Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

18 Aralık 2015 Cuma

MAC І Chili Ruj

Herkese haftanın en güzel gününden merhaba!

Kırmızı rujlardan ne kadar çekinsem de, özellikle geçtiğimiz sene içerisinde birçok kırmızı ruj edindim. Bunlardan en çok kullandığım ise, günlük kullanıma uygun, bas bas bağırmayan, sırıtmayan bir tanesi :)

MAC - Chili Ruj


Chili, MAC'in mat yapılı rujlarından harika bir kiremit kahveliğinde kırmızı, her gün kullanmaya müsait ve benim gibi kırmızı ruj sürüp dikkat çekmek istemeyenler için birebir :)




Aşağıda rengini görebilirsiniz, fotoğraflar direkt gün ışığında çekildi, aşağıdaki iki fotoğrafta da bahsettiğim o kiremit kahvelik çıkmamış ama daha sonraki fotoğraflar, iç ortamda, beyaz ışık altında çekildi, orada daha net gözüküyor :)



Evet işte bahsettiğim kırmızı-kiremit-kahve tonlarının tam ayarında harmanlanmış halini aşağıda görebilirsiniz :) Aşağıda da koyu turuncu-kahve gibi çıkmış, ama kırmızı bir ruj bu yani kırmızı sınıfında :)


Aşağıda ise kolumun iç kısmındaki duıruşunu görebilirsiniz. Aşağıdaki fotoğrafların da bir kısmı tenim hala bronzken (Ekim ayında), bir kısmı ise yakın zamanda (ten rengim normale dönmüşken) çekildi.

Dolayısıyla hem bronz tende hem de beyaz tende duruşlarını görmüş olacaksınız :)


Sürümü mat olmasına rağmen zor değil, kalıcılığı muazzam diyemem ama oldukça iyi, birşeyler yiyip içtiğimde dudağımdan homojen bir şekilde siliniyor. Bazı rujlar önce ortadan gider, sonra kenarları kalır en nefret ettiğim görüntü bunda olmadı! :)

Bronz tende aşağıdaki gibi bir duruşu var rujun, bronz tene de ben oldukça yakıştırıyorum ama beyaz tende başka! :)



Ve aşağıda ise beyaz tende nispeten daha güncel fotoğraflar bulunuyor. Aşağıdaki renk rujun dudağımda tam olarak olduğu gibi gözüktüğü renk diyebilirim :)



Ve instagram kolajıyla yazımı bitiriyorum :)

Eğer ki çok bağırmayan, sade, iddiasız bir kırmızı ruj arıyorsanız, bakmadan geçmeyin diyeceğim rujlardan biri.

Şu an ben, kendime kozmetik yasağı koydum, elimdeki rujları azaltmaya çalışıyorum, elimdeki mac rujları bitirip, Haziran ayında gitmeyi planladığım Almanya seyahatimde Back 2 MAC yapacağım inşallah :) Back 2 MAC'den de seçeceğim ruj Taupe veya Whirl olacak, bakalım bakalım :)

Siz ne düşünüyorsunuz Chili hakkında, ben çok severek kullanıyorum! :)
Herkese güzel bir Cuma akşamı dilerim!
Sevgiler
xoxo

4 yorum:

  1. renk çok güzel buna gidip gelip bakıyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hiç bağırmıyor, kiremit kırmızı, her gün rahatlıkla sürülebilecek bir ruj :)

      Sil
  2. Kırmızının güzel bir tonuymuş bu. Ben de bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim :) Gerçekten çok hoş :)

      Sil