Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

12 Aralık 2014 Cuma

Burberry Beauty ǀ 'Coral Pink' Light Glow Allık

Merhaba :)

Cuma gününü sevmeyen var mıdır acaba? :)

Benim için İstinye Park demek, Burberry Beauty standı demek. Ne zaman İstinye Park Boyner'e gitsem Burberry Beauty'e uğramadan duramıyorum, sonuç olarak da tabi ki olan cüzdana oluyor. Son aldığım Burberry Beauty allıktan bahsetmek istiyorum sizlere,


Burberry Beauty - Coral Pink Allık



Yukarıdaki Burberry kabartmalı paketi elinize aldığınızda biraz ağır olduğunu hissediyorsunuz. İçerisinden Burberry desenli kadife kılıfıyla birlikte geliyor ürün. Allığın kabı oldukça ağır, mıknatıslı açılıp kapanma özelliği var. Gerek parlaklığı, gerek ağırlığı, gerekse tasarımı ile oldukça kaliteli bir görüntüsü var.




Bu aslında benim Burberry Beauty'den aldığım üçüncü allığım. Rengini çok çok severek aldım. Çok canlı, içerisinde adında olduğu gibi hafif bir mercan pembelik bulunan bir allık.

Bu allıkta yapısı, dokusu, ve pigmentasyonu dışında sevdiğim başka birşey ise fırçası. Benim şu ana kadar karşılaştığım allıkların içerisinden çıkan fırçalar arasında tek işe yarayanı diyebilirim.

Rengine geri dönersek, sanki baharlıkmış gibi duruyor ancak ben bunu soğuk ve kasvetli kış günlerinde de kullanmayı çok seviyorum. Hafif bir göz makyajı, mercan/pembe renklerde bir rujla duruşu çok güzel oluyor.

Renk inanılmaz pigmentli, eğer açık tenliyseniz elinizi hafif tutmanızda  yarar var. Dokusu muhteşem bu allıkların, yumuşacık öyle ki Chanel'in Joues Contraste fırınlanmış allıkları bile bu allıklara göre sert kalıyor tabi onlara da saygmız sonsuz orası ayrı :)



Aşağıda ürünün rengini beyaz bir fırça üzerinde göstermek istedim, tam bir şeker pembe çıkmış :) Gerçekten böyle diyebiliriz.

Aşağıda ise kolumun iç kısmına parmağımla sürdüğüm hali var. İnanılmaz bir pigmentasyon. Pigmentasyon demiş miydim?  :) Bu aşağıdaki fotoğrafta çok yoğun bir şekilde gözüküyor ama tabi ki yüzüme uygularken bu kadar yoğun ve keskin uygulamıyorum.

Aşağıdaki fotoğrafta ise yanağımdaki duruşunu (yüzümde fondoten yok) görebilirsiniz. Oldukça kalıcı bir allık. Verilen parayı her kuruşuna kadar hakediyor diye düşünüyorum. Ayrıca Burberry Beauty'i bir high-end marka için diğer high-end (Dior, Chanel, Tom Ford) markalara göre fiyat açısından daha ulaşılır buluyorum.


Tüm fotoğraflar gün ışında çekilmiştir. Pigmentasyonu, dokusu, kalıcılığı çok çok güzel, uygulaması ve dağıtması çok çok kolay olan bu allığı aldığımdan beri severek kullanıyorum.

Fiyatı 114 TL bu allığın. Burberry Beauty ürünlerini İstinye Park Boyner'de bulabilirsiniz.

Siz nasıl buldunuz bu allığı?

Herkese güzel bir haftasonu dilerim.

Not: Şurada küçük bir çekilişim var, katılırsanız mutlu olurum!

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)Teşekkür ederim, ben de hemen bakıyorum şimdi blogunuza, blogumda devam eden çekilişe katılıp duyurursanız çok sevinirim :) Görüşmek üzere...

      Sil