Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

21 Haziran 2013 Cuma

CLARINS EYE CONTOUR BALM - GÖZ KREMI

Günün 2. Yazısı! :)

Biraz da Cilt Bakımı konuşalım! :) Biliyorsunuz 32 yaşındayım (yaklaşık 1300 kere söylemişimdir). Göz çevremde gülmekten hafif hafif mimik çizgilerim bulunmakta göz çevresinde nerelerin kırışacağının farkındayım yani :)

Dolayısıyla önlem almaya çalışıyorum. Clarins, gerçekten çok beğendiğim ve kaynağını hatırlamadığım bir yerde okuduğum kadarıyla içerisinde fazla kimyasal barındırmayan kaliteli bir marka. Sevil'de %25 indirimine denk gelmiştim. Ve göz çevrem için krem istediğimde bana bu göz kremini önermişlerdi.


Normalde göz kremleri 15 ml tüpte, kavanozda ne bilim pompalı ambalajda olur ama bu 20 ml ve tüpte. Hijyenik ve bitmesi zor bir ürün. Bu açıdan süper :)

Ürün çok kıvamlı değil, bezelye tanesi kadar ürünü her iki göz çevresine, tampon hareketlerle uyguluyorum. (Yalan hatır hutur sürüyorum, tampon hareket bana zor ve yavaş geliyor, bekleyemiyorum :)) Ama siz yapmayın...)

Yalan söylemeyim, son 1 aydır düzenli kullanamadım. Çünkü geç yatıyorum ve geç yattığımda bunu sürecek halim kalmıyor :( Ama ilk aldığımda düzenli kullandığım süre içerisinde mimik çizgilerimi yumuşattığını söyleyebilirim. Güzel bir nemlendirmesi var ben geceleri kullanıyorum ama sabah akşam da kullanılabilir tabi :)

Benim yaşımdaki ve hafiften mimik çizgileri olan arkadaşlara öneririm. Fiyatı Sevil'deki %25'lik indirimi ile Ocak başında 74 TL'ye almıştım. Clarins gibi bir marka için çok fazla değil bence. Üstelik ürün miktarı da oldukça tatmin edici.

Sağlıklı, ışıl ışıl parlayan gözler dilerim herkese!

İyi akşamlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder