Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

13 Temmuz 2018 Cuma

Essie | Stylenomics Oje

Selam!

Araya bir oje yazisi alalim mi? :)

Yazin ortasinda bu nasil bir renk diyebilirsiniz bana ama bu renkleri gercekten cok seviyorum, siyaha calan herhangi bir rengi (siyaha calan lacivert, bordo, yesil, mor) cok cok seviyorum :)

Essie - Stylenomics tam anlamiyla siyaha calan kopkoyu bir yesil!  Yapisi ve surumu sorunsuz asagidaki fotograflarda tirnaklarimda iki kat uygulanmis var, biliyorum Essie Turkiye'den cekildi ama yurtdisinda kozmetik magazalarina yolunuz duserse mutlaka bu renge bir goz atin derim!

Kis aylarinin vazgecilmez renklerinde biri benim icin :)




Instagram kolajiyla da bitirelim :)
Guzel bir gun ve haftasonu olsun!

ProblemCadi
xoxox

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder