Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

29 Eylül 2015 Salı

Real Techniques Powder Blush ǀ Fırça İncelemesi

Günaydın! :) ya da Tünaydın...:)

Yine muhtemelen okumaktan sıkıldığınız bir nesneden bahsedeceğim,

Real Techniques - Powder Brush - Pudra Fırçası


Ülkemizde son iki senedir oldukça revaçta olan Real Techniques makyaj fırçalarından birazcık hakkı yenmiş olan pudra fırçasından bahsetmek istiyorum. 


Pudra fırçamızın hakettiği ilgiyi göremeyişinin sebebi ise biraz fazla kocaman olması! Ancak ben bu fırçanın boyutundan belki de kullanım şeklim yüzünden oldukça memnunum.

Diğer Real Techniques fırçaları gibi bu da oldukça yumuşak kıllara sahip ve bu kıllar oldukça sık.

Toz, mineral pudra, bronz pudra uygulamalarını yoğun bir şekilde uygulamak için biçilmiş kaftan diyebilirim.

Aşağıda fırçanın ebadını görebilirsiniz, elim kadar nerdeyse! Ancak bu özelliği ile bir iki fırça darbesiyle tüm yüzünüze hızlı ve kolay pudra uygulamanızı sağlıyor.


Ben, bu fırçayı bb krem, fondoten sonrası tüm yüzüme sabitleyici bir toz pudra uygulayacaksam kullanıyorum veya diyelim ki elimin ayarını fazla kaçırdım ve kontur veya allık uygulamam sonucunda palyaçoya döndüm. İşte hemen burada bu kocaman pofidik fırçayı alıp yüzümdeki fazlalıkları dağıtıyorum! Çok kolay karıştırma imkanı veriyor kendisi!

Bu açıdan sürekli elimin altında bulunduruyorum.

Sık kıllı olması sebebiyle, yıkarken yani temizlerken biraz zorlanıyorum. Ancak işlevinden çok memnun kaldığım için sesim çıkmıyor :)



Eskiden (1-1.5 sene önce) Real Techniques için uygun fiyatlı makyaj fırçaları diyebilirdim ancak artık bence o kadar da uygun fiyatlı değiller. İndirim dönemlerinde yakalarsanız kesinlikle tavsiye edebileceğim bir fırça.

Siz bu fırçayı kullanıyor musunuz?
Yorumlarınızı duymak isterim :)

Sevgiler..
xoxo

2 yorum:

  1. RT fırçalardan tek sevmediğim fondöten fırçası oldu gerisi iyi bence bunu da seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O fondoten fırçası o kadar sevilmemiş ki, bende yok zaten :) Almamışım :)

      Sil