Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

30 Kasım 2013 Cumartesi

CLARINS Hydra Quench Intensive Serum Bi-Phase -SERUM

 
Günün son yazısı ve son deneme boy ürünü ise yine Clarins'ten geliyor :)
 
Clarins Hydra Quench Serum
 
 
Bu serum normalde uyguladığınız nemlendirici altına kullanılan bir ürün. Nem vermesi inanılmaz! Su gibi değil, bir serum için hafif akışkanlığı söz konusu. Yapısı mavi-beyaz sanki gerçekten çift fazlı gibi (bi-phase).
 
Ben sabahları bu ürünü nemlendirici altına uygulamıyorum. Direk kullanıyorum sonra makyajıma geçiyorum çünkü verdiği nem benim için yeterli. Deneme boyunu görünce "Bu ne ya 3 ml deneme boyu mu olurmuş, hiç vermeseydin Clarins??" diye söylenmiştim.
 
Ancak yapısından ötürü damlalık içinden toplamda 6-7 damla tüm yüzüme yetiyor ve 1 haftadır sabaharı kullanmama ragmen şu minnacık ambalajın yarısına ancak geldim.
 
Yağlanma-sivilce vs bir problem yaşamadım. Clarins'in şu ana kadar kullandığım zaten hiçbir ürünü sivilceye yol açmadı ( Çok şükür yarabbiii - tahtaya vur üç kez...:))
 
Fiyatını bilmemekle birlikte, eğer cildiniz çok nemsizse gözüm kapalı tavsiye ediyorum!
 
Sevgiler

2 yorum: