Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

5 Aralık 2014 Cuma

Dior - Diablotine Oje

Uzun bir aradan sonra haftanın en güzel gününden merhaba!

Geçtiğimiz 10 gün içerisinde inanılmaz bir yoğunluk vardı iş hayatımda, hala da devam ediyor, blogla hiç ilgilenemedim, pestil gibi oluyordum eve geldiğimde.

Şimdi ise size çok severek sürdüğüm bir ojeden bahsedeceğim :)

Dior - Diablotine






İçerisinde, ışıl ışıl gümüş/altın renkli minik simleri olan domates kırmızısı bir oje bu :)

Fırçası büyük, tırnağı kaplayıp bir seferde oje sürmenize izin verenlerden. Ojenin yapısı çok kalın değil ancak ışıltılı bir oje olduğu için ince bir yapısı da yok.


Kuruma süresi harika, dayanıklılığı ise 3 günden fazla test edemedim, çıkardım. Ama 3 gün içerisinde en ufak bir soyulma, uçlardan çıkma gibi bir durumla karşılaşmadım.

Tırnaklarımdaki duruşu aşağıdaki gibi, çok sevdim, özellikle yaz aylarında favorim olacağa benziyor kendisi :)




Dior ojeler genel olarak, kuruma hızının yüksek olmasıyla, güzel ve farklı renkleriyle dikkatimi çekiyor. Bu da severek kullanacağım ojelerden biri oldu! :)




Bu ojeyi Tekin Acar'dan 78 TL'ye aldım. Evet bir oje için çok pahalı ama yine de içerisindeki ışıltılarıyla, kırmızısının tonuyla almadan duramadım.

Herkese güzel bir haftasonu dilerim :)

Sevgiler...

xxx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder