Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

30 Aralık 2013 Pazartesi

DIORSHOW NEW LOOK - RIMEL SETI

Merhaba J
2013’ün son günlerinde geçen sene bu zamanlarda almış olduğum bir rimel setinden bahsetmek istiyorum.

Christian Dior New Look Rimel Seti.




Bu seti geçen sene Aralık ayında Boyner’den almıştım. Fiyatı 89 TL idi. Ve içerisinde rimelin yanı sıra bir de Dior’un 5’li far paletlerinin mini boyu çıktı J 734 – Grége rengi.
Mükemmel.


Renkleri elimin üzerinde gösterdim, günlük kullanıma son derece uygun, tozutmayan, Dior kalitesinde şık ve minik bir palet J



Rimel’ e gelirsek, ben Lancome Virtuose’den beri öyle über süper bir rimel görmedim aslında dolayısıyla waaauw diyebileceğim bir rimele uzun zamandır rastlamadım.

Ancak bu rimel için ise söyleyebileceğim şeyler güzel olduğuve yine de piyasada bence aynı görevi yapan drugstore ürünler bulmanın mümkün olduğudur.
Benim kirpiklerim siyah ve kendiğinden kıvrık biraz daha yoğun ve hacimli ve hafif uzatsın diye rimel kullanıyorum.


Fotoğraflarda görebilirsiniz nasıl bir etkisi olduğunu J

Aslında rimel sürülmüş sürülmemiş fotoğraflar kıyaslandığından bayağı da fark var J Ben alt kirpiklerime mascara kullanmıyorum çünkü kendiliklerinden sık uzun ve gürler, bir de oraya rimel kullanınca palyaço gibi oluyorum :/


Yukarıda sol taraf rimel sürülmemiş sağ taraf ise iki kat rimel uygulanmış hali

Yukarıda yakın çekim üst kiriklere iki kat uygulanmış hal, alt kirpiklerde rimel yok.


Kirpiklerimin rimelsiz hali :)

Rimelin fırçası incelerek geliyor, en uç kısmında daha ince kirpikler için tasarlanmış kısım var gerçi ben hiçbir rimelin bu kısımlarını doğru dürüst kullanabildiğime inanmıyorum J

Siyahlığı oldukça siyah! Ancak dediğim gibi benim kirpiklerim zaten siyah J

Daha fazla yorum yapmadan sizleri fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum J

Bu sene Boyner’de yine böyle bir set var ancak içerisinde New Look Rimel değil başka bir rimel ve başka bir mini far paleti var. Iconic rimel olabilir, tam hatırlamıyorum. Fiyatı şu an kesin indirimdedir yılbaşı nedeniyle.

Rimel arayışındaysanız bir bakmanızı tavsiye ederim.
Sevgiler J



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder