Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

7 Mayıs 2016 Cumartesi

MIGROS Anneler Günü İndirimi Alışverişi | 2016

Herkese merhaba! :)

Bu sene anneler günü sebebiyle yine heryerde çılgınlar gibi indirim var.  Ancak ben Instagram hesabımda da belirttiğim gibi yaşım ve enerjim artık Gratis ve Watsons izdihamlarını kaldırmadığı için Migros'un cilt/vücut ve makyaj ürünlerinde yaptığı %50 indirimden yararlandım. Ve indirim bitmeden belki duymayanlar kalmıştır diye yazısını yazmak istedim :) 

Yazı çok kısa olacak çünkü aldıklarımı ve indirimli fiyatlarını hemen aşağıdaki fotoğrafta bulabilirsiniz.



Herkese güzel bir gün diler, tüm annelerin anneler gününü bu vesileyle kutlarım!

Sevgiler
xoxo

6 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan cnm :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan :) Migros'un indirimlerini seviyorum ama her yerde her ürünün bulunmamasından ve dolayısıyla mağaza mağaza gezmekten hiç hazetmiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) Ve evet haklısın zor bulunuyor bazı ürünler :/

      Sil
  3. İyi günlerde kullan canim

    YanıtlaSil