Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

20 Eylül 2015 Pazar

Jo Malone ǀ Wood Sage & Sea Salt - English Pear & Freesia ǀ Parfum Incelemesi

Herkese günaydın!

Sizlere Alanya'dan sesleniyorum ve iki hafta burada olacağım :) Yılın son yaz tatili için geldim, bu aylarda Alanya -ya da Akdeniz desek daha genel olur -  inanılmaz keyifli oluyor Mis gibi bir ılık esinti, tertemiz hava, azalmış insanlar kısaca huzur :)

Bugün yazacağım yazı ise şurada üç farklı kokusunu incelediğim Jo Malone parfümlerinin ikinci bölümü, yani benim elimdeki diğer Jo Malone parfümler...

Wood Sage & Sea Salt ve English Pear & Freesia



Wood Sage & Sea Salt ile başlamak istiyorum. Öncelikle bu yazıyla birlikte sizlerle paylaştığım ve elimde 5 farklı Jo Malone parfümü var. Bu parfüm içlerinde kokusuna en bayıldığım, koklamalara doyamadığımdır!

Parfüm tanımlamak zor iş, alt üst orta notalarda şu şu var diyebilecek bir burna sahip değilim malesef. Ancak genel olarak burnuma bu beş parfüm içerisinden en mükemmel gelen koku bu oldu!

Peki içerisinde ne var? İçerisinde ana bileşenler olarak, deniz tuzu, ada çayı ve misk tohumu (ambrette seeds).

Ben bu koku içerisinde gerçekten o tuzlu deniz kokusunu alıyorum bu deniz kokusunu şekerle birleştirin, işte öyle ancak tarif edebilirim.Şu ana kadar kullandığım Jo Malone parfümler içerisinde en kalıcısı bu idi. Bendeki 30 ml olanı idi, 80 TL'ye ELCA'dan almıştım. Kendi mağazalarında 140 TL civarı sanırım 30 ml parfümleri.

Diğer anlatacağım parfüm ise English Pear & Freesia


Açıkçası Wood Sage & Seal Salt'tan önceki favorim buydu. Hatta bir ara o kadar ay ölüyorum ay bayılıyorum bu parfüme diyordum ve gidip kendim ELCA'dan 30 ml'liğini satın almışken erkek arkadaşım bana yılbaşında bunun 100 ml'liğini satın almıştı :) Elimde 130 ml'lik English Pear & Freesia var şu an ve rahatsız değilim bu durumdan :)

Peki bu parfüm nasıl kokuyor? :)

İçerisinde: King William Armudu (Kral William Armudu), Frezya, Paçuli bulunuyor.

Korkmayın buram buram armut kokmuyorsunuz :) Bu da yine çiçeksi-meyvemsi bir koku, zaten içeriğinde de belirtildiği gibi.

Çok kalıcı değil ancak, mutluluk veren bir koku, bu da koklamaya doyamadıklarımdan :)



Eğer ki elimdeki Jo Malone'larda bir 'koku sevgisi' sıralaması yapmam istense şu şekilde olurdu:

En çoktan en az sevdiğime doğru:

Wood Sage & Sea Salt
Engslih Pear & Freesia
Vanilla & Anise (Belki bu bir yukarı da çıkabilir, karar veremedim :))
Nectarine Blossom & Honey
Peony  &  Blush Suede

Eğer siz de Jo Malone parfümlerini denemek istiyorsanız, bu parfümleri bir denemenizi tavsiye ederim. Harika kokuları var gerçekten. En önemli özelliği de unique yani eşsiz olmaları bence :) Tamam kabul ediyorum tamamen eşsiz değil belki ama dışarda herkesde duyabileceğiniz kokulara sahip olmuyorsunuz.

Çok özgün kokuları var Jo Malone'un. Ancak tabi ki fiyatlar...o fiyatlar...Tavsiyem ELCA'da satın almanız olacaktır. Orada kurdeleli kutu içerisinde verilmiyor parfümler ama kim takar daha uygun fiyata olunca :)

Mağaza fiyatı:
30 ml: 140 TL
100 ml: 270 TL

ELCA fiyatı:
30 ml: 80 TL
100 ml: 110 TL sanırım :)

Herkese mis gibi bir Pazar günü dilerim.

Şuradaki çekilişimi gördünüz mü??

Sevgiler!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder