Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

26 Eylül 2015 Cumartesi

Chanel ǀ Lévres Scintillantes Glossimer ǀ 192 Fleur D'eau ǀ Lip Gloss

Günaydın!

Yine plansız bir alışveriş, yine ben..

Gerçi alalı da uzunca bir süre oluyor ancak yazmadan olmaz! :)

Chanel - 192 Fleur D'eau Lip Gloss





Her zaman söylerim lip glosslarla aram iyi değildir ancak, Chanel'in yine çıkardığı bir koleksiyonla gelmiş bu lip glossun  rengini gördüğümde dayanamamıştım.

Fleur D'eau mükemmel bir pembe-somon karışımı renginde bir lip gloss. Eau fransızcada "su" anlamına geliyor, Fleur zaten bildiğimiz "flower" yani çiçek :) Lip glossumuzun adı "su çiçeği ya da sudaki çiçek" olarak çevrilebilir :) Çok naif çok zarif öyle değil mi?


Glossun aşağıda rengini görebilirsiniz. Klasik sünger aplikatore sahip. Bu renk içerisinde kesinlikle sim ve ışıltı yok ancak kendiliğinden bir camsılık, bir parlaklık var ki çok seviyorum çok asil duruyor :)

Renk ayrıca harika, tam olarak ilk baharda kullanabileceğiniz bir lip gloss. Aslında şu makyaj kozmetik ürünlerinin mevsim mevsim ayrılmasını sevmiyorum :/ Ama bu o kadar cıvıl cıvıl bir renk ki insan ister istemez ilkbahara yakıştırıyor! :)


Aşağıda ise kolumun iç kısmında duruşunu görebilirsiniz. Yapısı çok kıvamlı değil, akışkan bu sebepten dolayı dudaklara bir ağırlık vermiyor. Yani dudağınızda lip gloss varmış gibi hissetmiyorsunuz.


Aşağıda ise dudaklarımdaki duruşunu görebilirsiniz. Kabında oldukça baskın bir pembe-somon gibi dursa da dudaklarımda işte gördüğünüz gibi bir renk alıyor! Dudakların kusurlarını belli etmiyor, pürüzsüz ve parlak bir görünüm veriyor. Çok rahat işe, ofise, toplantılara giderken kullanabileceğiniz bir renk. 

Etkisini arttırmak için iki üç kere üzerinden geçmeniz gerekiyor, ancak ben o kadar sürmeyi pek sevmiyorum, aşağıdaki renk bana kafi geliyor :)

Yapış yapış bir gloss olmasa da saçlar uçuştuğunda direk yapışıyor dudağınıza. Yapacak birşey yok, bir lip gloss olmak bunu gerektiriyor sanırım :)



Fiyatını hatırlamıyorum ancak 100 TL civarı olabileceğini varsayıyorum. Sephora ve Sevil mağazalarından bu glossu satın alabilirsiniz :)

Sizin sevdiğiniz ve de bana önerebileceğiniz lip glosslar varsa denemek isterim.

Sevgiler.
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder