Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

13 Temmuz 2018 Cuma

L'oreal X Balmain Koleksiyonu | Confession Ruj İncelemesi

Tekrar merhaba!

L'oreal'in Balmain isbirligiyle cikardigi ruj serisinden sanirim en kullanilabilir renk olan 'Confession' renginden bahsedecegim bugun :)

Sanki hic rujum yokmus gibi bu seri cok ovulunce ben de dayanamayip Fever ve Confession renklerini satin aldim!

Bu serinin yapilari mat ama dudak kurutan cinsten ziyade kremsi mat olarak nitelendirebilecegim yapidalar!

Confession rujun kabi siyah renkte, bu rujlarin farkli renkleri farkli renkte kaplara sahip mesela Fever rengi de yesil kapta sunulmus, acaba yapi farkliliklarina gore mi kaplara renk verilmis o kadarini bilemiyorum ama zannetmiyorum :P

Neyse rujdan bahsedelim :)





Oncelikle rengi, gunluk kullanima cok uygun seftali tonu agir basan bir nude/pembe. Yapisi opak ve tek katta dudaklari ortebiliyor ama tam rengi icin uzerinden iki kat gecmek daha iyi.

Asagidaki ikinci fotografta renk tam cikmis.


Asagida ise bilegimin ic kismindaki durusunu gorebilirsiniz; benim bilegimde ve dudaklarimda tam bir seftali rengini aldi ki pembeden daha cok tercih ediyorum sari alt tonlu oldugum icin :)


Asagida ise dudaklarimdaki durusu var, kusurlari eger dudaklariniz kuruysa biraz belli ediyor asagida gordugunuz uzere ben hic hazirlik yapmadan surdum ve cizgilerim cok belli belki surmeden once  hafif bir lipbalm gecseydim daha guzel durabilirdi. Ama dudaklarimi kesinlikle diger mat veya likit mat rujlar gibi cole cevirmedigi kesin.

Kaliciligi harika diyemem, birseyler yiyip ictiginizde siliniyor ama renk koyu olmadigi icin sizi rahatsiz eden bir goruntu olusmuyor, ruj tazelemeyi de seviyorsaniz sorun yok demektir :)



Guncel fiyatlarini bilemiyorum su an, ben aldigim zamanlarda 45 TL civarinda idi ama ben indirimle 22.50 TL ye almistim ki su an ki euro/dolar kuruyla cok mantiksiz. 

Eger ki bu renkleri seviyorsaniz ve elinizde yoksa bakmanizi tavsiye ederim, mid-end (orta segment) bir ruj icin oldukca kaliteli oldugunu soyleyebilirim.


Bir instagram kolajiyla da yazimi sonlandirayim :)

Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder