Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

19 Ocak 2016 Salı

Burberry Beauty І Lip Cover І Cameo Pink І Ruj Incelemesi

Herkese karlı bir İstanbul sabahından günaydın! :)

Evet her zamanki gibi blogumla ilgilenemiyorum hatta ve hatta instagramda oldukça aktifim, instagramın kolaylığı ve pratikliği sebebiyle buraya yazdığım yazılarda biraz düşüş olabilicek gibi gözüküyor ama detaylı anlatmayı, fotoğrafları daha büyük ebatlarda daha net göstermeyi seviyorum.

O zaman bugünkü yazımıza başlayalım! :)

Burberry Beauty - Lip Cover - Cameo Pink.




Biliyorsunuz Burberry Beauty ürünleri İstinye Park Boyner'de ve Nişantaşı Burberry mağazasında satılıyor. Bir ara yani kozmetik koleksiyonları yeni piyasaya sürüldüğü yıllarda Boyner'in sayfasından bir çok ürüne ulaşabiliyorduk. Daha sonra web satışları kaldırıldı ama arada bir tek tük ürünler eklemeye devam ettiler. İşte o tek tük ürünler ekledikleri sırada benim de yakaladığım bir parçaydı Cameo Pink renkli bu naif ruj. :)


Burberry Beauty ambalajları metal, mıknatıkslı, şık ve ağır kaplar. Elinize aldığınızda ürünün kalitesini hissedebiliyorsunuz. Üzerinde ise tüm kapların, klasik Burberry deseni var :)

Rujların gramajı 3.5 gram ve açıldıktan sonra 18 ay içinde kullanılması gerekiyor.

Cameo Pink, çok naif, baharlık, her gün sürülebilecek, günlük, ofislik, dudağı nemlendiren bir bitişe sahip bir ruj.  Rengi uçuk somon-pembe karışımı diyebilirim. Açıkçası ben bu ruju MAC - Peach Blossom rujuna benzetiyorum. Onu da şurada ayrıntılı bir şekilde yazmıştım. Cameo Pink biraz daha somonluk içeriyor diyebilirim.

Aşağıda rujun rengini görebilirsiniz :)


Şimdi gelelim anlatmak istediğim bir şeye daha. Ben bu ürünü Boyner'in sitesinden almıştım ve bana geldiğinde ürün bu şekildeydi, ambalajı içerisinde ruj sallanıyordu ve sağa sola bulaşmıştı :( Ama hala sürülebildiği için ve iade prosedürleriyle uğraşmak istemediğim için sesimi çıkarmamıştım. Ta iki dudağıma uyguladığımda biraz fazla sallandığını hissedene kadar. Daha sonra ömrünü buzdolabında geçirmeye mahkum oldu rujum :(


Şimdi hikayeye ara verip swatchlara geçelim. Kolumun içerisindeki duruş aşağıda gibi. Gerçekten çok taze, çok fresh bir rengi var.


Dudaklarımdaki duruşu ise aşağıdaki gibi. Kalıcılığı çok çok az, nemlendirmesi mükemmel, verdiği görünüm, parlaklık çok iyi diyebilirim. 


Biraz daha flu çıkmış bir başka fotoğraf ve farklı bir ışık açısında altta bulabilirsiniz.


Şimdi hikayemin kalan kısmı: buzdolabında bekleyen bu ruju tabi  kullanmayı unutup aradan birkaç ay zaman geçtikten sonra çıkardığımda mide bulandırıcı bir kokuyla karşılaştım ve rujum çöpe gitti. Rengi çok benzeyen Peach Blossom ise Alanya sıcağında erimeye başladığı için o da dolapta beklerken bozuldu ve o da çöpe gitti. Dolayısıyla bu iki güzelim rujun hem renkleri hem de kaderleri birbirine benzedi.

Tekrar satın almadım ikisini de, elimdeki ruj stoğunu erittiğimde alacağım ilk renk bunlar olacak ama. O da sanırım birkaç yüzyıl sonra olur :)

Siz ne düşünüyorsunuz Burberry Beauty ürünleri hakkında? Yorumlarınızı yazın bana!

Sevgiler..
xoxo

5 yorum:

  1. Ben ilk kez Londra'da mıncırabildim bu ürünleri (kahrolsun Beauty ürünlerini Ankara'ya getirmeyen satış mantığı). Farlarının bir kaç rengini almak istiyordum ama pigmentasyonları benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Rujlarının ise hem renklerini hem yapılarını pek beğendim. Yine de kendime değil, anneme Rosewood rengini aldım. Pek memnun kalmış. Rastlayabilirsem sürüp ben de deneyeceğim; ama, galiba çantasında saklıyor :))) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy en de guzel rengini almissiniz 😊😊 Rosewoodun bende fari var rujunu da merak ediyordum, farlarinin yapisi ve numaralari yeni degisti Burberry'nin.. Bende hic yeni seriden yok, eski serinin yapisi ise o kadar yumusak o kadar pigmentli ki ve minimum tozutma diyebilirim😊 Acaba yeni serisi daha mi sert yapida bilemedim ki, en yakin zamanda bir Istinye Park cikarmasi yapayim ben 😊😊
      Umarim en yakin zamanda Ankara'ya da gelir Burberry, highend markalar arasinda ustelik nispeten uygun fiyatli sayilabilir.. Sizi instagram hesabima beklerim bu arada..😊 Gorusmek uzere, sevgiler 😊😊

      Sil
    2. Ya evet, yapıların yenilendiğini duydum; ama, yenilemeseler iyiymiş. Hele o Pale Barley'nin rengini elimin üstünde göreceğim diye canım çıktı...
      Ben instagram'da izliyor olmalıyım ya, a-aa şaşırdım şimdi! Hemen kontrol ediyorum :) Sevgiler!

      Sil
  2. Rengi hafif ve güzel bir ürünmüş. Yazık olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya sormayın, içim yandı atarken :(

      Sil