Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

15 Ağustos 2013 Perşembe

Güneşten Korunma Silahlarım

Merhaba :)

Özellikle yaz ayları geldiğinde ve bir de benim gibi beyaz tenliyseniz, cildiniz çok hassassa, üstelik yüzünüzde lekeler varsa, güneşten korunma çok önemli bir boyutta oluyor! Yazları ailemin yanına Alanya'ya gidiyorum sürekli (işten izin alabildikçe :))

Alanya malumunuz yaz zamanı özellikle Temmuz ve Ağustos ayları yani bu zamanlar (!) gölgede 45 derece sıcaklığa ulaşabiliyor. Nem de var, klimasız durulacak gibi olmuyor.

Özellikle burada kendimi Güneşe daha yakın hissediyorum. Aldığım önlemler ise şöyle:


1. Kocaman bir şapka! Yüzüm özellikle, dudak üstüm ve alnım güneş gördüğü zaman lekelenmeye müsait. Dolayısıyla sürekli kafamda büyük bir şapka ile dolaşıyorum.

2. Kocaman UV ışınlarına karşı koruyucu bir gözlük :)

3. İşte benim kahramanım! Daylong Actinica! Üzerinde kaç faktör olduğu yazmıyor. Ancak deri kanseri ve güneş lekelerine yönelik bu üründen çok memnunum, Daylong ürünlerinin günde bir kere sürülmesi yeterli oluyor ama ben her denize girip çıktıktan sonra yüzüme tekrar tekrar sürüyorum. Ve evet 5 gündür günde 5-6 saat sahilde olmama rağmen cildimde lekeler oluşmadı :)

4. Bioderma Photoderm Bronz SPF 30, nispeten daha az hassas olan vücüdum için kullandığım canım spreyim :) Yazısı şurada

5. Sebamed Lip Balm SPF 30 : Dudaklarım güneşten resmen şişiyor biliyor muydunuz? O yüzden bu güneş koruyucuların yanı sıra elimden bu dudak balmını da düşürmüyorum.

Ben gün içerisinde yukarıdaki ürünleri kullanıyorum. Yaz vakti sürekli güneşten korunma postları görünce ben de kendi kullandıklarımı paylaşmak istedim.

Herkese güzel bir yaz günü dilerim..

Alanya'dan sevgilerle! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder