Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

17 Kasım 2013 Pazar

MAC PREP+PRIME TRANSPARENT SIKISTIRILMIS FINISHING PUDRA & BLOG 1 YAŞINDA!

Tekrar uzun bir aranın ardından ve güzel bir Pazar gününden herkese merhaba!
Bugün benim bloğumun 1. Yılı. Geçen sene 17 Kasım’da ilk yazımı yazmıştım. Çok sürekliliği olan bir blogger değilim, hatta tembelim, ama burada kullandığım ürünleri paylaşmayı seviyorum. J
Gelelim şimdi, bugün ne yazacağıma,
MAC prep+prime  transparent finishing pudra (sıkıştırılmış form).




Bu güzel ürünün şurada bahsettiğim toz versiyonunu kullanıp bitirmiştim. Tekrar almak istediğimde ise fiyatının arttığını görüp onun yerine NARS loose pudra almıştım, 35 gr, devasa bir finishing pudra!
Sonra bir gün yine MAC’e girdiğimde, karma ciltli ve T bölgesinin parlamasıyla başı dertte olan zavallı bir insan olan ben yine sabitleyici/matlaştırıcı pudralara hüzünlü hüzünlü bakarken, bu pudrayı önerdiler.  Dediler ki “kolay bitmez, sıkıştırılmış pudra, diğeriyle yani toz olanla aynı işlevi görüyor” Elimde battal boy NARS loose pudra olmasına rağmen bunu da aldım. Ve şu an dibi açıldı! Kolay bittiğinden değil, her makyajımda kullandığımdan dolayı!




Islak bitişli/glowy fondötenlerim üzerine, bb krem üzerine, renkli nemlendirici üzerine sürekli olarak T bölgeme bu ürünü uyguluyorum ve verdiği sonuç harika. İpeksi bir görüntü, yağlanmamış bir T bölgesi. Çok memnunum kendisinden. Kocaman bir pudra fırçasıyla uygulayıp bitiriş olarak T bölgeme şöyle bir geçiyorum ve yetiyor. Kat kat sürseniz bile, tebeşirimsi, maskemsi bir görüntü vermiyor, oldukça ince bir yapısı var ve inanılmaz memnunum.
Aşağıda öncesi (nemlendirici sürülmüş ve ilk andan parlayan/parlamaya meyilli burun/burun kenarlarını görebilirsiniz) ve sonrası (bb krem+prep+prime) halini görebilirsiniz :)


Nasıl? Çok daha iyi değil mi? :)
Fiyatını hatırlamamakla birlikte MAC mağazalarından ve şuradan edinebilirsiniz. Benim gibi karma/yağlı cilde sahip olanlara ve T bölgesi ayna görevi görenlere gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
İyi Pazar’lar…
Not: Oje: ORLY - ROYAL VELVET ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder