Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

30 Kasım 2013 Cumartesi

Chanel Perfection Lumiere Fondoten -#40 Beige

Sırada bir makyaj ürünü var :)
 
Offf gene mi tester? Evet yine tester napalım? Almayım mı:P Deneyimlerimi sample da olsa sizinle paylaşmak istiyorum. Kötü mü :P
 
Şakayı bir kenara bırakırsak, son Sevil alışverişinde satış danışmanı 2 adet attı bunlardan poşete :)
 
Chanel Perfection Lumiere - #40 Beige

 
 Not: Yukarıdaki oje rengi Rimmel London - Wine Not ;)
 
Şurada daha once bahsettiğim ve severek kullandığım Mat Lumiere serisine gore oldukça akışkan bir fondoten bu ama çok sulu akıp giden kıvamda değil. Orta kapatıcılıkta ve cildi biraz glowy ışıltılı gösteren bir fondoten.
 
Satış danışmanı elinde tek renk olduğununu söyledi. Bu 40 no'lu beige rengi bana biraz sarı tonlu kaçmasıyla birlikte iyice yayıp yedirdiğimde gözümü çok rahatsız edecek bir renk vermedi cildime. En azından boynumla arasında çok rahatsız edici bir fark oluşmadı.
 
Aşağıda fotoğraflarda cildimin fondotensiz, yakın çekip kızarık ve gözenekli yapısını görebilirsiniz. Kuru karma hassas anlamsız bir cilt :( Neyse buna da şükür..

 
Renk yukarıda gördüğünüz gibi oldukça sarımtrak kaçıyor ancak iyice yedirdiğinizde aşağıdaki görüntüleri elde ediyorsunuz,
 
 
Yukarıda çok sarı çıkmış bu kadar değil :)

 
Yukarıdaki fotoğrafta aydınlık bitişli bir fondoten olduğunu görebilirsiniz. Fiyatı 130 TL civarında güzel, nemlendiren, cildi kurutmayan, ışıltı veren orta kapatıcılıkta bir ürün ancak ben T bölgemin yağlı olması sebebiyle T bölgeme hep sabitleyici ürün kullandım. Yoksa 2 saat içinde alnım burnum ayna gibi parlıyor. Ancak Mat Lumiere serisinde böyle bir problem yok.
 
Neyse sonuç itibariyle cildi normal ve fazla yağlı olmayanlara tavsiye edebileceğim bir ürün, ben şu an almayı düşünmüyorum çok birikti elimdeki fondotenler :(
 
Stok eritme derdindeyim :/
 
Herkese güzel bir Cumartesi akşamı dilerim!
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder