Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

27 Haziran 2013 Perşembe

BENEFIT – HERVANA ALLIK

Günün 2. Yazısından merhaba,
Sıradaki ürünümüz J Benefit’in geçtiğimiz Ocak ayında Sephora’daki güzel indiriminden yararlanarak edindiğim, çok masum bir duruşu olan güzel bir allığı…Hervana…



Benefit’in şirin klasik, karton ambalajlarında, içerisinde bir de inanılmaz derecede güzel iş gören bir fırçası olan tatlı mı tatlı bir allık. İlk defa bir ambalaj içerisinde çıkan bir fırçayı bu kadar sevdim. Tam çantada taşımalık bir allık ayrıca çünkü, çok pratik, içinde aynası da bulunmakta. Rengi karıştırılarak sürüldüğünde uçuk pembe diyebiliriz.
Benim tenim kaşım gözüm koyu kahverengi-kestane olsa da çok beyaz. Dolayısıyla allık kullanırken de elimin ayarı pek olmadığı için (elim hafif değildir L) eğer pigmentasyonu yüksek bir allıksa direk palyaçoya dönebiliyorum J
 Bu allıkta böyle bir problem yok, aksine bir iki fırça darbesiyle bile belli belirsiz bir görüntü elde ediyorsunuz ki benim en sevdiğim özelliği bu. Hata yapmanıza imkan yok. Fotoğraflarda elimin üzerine swacthlamadan doğrudan yüzümdeki görüntüsünü verdim. Yüzümde ne baz, ne fondöten hiçbir şey yok, yataktan kalkıp bunu sürdüm fotoğraf çekmek için ve oldukça yoğun uyguladığım halde gördüğünüz gibi rahatsız edici boyutlara ulaşmıyor renk olarak. Uçuk-pembe şeftali diyebiliriz J Ve oldukça aydınlatıcı, cildi canlı gösteren bir allık. Çok acelem olduğunda, dikkat etmeden, kafama takmadan yüzüme uygulayabileceğim çok güzel bir allık. Oldukça da kalıcı! Kesinlikle tavsiye ediyorum.

Ben indirim döneminde 63 TL’ye almıştım! Normalde fiyatı 90 TL civarı sanırım.
Benefit ürünlerine Sephora’lardan ulaşabilirsiniz.

Sevgiler J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder