Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

3 Kasım 2013 Pazar

BITENLER (EYLUL&EKIM)

Merhaba!
Haftanın en gıcık gününden ve kasvetli bir İstanbul havasından sizlere sesleniyorum J
2 aydır Bitenler yazısı yazmamışım o halde şu Eylül ve Ekim ayları içerisinde neleri bitirdiğime bir bakalım J Eylül ayının 15 hatta 20 günü Alanya’da olduğum için yine çok fazla makyaj malzemesi bitiremedim! Ancak son bir aydır aldığım bir karar var: “evdeki testerları/deneme boylarının hepsini bitirmek” O yüzden bu aralar sık sık kullandığım ürünlerin deneme boylarıyla çekilmiş fotoğraflarını ve yazılarını göreceksiniz.
Gelelim bitenlere:


1)    Dediğim gibi Eylül ayının büyük çoğunluğunu Alanya’da geçirdiğim ve uzun süre orada kaldığım için genelde bronzlaştırıcı ürünler kullandım. Bunlar arasında sevdiğim bir ürün olan Havuç Kremi (Likya) geçen seneden beri kullandığım bir üründü. Kışın bembeyaz dolaşırken yazın bronzlaşmayı özellikle bacaklarımın renginin koyulaşmasını çok seviyorum. Güzel nemlendiren ve bronzlaştıran bir üründü. Kaldığım yere yakın bir Eczaneden 8 TL civarına satın almıştım. Bitti. Seneye tekrar bir bakarım aynı eczaneye belki de Hindistan Cevizlisi vardır ondan alabilirim J

2)    Diadermine çift fazlı göz makyaj temizleyicisi. Bittikçe alıyorum, çok memnunum.
3)    Estee Lauder Perfectly Clean Splash Away Köpük Temizleyici. Çok memnundum. Yazısı şurada. Ama elimde çok fazla temizleyici ürün var sırayla hepsinin bitmesini bekliyorum. İleride tekrar almayı düşünüyorum.
4)   Clarins Hydra Quench Cream Gel deneme boyu. Yazısı şurada. Oldukça hafif ve nem veren bir ürün. Ama genelde kremlerimi artık anti-aging özellikli seçtiğim için tekrar alacağımı sanmıyorum.
5)    MAC’ten Mineralized Charged Water deneme boyu. Göz altlarını oldukça nemli tutan çok güzel bir ürün tam boyunu alır mıyım? Yazısı şurada olan Bobbi Brown Hydrating Eye Cream varken hayır J
6)    Vichy Idelia – Aydınlatıcı/ Pürüzsüzleştirici krem deneme boyu. Kokusu ve yapısı çok iyiydi. Yazısı şurada. Tekrar almayı düşünmüyorum, aklımda ve elimde çok ürün var maalesef..
7)    Blistex Lip Relief dudak kremi. Bu biten 2. Tüptü. İnanılmaz! Isırdığım, kopardığım yara olan dudaklarımı akşamdan sürdüğümde sabaha iyi ediyor. Vazgeçilmezim.

8)    John Frieda Luxurious Volume – Yoğun Hacim Kazandıran Şampuan. Eskiden sanırım bu Mavi seriydi, şimdi yeşil yani bu renk olmuş. Saçlarımı ağırlaştırmıyor. Güzel bir şampuan ama öyle aman aman hacim de vermiyor. Doğal içerikli şampuanlara yöneleceğim.

9)    Listerine Cool Mint – Ağız Çalkalama Suyu – (Seyahat Boyu) Bu bence bir ağız asidi. 30 sn bunu ağzında çalkalayabilenin elini sıkarım. Ağzımı yakmak değil, diş etlerimi dahi uyuşturuyor. Öldürüyor beni. Belki portakallısı denenebilir. Iyy..
10) Rexona Shower Clean deodorant. Pudralı olmasına rağmen (giysiler yüzünden pek tercih etmiyorum) ne kadar terlersem terleyim kötü kokmamı engelleyen güzel bir deodorant. Bittikçe alıyorum.
11)  Parmex Aseton. Ne denir ki güzel kokulu, aseton işte :P

12) Sephora Damlalıklı Oje Kurutucu – Yazısı şurada. Çok sevdim ama biraz pahalı. Essence marka olanı kullanıyorum şimdi..
13)  Emily Siyah Göz Kalemi. Fiyatı hatırlamıyorum ama 3 TL’yi asla geçmez. Bu fiyattaki bir kalem için inanılmaz iyi bir göz kalemi. Bu 2. Sanıyorum bitirdiğim göz kalemi. Elimde MAC Chromagraphic var onu kullanıyorum şu an. Tekrar alabilirim. Gerçekten çok iyi, akmaz, bulaşmaz.
14) Sephora Fondoten deneme boyu – Medium Rengi.  Yapısı köpük şeklinde, biraz zor dağılıyor en iyi olarak parmaklarla uygulanıyor. Karma cildimde parlama ve yağlanma çok yapmadı. Ama tam boyunu alacağım bir ürün değil.
15)  Chanel Perfection Lumiere Fondoten– Deneme Boyu – 40 Beige rengi. Çok sarı durdu yüzümde ama yapısını ve kapatıcılığını beğendim. Ciltte ağırlık yapmıyor, maske hissi vermiyor. Elimdeki stok tükendiğinde alabilirim J

16) Ve Benri Kare Pamuk. Gratis indirimlerinde rastladıkça alıyorum. Güzel bir ürün.

Şu iki ayda bitirdiklerim bunlardı. Bakalım, Kasım ayında neler bitireceğim. Ama eminim ki yine bol bol sample/deneme boyları olacaktır J

Herkese güzel bir Kasım ayı dilerim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder