Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

27 Eylül 2015 Pazar

NARSISSIST ǀ Eyeshadow Palette ǀ Far Paleti

 Herkese günaydın :)

Bugün bayramın son günü, sanırım bir çoğumuz için dönüş yolculuğu başladı :( Belki de çoktan döndünüz ve yarın muhtemelen son zamanların gelmiş geçmiş en sevimsiz Pazartesi günü için psikolojik olarak kendinizi hazırlıyorsunuz. 

Benimse 1 haftam daha var, ancak bunu ne zaman dile getirsem yakın çevrem ve arkadaşlarım "offf ya nispet yapıyorsun, bilmem ne! ne biçim tatil yapıyosun? senin kaç gün iznin var gibi?" bir sürü tepkiyle karşılaşıyorum. Ancak olay şu: herkes yıl içinde işlerden buhran geçirip, iki üç gün iznini kullanıp bir yerlere kaçarken ben hiç izin kullanmayıp biriktiriyorum. Zira benim için izin demek yaz tatili demek olduğundan kışın tatile çıkmayı cazip bulmuyorum. Bu sebepten insanlar, ara ara kışın, ve ilkbahar tatile kaçarlarken bense gıkımı çıkarmadan çalışıyorum.

Sonra izin günleri kalmayan bu sevimli arkadaşlarım gelip bana çemkiriyorlar. Bense sadece çoluk çocuk zırıltısının olmadığı saatlerde kafamı dinlemek için genelde tatilimi okulların açılmasından sonraya alıyorum ve peşpeşe alıyorum. Bu sebepten uzun tatil yapmışım gibi gözüküyor. Ama öyle değil...

Bunu neden yazdım bilmiyorum, nispet yapıyormuşum gibi gözükmek istemediğimden sanırım :)

Neyse..Yazımıza geçelim...

Evet..Beni vurabilirsiniz.:(( Yine bir sınırlı üretim..Yine geç kalmış bir ben!

Geçen sene (2014) Mart ayında satın aldığım NARS'ın sevilen toz farlarının bir arada toplandığı bir far paleti:

NARSissist - Far Paleti




Üç yıldır Almanca kursuna gidiyorum. Yolumun üzerinde bilenler olacaktır İstiklal Caddesinde Sephora mağazası var, tabi kursa gitmeden vaktim kaldıysa içeri geçip oyalanıyorum biraz (çok gereksiz hareketler bunlar!) :) 

2014 mart ayıydı ve NARS standında bundan 5 tane duruyordu. Dedim ki bu ne??? Aaaa hiç haberim de yokmuş, standdaki görevli kız dedi ki "bugün geldiler, yeni yerleştirdik.." hemen atladım tabi ki, NARS'ın içerisinde 15 tane farını barındıan bu güzel paleti satın almış bulundum.

Farların gramajı ufak, 1 gram. Ancak far bitirmenin zorluğu ve de farklı renklerin fazla oluşundan dolayı açıkçası önemsemedim. Farların boyutu, the Balm paletlerindeki farların boyutuna benziyor.


Palet, alışılageldik, kir pas tutan, çabuk lekelenen kauçuğumsu, süngerimsi klasik NARS kabında :)



Aşağıda paleti görebilirsiniz, genel olarak günlük kullanıma uygun, doğal/toprak tonlarında farlar seçilmiş bu palet için. Bu palet için çok kötü yorumlar okudum, NARS'ın normalde satılan tekli farlarının kalitesiyle ayn olmadığı, daha kötü olduğu, pigmentasyonunun sıfır olduğu gibi.

Bu yorumlara çok fazla katılmamakla birlikte doğruluk payları yok değil :)

Şimdi palete geçelim :)

Yukarıdaki 15 adet rengin isimlerini aşağıda vereceğim ve açıklamaları yazmaya çalışacağım :

Üst sıra: soldan sağa başlayalım:)

All About Eve : Bu renk, NARS'ın sürekli satışında bulunan All About Eve isimli ikili farının sol tarafı. (Böyle yazınca aklıma şey geldi: Padişahın sol...ahahah neyse...)İçerisinde azıcık bir pembelik bulunan sıcak alt tonlu ışıltılı bir bej rengi :)

Madrague: Bu da yine ikili farlardan Madrague'nin sağ tarafı! Sıcak alt tonlu bir açık kahverengi. Eğer ki beyaz tenliyseniz mükemmel bir katlanma bölgesi rengi olacaktır.

Fez: Çok ışıltılı bakırımsı bronz bir renk. Sanırım paletin en iyi pigmentasyona sahip farı bu!

Bali: Nötr bir koyu kahve rengi. Biraz dökülme problemi olsa da crease yani katlanma bölgesi için çok güzel bir renk :)

Coconut Grove: Koyu, oldukça koyu sıak alt tonlu mat bir kahve. Bu da harika gölgeler veriyor göz kapağının dış köşelerine. Ama okuduğuma göre tekli Coconut Grove'dan daha kötüymüş pigmentasyonu, bende tekli farı olmadığı için yorum yapamayacağım.

Orta Sıra: soldan sağa:

Madrague : Madrague ikili farının sol tarafı :)))) Sarı alt tonlu krem rengi. Tüm göz kapağıma renk eşitlesin diye kullanıyorum..

Nepal: Sıcak alt tonlu, ışıltılı bir gül/pembe rengi :) Bu da rengini çok iyi veren farlardan palette.

Ashes to Ashes: Işıltılı, nötral bir boz/taupe rengi. İlk başta rengini hemen belli etmese de üstüste sürüldükçe rengini alabiliyorsunuz.

Brousse: Brousse ikili farının sağ tarafı. Koyu ama hafiften ışıltılı bir patlıcan moru olarak tanımlayabiliriz. Biraz uğraştırıyor ancak sıkılmazsanız rengini çok güzel veriyor :)

Mekong: Bronz ışıltılı, koyu bir kahverengi. Yapısı biraz sert ve kuru olmasına rağmen bu da paletin güçlü renklerinden.

Alt Sıra: soldan sağa:

Bellissima: Bellissima ikilisinin sol tarafı. Işıltılı bir fildişi renginde, hiç opak değil, oldukça sheer yapıda.

Lhasa: Işıltılı ve çok naif bir lila rengi bu göz kapağında harikulade duruyor. Bazen br tek bunu sürüp çıktığım oluyor. Çok güzel gerçekten.

Bad Behaviour: Bu sınırlı üretim, Guy Bourdin koleksiyonuyla gelmiş bir far. Işıltılı bir gri/çelik rengi. Renk vermesi oldukça iyi, eskiden çok sık gri ve tonları kullanmama rağmen artık pek sevmiyorum.

Dogon: Dogon ikilisinin sağ tarafı. İçerisinde çok çok ince ışıltılar olan koyu bir mavi renginde.

Pandora: Pandora ikilisinin sağ tarafı. Bildiğimiz koyu, mat bir siyah.

Aşağıda yakın çekim renkleri inceleyebilirsiniz :)



Şimdi gelelim swatchlara! :)


Yukarıdaki fotoğraf: aşağıdan yukarı:

All About Eve, Madrague (sağ tarafı), Fez, Bali, Madrague (sol tarafı), Nepal (ucu gözüküyor en tepede)
 Yukarıdaki fotoğraf: Aşağıdan yukarı:

Coconut Grove, All About Eve, Madrague (sağ tarafı), Fez, Bali

Yukarıdaki fotoğraf: aşağıdan yukarı:

Madrague (sol), Nepal, Ashes to Ashes, Brousse, Mekong


Yukarıdaki fotoğraf aşağıdan yukarı:

Bellissima, Lhasa, Bad Behaviour, Dogon, Pandora.

Eveeeet...Geldik yazımızın sonuna, biliyorum çok uzun yazdım, buraya kadar okuduysanız teşekkürler :)

Yazarken eğlendim ve bir o kadar da yoruldum yalnız :)

Alınacak bir palet mi peki? Yani alınmalı mı* Must have mi? Hayır..değil.

Fiyatı 170 TL civarı idi. Ben acımadım verdim, NARS'ın farlarını çok denemek istiyordum. O yüzden aldım, ancak ulaşılamayacak ve eşsiz renklere sahip bir palet değil. Ha! herkesin yerden yere vurduğu kadar da kötü bir palet değil, günlük ve gece tüm göz makyajlarınızı bu paletle yapabilirsiniz.

Ama bir LORAC pro değil öyle söyleyebilirim :)

Siz NARS'ın farları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Elinizde hangileri var? Var mı? Memnun musunuz?

Herkese huzurlu bir Pazar günü diler, tatilden dönenlere iyi yolculuklar ve sabırlar dilerim.

Sevgiler...
xoxo



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder