Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

27 Ağustos 2018 Pazartesi

Bitenler І MART NISAN 2018

 Selam!

Herkesin gecmis bayramini kutlarim :) Ben de gecen hafta Persembe gunu isbasi yaptim ve cok yogun bir sekilde basladik!

Su ara biraz nefes almisken fotograflarini hazirladigim Bitenler yazilarima devam etmek istedim :)
Baslayalim!

Cilt - Makyaj Temizligi



Bioderma H2O Sensibio : Kac sise bitirdigimi artik sayamadigim cok sevdigim miselar yuz makyaj temizleme sularindan, su an Hydrabio kullaniyorum o da oldukca iyi.

Diadermine Cift Fazli Goz Makyaj Temizleyicisi: Yine kac kutu bitirdigimi bilemedigim, bittikce aldigim ve hatta stokladigim bir goz makyaj temizleyicisi, yagli his birakmasindan oturu sevmeyeni cok ancak ben gercekten cok seviyorum ve son asamada yuzumu yikadigim icin yagli hissiyat benim icin sorun degil, bilakis seviyorum cunku kirpiklerimi cok guzel besliyor :)

MAC - Makyaj Temizleme Yagi - Seyahat Boy : Ben anladim ki makyaj temizleme yaglarini sevmiyorum, hele The Body Shop versiyonunun margarin gibi olanini almistim ancak gozumde bir sislik cikardi, zor gecirdim bebe sampuanlariyla, daha da makyaj temizleme yagi almiyorum, belki 
cildim icin tekrar kullanabilirim ama goz makyaji temizlemek icin bir daha asla! Bu arada temizlemesi bence orta karardi, gidip tam boyunu almam...

Avene Seyahat Boy miselar su: Bu da oldukca kullanisli, Istanbul seyahatimda yanimda idi ve etkisi Bioderma H2O gibi.

Sac ve Vucut Bakimi


Urban Care Biotin & Keratin Sampuan: Bu sampuandan da sanirim 3-4 kutu bitirmisimdir, seviyorum, saclarima aslinda bir etkisi olup olmadigini anlayamiyorum ancak saclarim uzunken malesef cok fazla dokuluyor ve uzerinde Keratin yazip fiyati cosmamis bir sampuan kullanmak istedigimde elim surekli buna gidiyor, kokusunu da seviyorum, guzel :)

L'occitane Vanille & Narcisse Vucut Sutu ( Seyahat Boy): Nasil gereksiz, nasil gereksiz anlatamam, yani sulu vanilla gibi birsey ne nemlendiriyor ne baska birsey, kokusu da ucup gidiyor hemen, hic begenmedim.

SebaMed Balsam Deo Roll-on: Aluminyumsuz, alkolsuz deo roll on arayisim devam ederken, ara ara donup kullandigim ve memnun kaldigim uygun fiyali deo roll-ondur kendisi. Kisin oldukca severken, yaz vakti biraz yetersiz kalabiliyor, ama piyasadaki bana gore uygun fiyatli aluminyumsuz deo roll-on'lardan. Mutlaka yedekli durur bende :)

Loccitane Verbana Dus Jeli ( Seyahat Boy): Temizlik gorevinden baska hicbir ozelligi olmayan, sizi 2-3 gunluk seyahatlerinizde kurtaracak boyutta bir dus jeli, gidip buyuk boyunu alacagim bir urun olmadi kesinlikle. 

Tirnak Urunleri:

Park Avenue Brussels - Asetonsuz Oje Cikarici : Belcika'ya ilk geldigimde aldigim urunlerden sanirim bu, asetonsuz, ojeyi oldukca iyi cikaran ancak feci keskin bir kokusu olan oje cikarici.

ISANA Oje Cikartici Asetonsuz Pedler: Bunu seyahatlerde aliyorum yanima, cok pratik ve ojeyi parmaklarinizi, tirnaklarinizi kurutmadan cok guzel bir sekilde cikarmanizi sagliyor, seviyorum, yenisini de actim :)

Cilt Bakimi Urunleri

Kieh's Midnight Recovery Concentrate (15 ml): Bu urunu cok seven de var, "sevmedim hic, yuzumu yaglandirdi, yuzumu gozumu sivilce basti" diyen de var! Ben ilk kategoridenim, acikcasi oldukca begendim, uzun sureli kullanimda yuzumu aydinlatti ve bence nemlendirmesi de bana gore tek basina oldukca yeterliydi. Amsterdam'dan almistim bu boyunu. yine bulursam yine alirim :)

Blistex Lip Relief: Sanirim periyodik olarak bitirebildigim tek dudak urunum bu! Bunun sebebi de benim dudaklarimi isirip, kanatiyor ve sabaha hemen toparlanmasini istiyor olmam. Iste bu; geceden sur, parca pincik olmus dudaklarin sabaha yuzune bakilir hale gelsin urunu! cok seviyorum ve su an hali hazirda acik bir tane var. Bittikce alirim mutlaka.

Bioderma Photoderm  AR+ SPF 50 Renkli Gunes Koruyucu (Deneme Boy): Yaptigim bir Recete.com alisverisimde gonderilen hediyelerden biriydi. En sevdigim dermokozmetik alisverisi yapilabilecek guvenilir sitelerden biri recete.com bana gore. Bu urunu de o kadar cok sevdim ki, yuzumu yaglandirmadi ve hafif renk vermesi sayesinde cilt makyaji yapmadan uzerine ince bir pudrayla makyajima yardimci oldu. Ve gittim tam boyunu aldim, hali hazirda yarisi bitmistir muhtemelen, cok severek kullaniyorum. 

Estee Lauder Resilience Lift Goz Cevresi Kremi: Bu krem biraz olgun ciltler icin, yani Resilience Lift serisi sanirim 40+ icin, ben de 38 yasimda oldugumdan mutevellit, kullandim. Nemlendirmesi, cok cok iyiydi, gece yatarken ben biraz kalin bir sekilde goz cevreme uygulayarak kullandim, yag bezesi, irritasyon yapmadi. Ucuk biraz fiyati ve elimde su an baska kremler var, her zaman icin goz cevresi kremlerine acigimdir :) Ama tekrar donebilirim de, belli olmaz :P

ISANA Q10 ve Rival de Loop Goz Cevresi Kagit Maskeleri : Malesef bu goz cevresi maskeleri oldukca kuru yapida,  kutu bitince bir daha alacagimi sanmiyorum, sevemedim ve bir etkisini goremedim.

Nivea Siyah Nokta Bantlari: Etkisiz oldugunu bile bile gidip almamin sebebini ben de bilemiyorum, anlayamiyorum kendimi. Gereksiz, burun uzerinizi yolmak isterseniz neden olmasin?

L'occitane Immortele Brightenin Essence (30 ml): Cok guzel bir urundu ve cok cabuk bitirdim, serum oldugu icin temiz cildinize surup uzerine nemlendiricinizi uyguluyorsunuz. Kullandigim sure icerisinde gercekten lekelerimin rengini acti, etkili bir urun. L'occitane'in cilt bakim urunlerini seviyorum, ise yaradiklarini dusunuyorum, indirimde almistim ve tekrar indirimde bulabilirsem alirim :)

Makyaj Urunleri:

Dior Lip Glow: Cok pahali! evet biliyorum ama sanirim bu lipbalm isini Dior artik bir ust kademeye tasidi, cok seviyorum ve daha once 01 nolu Pink rengini bitirmistim, bu ise 04 Coral rengi. Elimde 05,06,07 ve 101 Matte renkleri var, hepsini cok severek kullaniyorum, nemlendirmesi oldukca uzun, dudaga verdigi renk inanilmaz dogal, kisaca harika bir urun.

Benefit Bene Balm : Bu da Dior Lip Glow ile esit derecede sevdigim dudaklara muhtesem bir kiraz kirmiziligi veren ve harika nemlendiren bir renkli lip balm, buyuk boyu da bulunuyor :)

MAC - Coffee Kahverengi Goz Kalemi : Cok guzel bir kahverengi goz kalemi, oldukca aci bir kahve, saga sola kaymayan, asiri yumusak olmayan, rengini net veren bir kalem, dagitmaya ve smoky eye yapmaya musait degil ancak fazla belirgin olmayan, dogal kirpik dibi icin cok ideal.

Bonus Urunler:
Marvis Dis Macunu: Dislerimi tek beyazlatan dis macuunu, mutlaka bulunduruyorum stokta, Listerine ile beraber dislere cok iyi etki ediyor.



Caudalie Grape Water (Uzum Suyu): Gerek yazlikta, gerek sirtim yandiginda, gerek yuzum serinlesin diye kullanarak bitirdim, Fransa'da 2.5 euroya bulunca da stoklamistim, seviyorum bu urunu de.

Karisik (Istanbul'da iken bitenler :-D)


Rimmel London Apocalips - Likit Mat Ruj : Atomic Rose, bir israf ornegi, totalde 1-2 kere kullandim ancak sira gelmedigi icin bozuldu ve copu boyladi.

Estee Lauder Advanced Time Zone Goz Kremi: Cok severek kullandim, nemlendirmesi iyiydi ben geceleri kullaniyordum ama su an gozum daha kuvvetli etki eden bir goz cevresi kreminde :)

Blistex Lip Relief: Bundan 3-4 tane rahat bitirmisimdir benim dudaklarimi aksamdan sabaha tek toparlayan dudak balmi budur. Su an kullandigimin da yarisindan fazlasi bitti bir tane de yedegim var, o kadar seviyorum yani :)

Wet n Wild Silent Treatment Far Paleti: Bu paleti yalan yok annem bitirdi, kadinin bir tane far paleti olunca bitiyor tabi ki :) Renkler gunluk kullanima uygun ve kalici guzel bir far paletiydi :)

Garnier Skin Active Aqua Mask : Nemlendirici maske, genelde ben bu maskeleri kil maskesinden sonra kullaniyorum, cok aklimda yer eden bir urun olmadi, denk gelirsem ve uygun fiyata yakalarsam alabilirim tekrar .

Pai Camomille Gunluk Nemlendirici Deneme Boyu: Pai markasiyla Bruksel'de tanistim, icerigi temiz ve hassas ciltlerin sevecegi urunleri var, bu da yatistirici ozellige sahip guzel bir nemlendirici idi ancak, nemlendirmesi bana yetmedi.


Evet, bir bitenler yazisinin daha sonuna geldik :) cilt bakim urunlerini bitirmede bir sikinti yasamiyorum ama malesef makyaj urunleri kolay bitmiyor. Sizde durumlar nasil? 

Guzel bir aksam dilerim.
Sevgiler
xoxo



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder