Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

27 Haziran 2013 Perşembe

BIODERMA PHOTODERM SPOT SPF 50+ - GÜNEŞ KORUYUCU


Bol güneşli günler içerisinde olduğumuza göre, güneşin zararlı etkilerinden nasıl korunduğum hakkında bilgi vermek istiyorum. :)
Bioderma Photoderm SPOT SPF 50+



Öncelikle, cildim oldukça beyaz, yüzüm hatta kireç gibi diyebiliriz! Ve malesef yazın dudak üzerinde -ki bence yüzde bir lekenin çıkabileceği bir kadın için en korkunç yer!!- güneş görünce beni Muzaffer Abi'ye çeviren lekelerim var, üstelik geçtiğimiz yaz bu lekeler göz kenarlarımda ve alnımda da çıktı. Tek içimi rahatlatan durum ise kışın cildimin tamamen normale dönmesi ama yaz zamanı benim için bir kabus!!

Dolayısıyla dermatologum tek çaremin güneşten korunmak/kaçınmak olduğunu söyledi. Ve bu güneş koruyucuyu önerdi. 50 faktörlü, makyaj altına kullanılabilen, cildi yağlandırmayan, yormayan güzel bir ürün. Geçtiğimiz sene kullandım, bu sene de devam ediyorum. Yapısı akışkan, cilt tarafından çok çabuk emilmese de yine de yapış yapış bir his vermiyor. Ürün 30 ml.

Çok bayıldım mı? Hayır bayılmadım açıkçası çünkü, bir önceki yaz Daylong 50 Faktörlü güneş koruyucu kullanmıştım, onu kullandığımda gerçekten hiçbir lekem görünür olmamıştı. Ancak geçen yaz bu ürünle yine bir nebze Muzaffer Abi modunda gezdim :(

Önerir miyim? Benim gibi yaz zamanı azıtan lekeleriniz varsa önermem, ama lekeleriniz yoksa, lazer uygulamaları sonrası cildinizi korumanız ya da yara izlerinizi güneşten korumanız amacıyla bu güzel bir krem.
Bütün online ecza sitelerinden edinebileceğiniz gibi yetkili ecanelerde de bulunmakta.

Fiyatını hatırlayamıyorum. Bitmek üzere kendisi, sonra daha almayı düşünmüyorum. Tatile ise yanımda Daylong götürüyorum.

Bol güneşli, lekesiz günler dilerim.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder