Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

11 Aralık 2015 Cuma

NOTE - Rich Color Lipstick - Merlot І Ruj İncelemesi

Hazır fotoğraflarını hazırlamışken bu güzel rujdan da bahsedeyim bugün :)

NOTE - Rich Color Lipstick - Merlot




İsminden de anlaşılabileceği üzere konumuz NOTE markasının Rich Color serisinden güzel bir kırmızı ruj. Yani kendime şaşırıyorum bazen, bu kadar kırmızı ruj süremiyorum, çekiniyorum, sürdükten sonra devamlı aynaya bakıyorum vs. Peki ya neden bu kadar çok kırmızı ruj almaya başladım ben de bilemiyorum. İşte bunlar hep hastalık! Başka bir açıklaması yok. Neyse konuya dönersek,

Merlot, oldukça, tok, fazla bağırmayan bir kırmızı. Zaten aksi durumdaki kırmızıları ne alabiliyorum ne de sürebiliyorum. Bunları en azından alıyorum ama sürmüyorum hahahah..Şaka şaka. Mesela MAC - Russian Red veya Ruby Woo asla süremeyeceğm rujlardan, hele iş yerine sürsem herkes döner döner bakar. Onlar bakmasa ben ruh hastası gibi aynaya bakarım.

Merlot diyorduk. Merlot deyince aklıma doğal olarak kırmızı şarap geliyor ama emin olun o kadar bir koyu bordomsu bir renk değil.  Tam olarak aşağıdaki renkte. İçine çok çok hafif mürdümlük katılmış bir koyu kırmızı diyebilirim ben.

Rich Color rujları tam olarak yağ gibi kayıyor dudaklarda, sürümü çok kolay, nemlendirmesi harika ve bu sebepten de kalıcılığı çok iyi sayılmaz.

Aşağıda ve yukarıdaki fotoğraflarda zaten ne kadar glossy bir görünüm verdiğini tahmin edebiliriz :)


Bu sefer elimin ya da kolumun içindeki duruşunu göstermeden direkt olarak dudaklarımdaki duruşunu verdim, zira fotoğrafları çektiğimde hava çok kapalıydı dolayısıyla biraz karanlık çıkmış fotoğraflar. Aşağıdaki iki fotoğrafta ise farklı ışık açılarında dudaklarımdaki duruşunu görebilirsiniz.

Beyaz tenlilerde çok patlayabilitesi olan bir ruj bence ancak daha koyu ve buğday tenlilerde oldukça zarif bir görüntüsü olacaktır.



Sonuç olarak, yapısı, sürümü, rengi ve fiyatıyla bence bu ruj olmuş dedirtti bana. NOTE markasının Rich Color ruj serisine bakmanızı tavsiye ederim, dudaklarınızı kurutmadan, çok fazla paralar dökmeden güzel rujlara sahip olabilirsiniz. Hele ki yapılan indirimlerle tadından yenmez :)

Sevgiler..
xoxo

2 yorum:

  1. Bu ruju ben de severek kullanıyorum. Güzel bir kırmızı tonu var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum çünkü ben de sizde görüp beğenip satın almıştım :) sevgiler...

      Sil