Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

31 Aralık 2014 Çarşamba

2015'e Merhaba derken...Çekiliş..Dilekler..İstekler...Geride Kalanlar

Tekrar merhaba! :)

Bugünün ikinci yazısı biraz kozmetik dışı olacak, aynı zamanda 2014'ün son yazısını da yazmış oluyorum böylelikle.

2014'ü arkamızda bırakırken geçtiğimiz seneye baktığımda benim için çok da kötü geçmediğini görüyorum. Genelde çevremde gördüğüm, 2014 ile ilgili yakınmalar ve 2015 için daha iyi olması dilekleri. Ben kendi adıma, sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir yıl geçirdim çok şükür. Ve tabi ki 2015'in de böyle veya daha iyi olmasını istiyorum her açıdan.

Geçtiğimiz yıla baktığımda neler yapmışım bir bakalım, (aklıma geldikçe karışık sırada yazacağım)

Temmuz ayında en sevdiğim, 10 yaşından beri dinlediğim grup Metallica Türkiye'ye geldi, sahne önünden izledim. James Hetfield'ı çok ama çok seviyorum.

Eylül ayında -bu sene beklesem de- beklediğimden 1-2 ay daha erken bir şekilde terfi ettim, çok şaşırdım ama çok da mutlu oldum.

2014'ün son iki ayında gökten vahiy gelmişçesine eyeliner çekmeye başladım. Evet iki göz eşit değil, hatta bazen adeta yamuk yumuk, ama çekiyorum bir şekilde kuyruk falan da yapıyorum, çok şaşırdım ve sevindim.

Kırmızı ruj kullanmaya başladım. Hatta böyle balm yapıda/sheer yapıda da değil, bildiğiniz opak kırmızı ruj. Üstelik üst dudağım kalın da sayılmaz ama birkaç kez yakıştığını duyup motive olunca kırmızı ve hatta bordo ruj kullanmaya başladım :) Sevindirici bir gelişme kendi açımdan...

Üzüldüğüm zamanlar olmadı mı elbette oldu...

Üstelik yakın zamanda bu ay içerisinde oldu. Bana, kafamı kaşıyacak fırsatım olmadığı halde, elimde mesai bitiminde bile her akşam laptop ile eve dönmeme rağmen, bana "sen burada napıyorsun? zamanını iyi kullanabiliyor musun?" diyen bir yöneticim bile oldu. Sinirden ağladım öyle söyleyim...Provoke etmek kendisinin yönetim stratejisiymiş. S...ım öyle stratejiye ben, gerizekalı adam, günlerce kafamın içinde kavga ettim onunla. Ama işte özel sektör, cevap veremezsiniz yöneticiye..

Başka başkaaaaa....yazıya başlamadan evvel bir sürü şey vardı kafamda, şu an yok...

İş yerimiz benim oturduğum yakaya taşındı. İstanbul'da yaşayanlara "İstanbul" dediğinizde karşılığında "Trafik" cevabınızı alacağınız için, işyerinizle oturduğunuz yerin aynı yakada olması inanılmaz sevindirici bir gelişme. Çok şükür ki Haziran ayından beri trafik çekmiyoruz :)

Almanca kursuna 2 yıldır devam ediyorum, sanırım baya baya öğrendim. Artık havadan sudan rahat rahat konuşabiliyorum:) Haftasonları ona devam ediyorum..Yeni yılda da devam edeceğim :)

30 yaşından sonra bende başlamış bu kozmetik merakıma bir anlam verememekle birlikte makyaj malzemeleriyle oynamayı çok seviyorum. Renkleri çok seviyorum. 2015 yılında sezon makyajlarında beğendiğim parçalar dışında makyaj malzemesi almamayı planlıyorum! Umarım...İnşallah...Kısmetse...Bakıcaz...Görücez...:P

2014'de akşamları çok geç yatıyordum sabah 06'da uyanan biri olarak yatağa giriş saati 01.00 olmuştu ve sabahları sürünerek kalkıyordum. 02 Ocak itibariyle bu saati hafta içi 23.00 olarak değiştirme kararı aldım zira vücut isyan ediyor :)

Günde 2 lt su içme şartı koydum kendime özellikle son 1 haftadır deli gibi dehidre bir şekilde dolaşıyorum :/

2015 yılından mümkünse maaşıma biraz daha zam rica diyorum, 2015 yılından sağlıklı, mutlu, huzurlu ve aşk dolu günler istiyorum. Anneme ve kardeşime bol sağlık, mutluluk ve huzur diliyorum.

Hayatımda beni kıskanan, çekemeyen insanlar ve tüm çer çöp duyguların 2014'de kalmasını isterken, 2015'e ise bana her anlamda pozitif katkılar yapan, beni seven, beni ben olduğum için seven insanlarla devam etmek istiyorum :)

Bunun yanı sıra blog yazılarımın ilk zamanlarında, fotoğraflarını beğenmediğim yazıların fotoğraflarını güncelleştirme gibi bir karar aldım. Ve şimdiden üç tanesinin fotoğraflarını değiştirdim. Okumak isterseniz sizi aşağıdaki linklere alayım:


Benim de gözden kaçırdığım veya sizin de beğenmediğiniz ürün fotoğrafları olan yazılar var ise bana söylerseniz, değiştiririm :)

Son olarak küçük bir yılbaşı çekilişim vardı, şurada, katıldınız mı?

Katılırsanız çok mutlu olurum :)

Herkese musmutlu bir 2015 yılı dilerim...

Sevgiler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder