Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

26 Eylül 2015 Cumartesi

Küçük Bir Alışveriş: Make Up For Ever ǀ Smoky Lash Kit

Make Up For Ever markasının hiç bir ürünü yok bende. Daha önce hiç denemedim ve hep bloglarda okuyup youtube videolarında görüyordum, ancak nedense beni hiç cezbetmemişti.

Yine bir gün Sephora'da dolaşırken(?! Sanki Fenerbahçe Parkı neyse...) Make Up For Ever-->MUFE (bundan sonra MUFE olarak yazacağım) standında bu seti gördüm. :)

MUFE - Smokey Lash Kit



Set içerisinde orjinal boy MUFE Smoky Lash rimel, Aqua Eyes 0L göz kalemi (siyah) ve 25 ml'lik markanın övülen göz makyaj temizleyicisi Sens'eyes var.


Setin fiyatı 70 TL idi. Ve bu içindekilerle birlikte bana çok makul geldi fiyatı ve hiç bir MUFE ürününü denemediğimden bu setle markaya bir şans vermek istedim :)


İlk izlenim olarak! 0L kalemi o kadar ufak ki serçe parmağım boyutunda diyebilirim (ellerim küçüktür). Ama elimin üzerine kalemi uyguladığımda bıraktığı siyahlık oldukça güzeldi ve yumuşak bir kalem. Gözümün üzerinde daha denemedim.

Sens'eyes ise boyutundan ötürü iki kere benimle tatile geldi! İki kere göz makyajımı temizlemek istedim kendisiyle, krem formda, rengi masmavi. Ve felaket gözümü yaktı, zor yıkadım gözümü, göz makyaj temizleyicisinin göze kaçma ihtimali her zaman vardır ama kardeşim bu kadar da cayır cayır yakmasın gözümü! Neyse bu makyaj temizleyicisini pek beğenemedim.

Smoky Lash rimel ise şu an rimel stoğumda(!) kullanılmak üzere bekliyor. 
İlerleyen zamanlarda yorumlarımı blogda yazacağım inşallaah..(Gerçi rimel yazmayı hiç sevmiyorum ama neyse...) :)

Sonuç olarak 70 TL'ye hesaplı bir tanışma kiti gibi gözüktü benim gözüme.

Siz ne dersiniz?

Sevgilerimle...
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder