Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

15 Aralık 2013 Pazar

Maybelline Dream Lumi Touch Highlighting Concealer

Merhaba J
Güzel ve soğuk bir Pazar gününün ilk konuğu
Maybelline Dream Lumi Touch Highlighting Concealer
olacak J

Uygun fiyatlı ürünler kategorisine giren bu aydınlatıcının bendeki rengi 
01-Ivory. Yaz ayında alıp sürekli kullanıp bitirdiğim bir kapatıcı/aydınlatıcı oldu kendisi.

Yapısı çok akışkan (runny) değil, esas işlevi de aydınlatıcı olduğu için çok bir kapatıcılığı yok ancak, çok sorunlu göz altlarınız yok ise bu ürünü rahatlıkla kapatıcı olarak kullanabilirsiniz.

Ben sabahları güzelce nemlendirdiğim göz altlarıma uyguladım, verdiği aydınlıktan çok memnun kaldım! Fiyatı da çok uygun indirimsiz Gratis ve Watsons’larda 22.90 TL’ye bulabilirsiniz.

Ürün kalem formunda ve çevirerek ürünün fırçaya gelmesini sağlıyorsunuz, çok çevirmemek kaydıyla ürün fırçaya uygun miktarda geliyor ve kaşlarımın arası, burun üstü, burun kenarları, çene ve göz altlarıma uyguluyorum. Sonuç gerçekten çok güzel, çok aydınlık sağlıklı bir cilt görüntüsü!

İster parmak uçlarınızla ister bir airbrush fırça ile uygulayın sonuç çok çok güzel, çizgilere dolma gibi bir sorun yaşamadım ben.

Aşağıda hem elimin üzerindeki hem de göz altlarımdaki duruşunu görebilirsiniz :)


Uygun fiyatlı aydınlatıcı/kapatıcı arayışında iseniz şiddetle tavsiye ederim J

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder