Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

10 Temmuz 2016 Pazar

Kiehl's Precision Lifting & Pore-Tightening Concentrate | Gözenek Küçültücü - Toparlayıcı Serum

Hızımı almışken, ikinci yazıyı da yayınlayım :) 

Ne de olsa, Salı gününden itibaren yine bir düşüşe geçecek yazılarım (malum iş başlıyor :(( )

Yine alıp, fotoğraflarını çekip, kullanıp bitirip ancak yazısını yazabildiğim bir cilt bakım ürünü var sırada!

Kiehl's Precision Lifting & Pore-Tightening Concentrate 



Cildim, kuru karma olduğundan ve özellikle burun ve burun kenarlarımda yoğun bir gözenek problemi olduğundan Kiehl's mağazasındaki görevli bana cildimi toparlayıp, gözenekleri sıkılaştıracak bu serumu önermişti. Ben de bir gazla satın aldım bu ürünü :) Sanırım doğum günümde gidip satın aldım, Kasım 2015 yani ve 4 ay içerisinde de bitti. Açıkçası biraz bereketsiz geldi bana bu ürün.

Ürün pompalı kahverengi bir şişede geliyor. Gramaj: 50 ml. Klasik cilt bakım ürünleri boyutunda. Her gün kullandığınız nemlendiriciniz veya anti-aging kreminiz altına 1-2 mercimek tanesi büyüklüğünde alıp gözenekler üzerine pıt pıt sürüp dışarı doğru yayarak kullanmanız gerekiyor. Yapısı çabuk emilen cinsten, yapış yapış değil ve yoğun bir yapısı yok. Üzerine akabinde rahatlıkla nemlendirici uygulayabiliyorsunuz. Ben bu ürünü sabahları kullandım, makyaj öncesi gözenekleri küçültsün diye. Ancak kullandığım 3-4 aylık bir süre zarfında yararını göremedim :(


Acabba günde iki kere mi kullanmam gerekiyordu diye de düşünmedim değil. Bilemiyorum. Açıkçası çok memnun kalamadım. Bir de oldukça az almama rağmen çok erken bitti bu ürün. Bereketsiz geldi bana. Fiyatı da 179 TL idi yanlış hatırlamıyorsam. Dolayısıyla tekrar alacağım bir ürün olmayacak.

Kiehl's markasını ve ürünlerini genel olarak sevsem de bu üründen ben çok memnun kalmadım. Siz bu ürünü kullandınız mı? Memnun kaldınız mı? Veya bana önerebileceğiniz gözenek bakımı yapann başka kremler var mı?

Çok güzel bir gün olsun!

Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder