Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

12 Temmuz 2018 Perşembe

Bitenler І KASIM ARALIK 2017

Tekrar merhaba!

2017 yilinin son bitenler yazisi ile bugunku yazi hakkimi dolduracagimi dusunuyorum zira cok dolu dolu bir bitenler! :)

Cilt  - Makyaj Temizleme Urunleri



Bioderma H2O Sensibio : Bir klasik, cok seviyorum su anda da kullaniyorum. Yillar once cirkin fotografli bir yazisini yazmistim, suradan okuyabilirsiniz :)

Estee Lauder Advanced Night MicroCleangin Foam : Bendeki 30 ml'lik delux boyu idi bu bu temizleme kopugunun. Simdi gorunce ne kadar sevdigimi/begendigimi tekrar hatirladim bu urunu. O kadar guzel temizleyip, kurutmadan bunu becerebilen cok az temizleyiciden biri. Buyuk boyunu alabilirim ama bu aralar daha cok bir dermokozmetik alanina kaymaya basladim :)

Diadermine Cift Fazli Kirpik Koruyucu GOZ Makyaj Temizleyicisi: Kac sise kullandim bilemiyorum, genelde sevilmiyor yagli bir his biraktigi icin ben umursamiyorum o hissi cunku son adimim mutlaka yuzumu jel/kopuk bir urunle yikamak oluyor makyaj temizliginde. Belki biten 24. sise olabilir :) Cok memnunum bence cok basarili :)

Marketteki en ucuz disk makyaj temizleme pedi! Bir esprisi yok, elime ne gelirse kullaniyorum :-D


Cilt Bakim Urunleri:
Desert Essence Gentle Stimulating Facial Scrub: Baya onceden aldigim bir urundu, bu marka fazla kimyasal icermeyen, hatta temiz icerikli diyebilecegimiz urunler ureten bir marka, bunu da cok uzun zaman once bir Migros indiriminden almistim resmen devasa boyda! 120 ml yuz peelingi mi olur napiyorsunuz yahu? Yarisina kadar kullandim hatta belki yarisindan daha fazla sonra vucudumda devam ederek bitirdim. Peeling etkisi oldukca iyiydi ama artik yuzume peeling kullanmama karari aldigim icin kil maskesi/yikama jelelleriyle cilt bakimima devam edecegim. Cok yagli bir cildiniz varsa muhtemelen seversiniz bu urunu icerisindeki tanecikler iri iri ve etkili. Ama bir daha almayi dusunmuyorum ben.

Rival de Loop : Hydroboost Goz Alti Pedleri: Hyaluronic acidli bu pedlerin bence verdigi nem yetersiz, kutudakiler bitince bir daha almayacagim.

Clarins Hydra Quench Nemlendirici Krem: Nemlendirmesi cok basarili ve yuze maske gibi de uygulayabileceginiz bir urun ben sabahlari kullandim makyaj altina, memnn kaldim ancak cok alternatifi oldugu ve stogumun da fazlaligi sebebiyle tekrar alacagim bur urun degil.

Kiehl's Midnight Recovery Botanical Cleansing Oil deneme boyu: Normalde ben yag temizleyicilerle anlasamiyorum, goz kapagimda iclerinden bir tanesi minik bir yag bezesi yaptigindan beri bu urunlerden uzak duruyorum. Cunku ben bu urunleri gozumde kullanamayacaksam ne anlami var, maksadi benim icin goz makyajimi cikartirken zaman kazandirmasi ve gozumde kullanamayacaksam bir anlami yok. Ama bu degildi yaz bezesi yapan onu soyleyelim tekrar. Bundan memnun kaldim mi iste yuzdeki makyaji evet iyi cikariyor, ama dedigim gibi satin almayi dusunmuyorum.

Kiehl's Centella Skin Calming Facial Cleanser deneme boy: Yani, etkisini cok anlayamadigim 'ooo super' diyebilecegim bir urun degil, belki biraz daha kullanmam gerekiyordu.

Kiehl's Rare Earth Deep Pore Cleansing Maske deneme boyu: Guzeldi, bunu begendim alinabilir :) Gozenekleri guzel temizliyor ama bir GlamGlow SuperMud degil :)


Asagida hepimizin bsevecegi bir goruntule sizi basbasa birakayim :P


Dus-Vucut-Sac-Agiz Bakim Urunleri: 

Lush - Snow Fairy Dus Jeli: Resmen ciklet gibi kokan, Lush'in sadece Christmas/Kis zamanlari cikardigi bir urunu. Sezonluk ve kis icin kullanmak ideal ancak kokusu yazin agir gelebilir, Kisin denk gelirsem alabilirim tekrar :)

Apivita Haircare Citrus & Honey Hair Conditioner: Apivitanin bu seyahat boy sac bakim kremlerini cok sevdim, asiri yagli birakan bir yapisi yok ve saclarin dus sonrasi rahat taranmasini sagliyordu ki benim nemlendirmeden ziyade sac kreminde dikkat ettigim olay bu, dugumleri aciyor mu rahat :) Asiri silikonlu bir yapisi yok, bu marka da temiz icerikli urunlere sahip belki iceriginde silikon yoktur ama emin degilim bilemiyorum.

Marvis Whitening Mint Dis Macunu: Dis beyazlatmada kendisi bir numaradir. Su anda da kullanmaktayim, cok cok memnunum.

Babe Roll-On Deodorant: Yani, cok guzel kokuyor ve ter kokusunu kesinlikle onluyor ve eczacinin dedigine gore icerigindeki aluminyum miktari cok cok dusukmus ama artik huylanmaya basladigimdan elimde olan sonuncuyu da kullanip alkolsuz/aluminyumsuz bir deodorant arayisina girecegim.

YSL Touche Eclat Le Teint Fondoten: Deneme boyu: Herkes bu urunun ne kadar glowy, ne kadar saglikli canli bir goruntu verdiginden bahsetse de ben hic anlasamadim ve enteresan bir sekilde bende kuru kuru durdu. Ilk denemede sevemedim belki sonraki zamanlarda bir sans daha veirlebilir o da hakkinda yazilip cizilenlerden dolayi. :)

Karisik

Rimmel London Base & Top Coat: Cooook uzun sure once alinmis hem base hem top coat olarak kullanilabilen basarili bir urundu, yarisindan azi kaldi icinde ama uhulasti o sebepten direkt cop..

Sephora Soothing Cleansing Milk : Yatistirici temizleme sutu; bundan iki tup bitirdim, Sephora'da zamaninda uclu set halinde cok uygun fiyatlara satildigindan dnek geldigimde o seti aliyordum.  Yazisi surada :)

Benefit dew the Hoola Likit Bronzer: Delux boy, 7 ml idi sanirim, cok uzun sure kullandim, cok renk veren bir urun degil bence, ama yuzunuze bronz bir canlilik veriyor ben bu urunu genelde cok acik renkli fondotenlerime karistirarak ugyuladim rengin koyulasmasindan ziyade yuzume guzel bir canlilik getirdi. 

Bir tane daha Midnight Recovery Botanical Cleansing Oil: yukarida yorumlarimi yazdim.

Karisik 2:
L'occitane Repairing Shampoo Deneme boylar: Cok cok memnun kaldigim, kokusunu sacta uzun sure muhafaza edebilen, saclari guzel arindiran guzel bir sampuan elimdekiler bitince tam boyunu almayi dusunuyorum!

Apivita Haircare Citrus & Honey Hair Conditioner: Sac Kremi: Yukarida yorumu var bir tane de bu fotografta var kendisinden :)

Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion: Guzel nem veren ve Clinique markasinin kult urunu ilk kez denedim, bir kereden birsey anlamadim ama yasim itibariyle daha cok anti-aging urunler kullanmayi seviyorum.

Makyaj urunleri: 

Urban Decay Naked Skin Concealer (Fair) Kapatici: Kendimi tebrik ediyorum zira serinin gidp en acik rengini alip, bikmadan usanmadan kullanarak bitirdim, simdiki aklim olsa Light Medium alirdim evde su an Light Neutral rengi var, genel olarak yapisini biraz fazla kuru buldum ama verdigi aydinlik ve kapaticilik cok iyi.

Lancome Monsieur Big Maskara Mini Boy: Adamlar yapmislar! Cok harika, cok guzel bir maskara! Hemen siralamami yapayim: Chanel Le Volume de Chanel - Lancome Hypnose Drama - Lancome Monsieur Big ve Maybelline False Lashes Black Drama. Monsieur Big istedigim dolgunluk ve siyahlik acisindan muthis bir maskara hatta gunduz icin biraz fazla bile diyebilirim.

Yves Rocher 360 Longeur Maskara: Kahverengi maskara arayislarinda iken hic dusunmeden satin aldigim, kirpiklerinizi tek tek ayiran ama dolgunluk vermeyen bir maskara. Benim kirpiklerim siyah oldugundan birsey surmemisim de sadece kirpiklerimi ayirmisim gibi duruyordu :-D Yine de kullanp bitirdim, almam bir daha.

Make Up For Ever Mist & Fix Sabitleme Spreyi: Benim en sevdigim ama en sevdigim sabitleme spreyi bu hatta Mac Fix+ spreyden daha cok seviyorum, aninda cakey goruntuyu almasi, toz toz goruntuyu yok etmesi ve nemlendirmesiyle gercekten cok guzel urun. 

Too Faced Tinted Beauty Balm SPF 20 : Vanilla : Too Faced ulkemizden cekilirken son dakika aldigim bir urundu. Cok severek kullandim ve cok bereketliydi (40 ml) yapisi; fondoten ile BB krem arasinda idi bence, kapaticiligi iyi ve rengi de tutmustu. Su an ulasabilecegim bir yer yok ancak kafamda tum ten urunlerini bitirip hayatimdan kapatici ve fondoteni cikarmak gibi utopik bir dusunce var, bakalim :)

Yves Rocher Makyaj Sungeri: Bir ara ne olay bir urundu ve hicbir yerde bulunmuyordu ben bir sekilde bulunca iki uc adet almistim, ama yikanirken hamur olan sungerleri sevmiyorum anladigim kadariyla, bu da hamurlasan sungerlerden ama canini cikarana kadar kullandim diyebilirim. Yumusacik ve urunleri cok guzel yayan ve yediren bir urun :)


Evet :) 2017 yilindaki bitenler yazilarimi tamamlamis bulunmaktayim. 2018 yili icinde yazilmayi bekleyen 3 adet daha bitenler yazisi var daha sonra muhtemelen urun yorumlarima/ gezi/seyahat yazilarima devam edecegim :)

Okudugunuz icin cok tesekkur eder, guzel bir gun dilerim!

Sevgiler
xoxox

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder