Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

10 Temmuz 2016 Pazar

ESSENCE - Lip Liners Dudak Kalemleri | Yeni Renkler

Herkese günaydın! :)

Daha önce şurada yazısını yazdığım Essence dudak kalemlerine yeni renkler ekledim. Ve elimdeki tüm renklerin en son haliyle bir yazı yazmak istedim! :)

Essence - Lip Liners


Benim elimde bulunan tüm Essence dudak kalemleri eski tipte. Yani kapakları metal renkte olanlardan. Ben bu güzelliklerin kalitesine ve yumuşaklığını farkedip her gördüğüm Gratis, Watsons ya da başka kozmetik mağazalarında teker teker renklerinden toplamaya başlamıştım. İyi ki de yapmışım sonra birden bu kalemler kara borsa oldu. Daha sonra da Essence bu kalemleri yeniledi ve kapakları dış kısımları ile aynı renkte oldu. Ayrıca emin olmamakla birlikte formülasyonun değiştiği, yapısının daha kuru ve sert olduğu söyleniyor ki bence bu çok kötü, zira benim elimdeki kalemlerin hepsi adeta yağ gibi kayıyor dudakta. Neyse, gelelim bendeki renklere :)


Üstten, alta doğru: Honey Berry: Benim gibi koyu/pigmentli dudaklara sahipseniz çok güzel bir morumsu bordo gibi duracaktır, kışın kullanmayı seviyorum bunu :), 

Femme Fatale: Bazı bloglarda MAC -Russian Red'e muadil gösteriliyor, cayır cayır bir kırmızı ancak pek kullanamıyorum :( 
Wish me a Rose: Tam bir bebek pembesi, bunu sürüp üzerine de bir lipgloss geçince hem dolgun hem de bakımlı dudaklara sahip oluyorsunuz. 
In the Nude: zaten bu seri içindeki en efsane ikinci renk :)) İlkinden biraz sonra bahsedeceğim. Bu bütün nude rujlarla çok güzel uyum sağlıyor en çok yazısını şurada yazdığım NARS -  Raquel ile beraber kullanmayı seviyorum. 
Red Blush: Benim ilk aldıklarımdan koyu/tok bir kırmızı ben bunun rengini MAC - Viva Glam I e benzetiyorum, günlük olarak çekinmeden kullanabileceğim bir kırmızı :) 
Cute Pink: Wish me a Rose'a göre daha canlı bi pembe bana pek yakışmayanlardan ama lipgloss ile karıştıra karıştıra kullanıyorum :) Ve gelelim serinin en efsane rengine: 
Satin Mauve: İşte bu yok sattı, karaborsa oldu resmen. Yeni versiyonları bile zor bulunuyor. Ancak öyle joker bir renk ki. Bir çok ten rengi/dudak rengi ve rujla uyum sağlayabiliyor. Güzel bir gül kurusu bu. 
Soft Berry: Yine benim için kışlık sınıfına giren, koyu renk rujlarla güzel uyum sağlayacak bir renk, bunu MAC - Hot Chocolate kalem ile beraber kullanmayı düşünüyorum. Son olarak 

Honey Bun ise yine nude sınıfında ama daha kahverengiye dönük, bence MAC Whirl, Velvet Teddy gibi rujlarla rahat kombinlenecek bir renk :))

İşte benim elimdeki Essence dudak kalemleri bunlar. Bence performansları fiyatlarına göre (yaklaşık 7 TL olabilir) müthiş. Bulursanız eski versiyon yeni versiyon demeden satın alınız derim :)

Sevgiler
xoxo

1 yorum:

  1. Sırf yenilenen serinin güzel olmadığını duyduğum için denemedim. Seçtiğin renkler çok güzel. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil