Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

4 Mayıs 2016 Çarşamba

Dior | Czarina Gold (916) | Oje Incelemesi

Ve tabi ki günün ikinci yazısı :)

Uzun zamandır sanırım bir oje yazısı yazmıyorum! Elimde oldukça fazla oje var, makyaj genelde toprak tonlarından gitsem de ojede birçok rengi rahatlıkla sürebiliyorum ve sade bir kıyafeti hareketlendiren bir aksesuar olarak görüyorum :)

Bahsedeceğim oje bana göre oldukça özel bir renge sahip oje :)  Yazının sonunda da buna benzer uygun fiyatlı bir ojeyi de buna benzer olarak göstereceğim :)

Ojemiz: Dior - Czarina Gold (916)


Ben bu ojeyi şu an ki Dior ojelerin fiyatının yarı fiyatına BuyCosmo internet sitesinden sipariş vermiştim. Daha sonra BuyCosmo kapandı sanırım :( 

Ojeden bahsedecek olursam oje, koyu yeşil/haki taban üzerinde içerisinde altın renkli ışıltılar olan ve güneş ışığında müthiş gözüken bir oje. İtiraf ediyorum bu oje biraz kışa, son bahra yakışsa da yazmadan duramadım. 

Yazıya güneş ışığının direkt geldiği fotoğraflarla başlamamın sebebi ise ojenin harikulade duruşudur. Aşağıda görebilirsiniz. :)


Dior ojelerin fırçaları kalın yapılı, genelinde ve bu da dahil olmak üzere ilk katta opak oluyorlar. Fotoğraflarda ojenin iki kat uygulanmış hali var. Kalıcılık harika, sürümü de çok rahat. 

Aşağıda güneş ışığında farklı açıda çekilmiş fotoğrafları görebilirsiniz.

Gelelim gün ışığında nasıl göründüğüne. Şimdi o kadar gözünüzü boyadıktan sonra aşağıdaki fotoğrafları da göstermeden olmaz :) Gün ışığında bu arika yansımalar çok fazla farkedilmiyor. Daha çok, hafif ışıltılı kahverengi/haki tonunda bir oje gibi duruyor. 

Aşağıdaki fotoğraflar başka bir gün çekildi, ojenin tırnaklarımdaki 3. günü veya 4. Gördüğünüz gibi kalıcılığı çok çok iyi.



Dior ojelerin güncel fiyatları uçtu gitti. 98 TL'den satıştalar. Uzun zamandır da Dior'dan oje almıyorum ve açıkçası da böyle özel bir renk bulmadığım sürece almayı düşünüyorum.

Bu ara favorim H&M ve Yves Rocher ojeler :) Tavsiye ederim :)

Bu yazının konusu olan ojeye benzer ve uygun fiyatlı bir oje ise: Flormar - Satin Matte ojelerden 'Havana' rengi diyebilirim. Birebir aynı olmasa da bence benziyorlar :)

Sevgiler...
xoxo

8 yorum:

  1. Çok seviyorum böyle altın ışıltılı ojeleri! Ve ayrıca, benim favorim de H&M ojeler bu ara! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. H&M ojeler süper gerçekten, renk skalası, kalıcılığı sürümü yapısı vs...Çok sevdim çok ilgimi çeken bir renk olmadıkça Chanel ve Dior'a bakmam artık! :)
      :*

      Sil
  2. renk harikaymış :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ya :) Özellikle güneş ışığında süper gözüküyor! :)

      Sil
  3. Renk çok güzel ama bu fiyat nedir yahu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dior'un ve Chanel'in oje fiyatları uçtu gitti gerçekten :( Alalı uzunca bir süre oluyor bu ojeyi benim..

      Sil
  4. Ben ojenin kapağındaki yansımalara bakmaktan ojenin rengine dikkat edemedim bir süre. Ellerinde çok zarif durmuşlar :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok sevdiğim bir renk, keşke fiyatları bu kadar uçuk olmasa :/

      Sil