Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

6 Mayıs 2016 Cuma

SEPHORA | Contouring 101 Face Palette | Kontur Palet Incelemesi

Merhabalar :)

Bugün en sevdiğim gün! Cuma'yı sevmeyen var mı? Bence yoktur. Olamaz..Olmamalı...Olmayacağına inanmıyorum...Öeeeh neyse :)

Günün yazısı Sephora'nın Limited Edition çkardığı devasa boyutlarda bir yüz kontur paleti hakkında olacak!

Sephora - Contouring 101 Face Palette

Sanırım bir blogger olarak benim en büyük eksikliğim ve de saçmalığım Limited Edition ürünleri genelde tükendikten sonra buraya yazıyor olmam! :P Yazmamın sebebi ise şeklini ve performansını sevdiğim ürünlerin arşivimde olmasını istediğimden tabi ki :) Ve belki tekrar piyasaya sürülme ihtimalleri olabilir diye ;)

Sephora'nın bu kontur paleti sanırım geçtiğimiz sonbahar'da piyasaya sürülmüştü. Hatta bununla birlikte yine "Highlight - Lowlight" kontur/aydınlatıcı kalemleri de çıkmıştı. Ve o kalemleri hala Sephora'larda görüyorum. Çok minik bir ihtimal de olsa belki bu paleti de bulabilirsiniz!


Palet, yusyuvarlak, elimin ayasından bile daha büyük, pasta şeklinde dizayn edilmiş ne yalan söyleyim çok iştah açıcı bir palet. Gramajı evladiyelik. 26.3 gr. İlerde bir kızım olursa o bile kullanır o kadar söyleyim. (Şaka şaka kullandırtırmıyım hiç, kaç bin yıl geçmiş şeyi cik cik cik :P)

Paketin içerisinden bir de minik bir kitapçık gibi birşey çıkıyor, aşağıda görebilirsiniz. İçerisinde farklı kontur uygulamalarını gösteren çizimler var.


Aşağıda ise merak edenler için, paletteki her rengin içeriği verilmiş! İçerik konusundan pek birşey anlamadığım ve de çok önemsemediğim için birşey diyemiyorum. Ama ilgilenenler için aşağıda fotoğrafta görebilirsiniz :)

Paket içinden çıkan kitapçıkta da aşağıda gördüğünüz üzere yanak, burun, alın ve çene hattı boyunca nasıl konturleme işlemi yapabileceğinizi gösteren çizimler bulunuyor :)


Gelelim heyecanlı yerine! Bu palet hem soğuk alt tonlu hem de sıcak alt tonlu ciltler için tasarlanmış. Aydınlatıcı olarak kullanılabilecek iki farklı açık renk var. Biri "pale pink" diğeri "banana" olarak geçiyor! 

Pale pink, adından da anlaşılacağı üzere, solgun bir pembe/şampanya karışımı bir renk. tüm yüze güzel bir aydınlık vermek için ideal ve bence soğuk alt tonlu ciltlerin seveceği bir aydınlatıcı.

Banana ise direk sarı tabanlı bir pudra, adından da anlaşılıyor direk muz! :) Bu da daha çok sıcak alt tonlu ciltler için tasarlanmış fikrimce. Şöyle söyleyebilirim, göz kapaklarında bu pudra ile far gibi kullanarak renk eşitsizliklerini örtebilirsiniz!

 Ben mesela MAC - Paintpot Soft Ochre farı baz olarak kullanıp üzerini bazen bu renkle sabitliyorum çok aydınlık bir görüntü oluyor :)

Aydınlatıcılardan sonra ise gelelim kontur renklerine:))


Kontur rengi olarak, Yukarıya bakarak yazıyorum şu an:

En minik üçgen parça en koyu kahverengi "Deep Brown" rengi, bunu yalan söylemeyim hiç kullanmadım. Ancak far olarak dış köşelerde gölge yapmak amaçlı kullanılabileceğine inanmak istiyorum! :)

Sol taraftaki sıcak kahverengi "Warm Brown" rengi: bildiğimiz sıcak alt tonlu bir kahverengi pudra. Yüzü ısıtmak için birebir ve yine gözde katlanma bölgesine de severek uyguladığım bir renk :)

Ve son renk sağ taraftaki soğuk alt tonlu "Cool Brown" adı verilmiş kahverengi pudra: İşte bu benim elmacık kemiklerime, göz kapaklarımın katlanma bölgesine, gıdıma uyguladığım, palette en çok kullandığım kontur pudrası!


Pudraların yapıları yumuşak ve incecik, dağıtılması, karıştırılması çok kolay. Kalıcılıklar da 10 numara diyebilirim :)

Aşağıda kolumun iç kısmında renkleri göstermeye çalıştım,

Renkler soldan sağa:

Pale Pink, Warm Brown, Banana, Cool Brown ve Deep Brown


Pigmentasyon oldukça iyi, renkler yüzde kontur yaptığınızda asla çamur gibi ya da turuncu bir renkte durmuyor. Aydınlatıcı pudralar ise ışıltı içermeyen oldukça aydınlık bir görünüm veren pudralar.

Kısacası ben sevdim! :)

Aşağıda ise Ekim ayında yüzüme gelişi güzel sadece cool brown olanını uyguladığım (elmacık kemikleri altına) halini görebilirsiniz. Burada oldukça bronzum, Alanya'dan bayram tatilinden yeni dönmüştüm, yüzümde lekeler kalbimde bir acıyla :PP



Oldukça doğal duran pudralara sahip başarılı bir kontur paleti yapmış Sephora bence :) Keşke limited edition olmasaymış!

79 TL'ye Sephora'dan satın almıştım.

Siz ne düşünüyorsunuz bu pudra hakkında?

Geldiği sırada almış mıydınız? İncelemiş miydiniz?

Yorumlarınızı bekliyorum!

Sevgiler
xoxo










4 yorum:

  1. Ya benim çok gözüm kalmıştı bunda ama boyutu ve de elimdeki kontür paletleri nedeniyle almamıştım. Kendi parasıyla alan kimseden de okumadığımdan öylece kalmıştı :) Gerçekten keşke daha önce yazsaymışsın :) SeVGİLER!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bak üzüldüm şimdi :( Tembel bir bloggerım ben ya :(( Repromote edilmesini ümit ediyorummm :)) Öperim :**

      Sil
  2. Ben çok seviyorum bunu. İstanbul'da bulamadım İzmir'den getirttim o derece arzulamıştım.

    YanıtlaSil