahverengi kullaniyorum artik, sanirim yaslaniyorum! :(

Hermes - Twilly Sample Parfum: Guzel, ama kesinlikle benim olmali dedirten bir parfum olmadi :-D


El-Tirnak Bakimi:


Carrefour Minik Boy Oje Cikarici (Asetonsuz): Iyi iste :) Acil bir zamanda asagidaki Carrefourdan almistim, isini gordu ama tirnaklarimi sanki beyaz beyaz birakiyordu cok emin degilim :)

Sally Hansen - Insta Dri Top Coat: Isini bu kadar mukemmel yapip bu kadar erken uhulasan baska bir urun yoktur, ojenizin uzerine bunu surun 1 dk sonra gundelik yasaminiza donun, muhtesem koruyor ojeyi ve resmen taslasiyor oje uzerinde, cok seviyorum ve malesef yarisina gelmeden uhulasip, surulmez hale geliyor, inat ettiginizde de alttaki ojeyi bozup kalinlastiriyor, deli ediyor. Yine de ara ara aldigim vazgecemedigim urunlerden kendisi :)

Siniflandirilamayan:

Marvis Dis Macunu : Beyazlatma konusunda rakipsiz oldugu inancindayim, bittikce aliyorum :)

Oriflame DeoRoll-on S8: Bunu erkek kardesim, cok severek kullandi, bitirdi, ter kokusuna etkisinin iyi oldugunu soyluyor, eklemek istedim :)

Veee Mayis-Haziran aylarinda bunlar bitmis, emin olmamakla birlikte Temmuz-Agustos aylarinda cok daha fazla makyaj urunu bittigini tahmin ediyorum :) Gorecegiz!

Guzel bir Pazar gunu olsun!

Sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder