Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

15 Aralık 2013 Pazar

Yves Rocher Eclat Radiance – Rinsing Raspberry Vinegar

Sıradaki konuğumuz J
Yves Rocher Eclat Radiance – Rinsing Raspberry Vinegar


 Evet günün 2. Konuğu saç bakımı üzerine, Yves Rocher’e ait frambuazlı durulanan sirke! Annem hep söylerdi, “kızım saçların parlaklığı için sirke kullanılır”diye ama malum sirke kokusu yüzünden hiç cesaret edemezdim kullanmaya. 

Bir gün yine bir AVM gezisinde Yves Rocher’e girdim. Ve orada bu frambuaz kokulu sirkeyi gördüm. Saçlara parlaklık veren şampuan ve saç kremi sonrasında en son adımda uygulanan bir ürün bu!
Fiyatı da çok uygundu sanırım 14.90 TL idi. Hala var mı bilmiyorum. Aldım kullanmaya başladım, bir etkisini gördüm mü? 

Bilmiyorum J
Görmedim, fark etmedim. 

Neden?
Çünkü düzenli kullanmadım, 
kenarda köşede unuttum 1 senede zor bitti ürün. Tek söyleyebileceğim kokusu mükemmeldi. Saçlara uygulandıktan sonra saçları gıcır gıcır yapıyordu. Benim saçlarımda zaten boya vs olmadığı için parlak neden aldığımı da 
bilmiyorum aslında, almışım işte J

Eğer donuk ve mat saçlarınız varsa, kafanıza sirke sürüp kokusunu çekmek istemiyorsanız, Yves Rocher’in bu ürününe bir bakmanızı öneririm. Malum saç ürünleri çok pahalı, bu ürünün fiyatı da uygun.
Denemeye değer diye düşünüyorum!

Sevgiler J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder