Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

14 Mayıs 2016 Cumartesi

Bitenler І MART NISAN 2016

Merhaba! :)

Mayıs ayının ortasındayız ancak ben geçtiğimiz iki ayda neleri bitirdiğimden ancak bahsedebiliyorum:) Hiç bekletmeden başlayalım ancak uyarmak isterim, oldukça fazla ürün var :)

Cilt Bakım Ürünleri



Sephora gül özlü göz çevresi maskesi: Sephora'nın hem yüz, hem göz çevresi hem de el için olan bu tek kullanımlık maskelerine bayağı bir taktım son zamanlarda. Kullanımı çok pratik geliyor, uygun fiyatlı sayılabilir. Fotoğrafta gül gözlü olan göz çevresi olanı var ve çok severek kullandım, kullandıktan sona göz çevresi kremi kullanımınıza gerek kalmıyor. Bir denemenizi tavsiye ederim :)

Cettua - After Night Fever yüz maskesi : Bu da çok yorucu bir gece geçirdiyseniz ya da bir parti sabahında şişmiş gözlere bakım yapmak, dehidre olmuş cildi nemlendirmek vaadi veren bir maske. Bunu ve altta yazanı 20 dk kadar yüzümde tutup sonra fazla kalan jel kısımları cildime yediriyorum. Herhangi bir iritasyona sebep olmadı.

Cettua - Before Having a Date yüz maskesi: Adından da anlaşılacağı üzere, özel bir günde, bir buluşma bir davet öncesinde yüze parlaklık ve dolgunluk vermeyi amaçlayan bir maske. Bu da çok hoşuma gidiyor, öyle çılgın bir değişiklik olmasa da cildimi yumuşatmasını, makyaja hazırlamasını çok seviyorum! :)

LUSH - 9 to 5 Makyaj Temizleme Sütü : Yazısı şurada. Severek kullandım!

Bobbi Brown - Hydrating Eye Gel (30 ml - battal boy:)) : Yazısını buradan okuyabilirsiniz. Ben severek kullanıyorum bunu. Bu da biten 3. veya 4. idi. Hatta bu 15 ml lik değil, 30 ml'lik. Sabahları makyaj öncesi göz çevremi çok iyi nemlendiriyor. Biraz ara vereceğim yalnız daral geldi :P

Dior - Creme de Rose Lip Balm: Yazısı şurada. Çok çok güzel bir lipbalm amma velakin fazlasıyla pahalı. Fiyatı uygun olsa tekrar alırdım! 

YSL - Sisley - Dior - Clarins: Serum, anti-aging, gece/ gündüz kremleri (sample ürünler): Bunlar da geceleri veya sabahları arada değişiklik olsun diye denediğim ürünler. Dior One Shot serum çok iyi gerçekten, oldukça fazla deneme boy bitirdim o üründen, kendisi aklımda! Güzel nemlendiriyor, anti-age etkisi var leke ve hafif yara izlerinde oldukça işe yarıyor :)

Kiehl's Line Reducing Eye Brightening Concentrate (sample): Bu göz çevresi kremini çok beğendim. İlk kullandığınızda biraz ısınıyor o bölge. Enteresan ama beğendim. Alacağım. Göz kremlerim de bitiyor zaten.

Clarins - Lotus Cilt Bakım Yağı: Yazısı şurada. Çok uzun sürede bitti, Bitki bitki kokan, cilde aydınlık veren güzel nemlendiren, geceleri kullandığım bir üründü. Ama sıkılınc araya başka ürünler girdi ve çook uzun sürede bitti.

Glam Glow - YouthCleanse Temizleme Köpüğü/Jeli (sample): Bu yıkama hedesine bayıldım ben. Hede diyorum çünkü bir acayip, köpük, çamur jel gibi. Çok sevdim, tek kullanımda bile cildi aydınlatması arındırması bir harika :) Elimdeki ürünler bitince alacağım. Oldukça erittim stoğumu bir de aynı şekilde makyaj ürünleri için yapabilsem süper olurdu :P

Bioderma - H2O Micellar Su: Artık anlatmıyorum. Yazısı şurada :) Seviliyor kendisi.

Desert Essence Daily Essential Nemlendirici  (200 ml): Maalesef memnun kalmadığım bir nemlendirMEyici oldu :( Yapısı çok çok hafif 25 yaş altı ve karma yağlı ciltilere öneririm. Avuç avuç kullandım çabuk bitti. Yazısı için şuraya tıklayabilirsiniz.

Kiehl's Precision Lifting & Pore Tightening Concentrate Serum: Bunu sabahları kullandım. Çabuk bitti, biraz bereketsiz bir üründü benim için, gözeneklerimi de sıkılaştırmadı. Bir daha alacağımı sanmıyorum :/

Sephora Kil Maskesi (Sample): Glam Glow Super Mud maskesine alternatif olacabilecek bir maske. 2-3 kere kullandım, sonuçtan memnun kaldım. Elimde açılmamış Glam Glow var, onu da deneyip bitirdikten sonra kararımı vereceğim.

Make Up For Ever - Sens Eyes makyaj temizleme losyonu (deneme boyu): Hiç ama hiç memnun kalmadığım bir göz makyaj temizleyici oldu bu. İnanılmaz göz yakıyor bir kere. Aman bir kere kaçmasın yani. Feci. Ve makyajı çıkarmada çok başarılı değil, bir de waterproof yazmışlar. Cık beğenmedim. Allahtan tam boy değildi.

Duş - Saç - Banyo - Vücut - Ağız Bakım Ürünleri


Nivea Creme Care - Duş Kremi: Klasik Nivea kokusuna sahip, devasa bir duş kremi/jeliydi. Harika köpürüyordu ve cildi nemli bırakıyordu. Severek kullandım.

Listerine Advanced White Ağız Bakım Suyu: Bundan 2 veya 3 tane bitirdim. Öyle bir anda inci beyazı dişlere sahip olmuyorsunuz ancak ben diş fırçalama sonrası özellikle sabahları bir ağız çalkalama suyu kullanıyorum. İşte ağız çalkalama suyu seçerken elim buna gidiyor. Güzel bir ürün. Tavsiyeleriniz alabilirim :)

Watsons - Biralı Saç Maskesi: Bunu bloga yazdım mı hatırlamıyorum. Ben bunu saç kremi olarak kullandım! Mükemmel bir yumuşaklık veriyor. Dev bir gramajı var. 500 ml. Fiyatı çok uygun, indirimlerle daha da uyguna geliyor. Ama sanki birazcık saçımı döktü sanırı emin değilim.

Giovanni Avokadolu ve Brezilian Keratin Şampuanlar: Giovanni şampuanları genel olarak çok seviyorum. Bu ara Organix'e geçmiş olsam da uygun fiyatıyla, iyi nemlendiren, zararlı kimyasal içeriği olmayan güzel şampuanlar Giovanniler. Şampuanlarım azaldığında Organix indirimde olmazsa ilk baktığım şampuan bunlar oluyor :)

LUSH - Dream Cream El ve Vücut Kremi: Bütün bir kış kullandığım vücut kremi oldu. Nemlendirmesi harikulade, ama emilmesi biraz vakit alan, aradan 1 gün geçse bile cildinizde yumuşaklığını ve nemini hissettiren bir ürün oldu. Almanya seyahatimde bir tane daha alacağım!

The Body Shop - Moringa El Kremi: Ofiste, ellerimi aşırı derecede kurutan tuvalet sabununa karşı ellerimi idare eder derecede nemlendiren hoş kokulu bir el kremiydi. Nemlendirmesi kış soğuğu için yetersiz. Gidip tekrar almam, bir set içerisinden çıkmıştı.

Bath and Body Works: Country Chic El ve Vücut Losyonu: Bunun kokusuna annemle bayılıyoruz. Bunu annem bitirdi, yedeğimi istedi! O derece :) Ama o vücut losyonundan ziyade el kremi olarak kullanıyor. Nemlendirmesi harika olmasa bile idare eder ama kokusu müthiş :)

Clarins  -El ve Tırnak Bakım Kremi: Bu da çoook uzun sürede biten bir el kremi oldu. Harika nemlendiriyor ve tırnak etlerine bakım yapıyor. Ama kardeşim bir el kremine de bu kadar para bayılmak işime gelmiyor artık. Zamanında doğum günümde bir indirime denk getirip almıştım. Yazısı şurada.

Gucci - Duş Jeli : Sevil'de yaptığım bir alışveriş sonrası hediye edilmişti. Kokusu çok güzel, kalıcı değil ancak tek eksisi cildi kurutuyor. Ben bunu, seyahatlerde yanıma almıştım snra azaldı, yer kaplamasın diye seyahat dönüşü duşlarda kullana kullana bitirdim :) Tabi ki almam tam boyunu deli misin? :))

Makyaj Ürünleri


MUFE - Ultra HD fondoten sample: Daha önceden denediğim, karma yağlı ciltilerin çok seveceği, güzel fotoğraf veren bir fondoten. Sample numunesi olduğundan rengi bana biraz koyuydu ama kullandım rengini açarak :)

Lancome Miracle Air de Teint Fondoten sample: Bunun da yapısını beğendim ama rengi tutmadığından kullanamadım. 1 kere sürüp çöpe gönderdim kendisini.

YSL - Encre de Peau Fondoten sample: Buna bayıldım resmen cildimi kadife gibi yaptı. Ekstradan pudraya ihtiyaç duymadım çok sevdim.

Missha BB krem sample: İçerdiği gri renk sebebiyle kullanamadığım bir BB krem oldu. Oysaki yükek güneş koruma faktörlü olması hoşuma gitmişti. Renk zamanla otursa da yüze ben yine de pek sevemedim.

MAC Fırça Temizleyici: Bu bitirdiğim kaçıcı hatırlayamıyorum. Fırça yıkarken olmazsa olmaz kendisi :) 

Şelale Aseton (küçük boy) ve Parmex Aseton (büyük boy ama fotoğraftayok annem atmış :) : Haftada iki veya üç kere oje değiştirdiğim için asetonları adeta içiyorum, bu ikisi de sürekli satın aldıklarımdan. Severek kullanıyorum.

Essence - Damlalıklı Oje Kurutucu: Oje sürme seanslarımın vazgeçilmezi, son aşaması :) Damlalıkllı kurutucu olmasının en güzeli, ojeyi bozma derdiniz olmuyor ve bence tırnak etlerini az da olsa yumuşatma özelliğine sahip.

Maybelline Color Tattoo On and On Bronze Krem Far: Bu güzelim krem farı gördüğünüz üzere bayağı bir oydum. Renk, kalıcılık, yapı herşeyi mükemmeldi. Yazısı şurada.

Oriflame The One Mor renkli krem far: İşte israf olan tek ürünüm buydu. Kapağını tam kapatamamışım kurumuş. Çok üzüldüm gerçekten. Yazısı şurada.

MAC - Prep+Prime Base Visage Yüz Bazı: İçerisindeki iri iri simler sebebiyle hiç sevemediğim bir yüz bazıydı bu Desert Essence nemlendiriciye karıştırarak kullandım. Tam boyunu almam.

LUSH - Jackie Oates Renkli Nemlendirici: Çok severek kullanıp bitirdiğim, yoğun bir oyun hamuru kokusuna sahip bu renkli nemlendiricinin bende yedeği var. Kapatıcılık az ama renk eşitlemesi ve verdiği aydınlık çok güzel. Akışkan değil biraz yoğun yapıda!

Bobbi Brown - Natural Concealer: Bobbi Brown  kapatıcı Natural rengi, göz altlarımla çok iyi bütünleşen sevdiğim bir kapatıcıydı. Bu bitirdiğim 2 veya 3. kutumdu. Stok eritmeden kendisine geri dönemeyeceğim. Ancak çok severek kullandım.

Sephora Express Nail Polish Remove oje çıkarıcı: Çok pratik süngerli oje çıkarıcı. En zor vve koyu renkli ojeleri bile rahatlıkla çıkartıyordu. Sephora indirimlerinde alacağım bir ürün.

Dior - Lash Primer Maximizer Rimel Bazı (deneme boyu): Bana bir alışveriş sonrası hediye edilmişti, ancak, bana denk gelenin yapısı mı kuruydu yoksa kendiliğinden mi kuru bir yapısı var bilmiyorum ama sevemedim. Kirpiklerimi uzatmadı, kıvırmadı. Naptı anlamadım. Attım gitti.

Clarins  - Wonder Longeur Rimel (deneme boyu): Bu da bir iki seyahat için yanıma aldığım sonra çekmecede unuttuğum bir üründü. Baktım kurumuştu bu da çöp. Çok beğenmemiştim kendisini zaten.

Revlon Colorstay Gel Envy Diamond Top Coat:  Son aşama kurutucu öncesi ojenin ömrünü uzatsın ve parlaklık versin diye kullandığım ve sevdiğim bir ürün oldu. Bir süre sonra yapısı kalınlaşmaya ve uhulaşmaya başlıyor ama genelde bu bütün bu tarz ürünlerde oluyor. Artık uhu hali ojeyi bozacak duruma geldiği için attım gitti.

Essence Hot Chocolate Asansörlü Göz Kalemi: Uygun fiyatlı, asansörlü, kalemtraş derdi olmayan, göz içinden akmayan, kolay dağıtılabilen çok güzel bir göz kalemi idi. Yedekledim :)

Lancome - Chocolate Göz Kalemi: Eski bir koleksiyon ürünüydü yarısından çoğunu kullanmıştım. Geçen kullanmak için bir açtım, içi düştü gitti kalemin. Yazısı şuradaydı. Kurumuş galiba ya da bayatlamış :/

Flormar Eyeliner Pen: Bu benim kullanabildiğim nadir keçe uçlu eyeliner olmuştu, ancak ucu bozulup püskülleştiği için attım.

Burberry My Burberry Parfüm: Çantamda hep taşıdığım (boyutu sebebiyle) güzel bir parfümdü. Ama orjinal boyunu alacak kadar da çok sevmedim açıkçası.

MAC - See Sheer Ruj: Yazısı şurada. Güzeldi ilk aldığım MAC rujlardan, Lustre serisi olduğu için kalıcılık az, lip balmdan halliceydi. MAC'ten artık alırsam ya Satin ya da Matte yapılı rujlarından alıyorum. Bu da BACK2MAC yolcusu :)

Rimmel London Brow This Way: Medium Brown: Kaş Maskarası: Uygun fiyatlı bir kaş rimeli idi benim için. Boşlukları doldurmada kolaylık sağlayan ancak biraz daha küçük olsaydı daha iyi olurdu dediğim bir fırçaya sahip. Rengi Medium Brown idi ve kaşlarıma biraz açık gelse de kullandım. Bakışlarımı daha yumuşattığını düşünüyorum kaş renginden açık renklerin :)


Bir sürü ıvır - zıvır - pamuk


Isana Organik disk Pamuklara takmış durumdayım, geçtiğimiz 2 ay içerisinde 6 paket bitirmişiz annemle. Yumuşacık ve cildi tahriş etmiyor. Watsons cep mendilleri ve ıslak mendiller.

Islak mendilleri özellikle makyaj yaparken elimi silmek için kullanıyorum, ve tüm yıl boyunc alerjisi olan bir insan olduğumdan asla kağıt mendilsiz sokağa çıkamıyorum evde de aynı şekilde. Yığını görüyorsunuz değil mi ? Feci..

Yazarken deli gibi kolum ağrıdı amma çok şey bitmiş değil mi? Siz neler bitirdiniz bu sıralar? Yorumlarınızı bekliyorum! :)

Güzel bir haftasonu olsun

Sevgiler
xoxo




2 yorum:

  1. Ay okurken yoruldum, tebrikler :)) YSL Fusion Ink fondöten annemin favorisi, bayılıyor ona ve galiba 4 şişe falan bitirdim şimdiye kadar! Ben bir kez kullandım; yazın çok sevdim, kışın uymadı kuru cildime. Maybelline Color Tattoo'lar bitemeden kuruyor ya :( Kendime ceza olarak yeni On and On Bronze almadım; ama pişmanım... aslında makyaj çekmecemde sıkı bir temzilik yapmak istiyorum ama kıyamıyorum :((( Yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım geç cevap için kusura bakma :) Valla normalde oldukça fazla ürün bitiriyorum ben de ama mesela yaz aylarında sadece şampuan duş jeli güneş kremi bitiyor, bu sıcakta makyaj çekilmiyor gerçekten :/ Ben Temmuz ayının ortasından beri birşey almıyorum, bakalım ne kadar dayanacağım. Çünkü bir sonu yok, elimdekilerle mutluyum, umarım böyle devam ederim :)) Sevgiler...

      Sil