Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

13 Temmuz 2018 Cuma

Bitenler І OCAK ŞUBAT 2018

Gunun son yazisindan tekrar merhaba!

2018 yilinin Ocak-subat aylarinda neler bitirdigimden bahsetmek istiyorum, sanirim gunumuzu bu hafta icerisinde yakalayacagim Bitenler yazilarinda, o zaman baslayalim :)

Normalde gereksiz/ ihtiyac disi evet fazlasiyla kozmetik/cilt bakimi/makyaj urunleri aliyorum yalan yok, ancak genelde urunlerimi hakkini vererek kullanrim ve ziyan etmem/etmemeye calisirim, dolayisiyla benim Bitenler yazilarim hep dolu doludur :)

Gectigimiz Ocak-Subat aylarinda bitenler klasorune bakinca oldukca az fotograf oldugunu farkettim ve Subat ayinin benim icin hic de ic acici gecmedigini hatirladim, Subat ayinda kendime gore ciddi bir saglik problemi sebebiyle Istanbul'da kalmistim ve o esnada gozum bakim/makyaj vs gormemisti.

O sebepten bu yazi kisa olacak, onemli olan saglik diyorum ve basliyorum urunlerden kisa kisa bahsetmeye!

Dus/Banyo/Vucut Bakim Urunleri



Tresan Isirgan Otu Guclendirici Bakim Sampuani: Benim saclarim ara ara yaziyorum gene yazayim, dalgali, gur ve ince telli dolayisiyla gur olmasina ragmen cabuk yaglanip sonebiliyor ve kafasina estigi zamanlarda da asiri bir dokulme yasiyor! Ben boyle zamanlarda careyi Tresan'in bu sampuaninda buldum :) Bana gore dokulmeyi oldukca azaltiyor, saclar kendine geliyor ancak tek sorunu saclarim banyo sonrasi inanilmaz karisiyor ve dugum dugum oluyor bu sebepten mutlaka sacima banyo sonrasi saclarimi acmak icin durulanmayan bir krem uyguluyorum, ama ana amac burada sac dokulmesini azaltmak ve bu islevi bana gore iyi yaptigi icin memnunum ve ne zaman bu problemle karsilassam satin alirim.

The Body Shop Shea Body Butter: Body Shop'in Body BUTTER urunleri ne kadar meshur bilirsiniz, oldukca farkli cesitlere sahip bir seri. Iclerinden su ana kadar, Shea, Hindistan Cevizli ve Cilek kokulu olanlarini kullandim sanirim. En sevdigim bu fotograftaki Shea versiyonu oldu. Nemlendirmesi harika, ozellikle kis aylari icin bacaklarimdaki kuruluga cok iyi geldi ve mis gibi kokuyordu :)

Makyaj Sungeri:

H&M Siyah Makyaj Sungeri: Bunu cok uzun sure kullandim, hic sorunsuz, ben diyim 6 ay siz deyin 9 ay! Artik yikarken ufak ufak kopmalar baslayinca vedalasma vakti geldigini anladim :) Mukemmel bir makyaj sungeri ve benim gozumde Siyah Beauty Blender sungere muadil ustelik oldukca da uygun fiyatli! Urunu emmiyor fazla, cok guzel cilde yediriyor ben cok severek kullandim ve elimde bir tane daha var! H&M'e yolunuz duserse bu sungerlere bir bakin derim...

Cilt Bakimi Urunleri:

Anlasilan Ocak Subat aylarinda sadece maske yapmisim :) Onlarda tek kullanimlik kagit maskeler :-D

Sephora Lotus Face Mask: Lotus Ozlu Nemlendirici/Rahatlatici yuz maskesi: Ben Sephora'nin bu maskelerini biraz fazla pahali buluyorum bu aralar Garnier markasinin pembe renkli HydrBOMB yani Nem bombasi maskelerini kullaniyorum acikcasi onlardan da cok memnun kaldim, Sephora'dan fiyati sebebiyle bu maskeleri alacagimi sanmiyorum! Ama anlik etkileri guzeldi, nemlendirmesi de oldukca iyiydi.

Rival de Loop - Hyaluronic Acidli Goz Alti Maskeleri: Daha onceki bitenler yazilarimda da var, bana kuru geliyor cok birv erim alamadim bu maskelerden ben, kutu bitince bir daha almayacagim.

Rituel de Beaute Burun Bandi: Burun uzerindeki siyah noktalarindan sanirim hepimiz rahatsiziz, bir ara Bim Marketlerde satilan bu burun bantlari cok ovuldu ve denemek istedim ve malesef gene ayni sonuc, cildimi cekistirmekten baska bir ise yaramiyor, benim gozeneklerimde su ana kadar en etkili olan : GlamGlow Super Mud Camur Maske ile SCHAEBENS - Dead Sea Mask, gercekten cok guzel temizliyorlar. Bu burun bantlari da bitince bir daha alacagimi sanmiyorum.

Cilt Bakimi/Makyaj Urunleri: 


Gulsha Gulsuyu Sprey Sise (30 ml) : Tonik niyetine ben gul suyu kullaniyorum ve cok cok memnunum. Eczaneden almistim, cildimi cok guzel yatistiriyor ve nemlendiriyor, siseyi atmadim icine Misbahce markasinin gul suyunu koydum, o sekilde devam ediyorum! :)

Maybelline - Falsies Black Drama Mascara: Benim icin drugstore maskaralarda en iyisi, eger para harcamak istemiyorsam ve maskara ihtiyacim olursa bu maskarayi gozum kapali alirim, verdigi hacim, dolgunluk ve siyahlik muthis :) Ben yogun kirpikler sevdigim icin bu maskara beklentilerimi gayet iyi karsiliyor!

Iste boyle, Ocak Subat aylarinda az urun bitmis ama dedigim gibi o siralarda gozum hicbir seyi gormuyordu, aslinda sagligimiz bozuldugunda ne kadar cok eften puften seyi kafamiza taktigimizi goruyoruz.

Kendinizi sevin ve kendinize cok iyi bakin!
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder