Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

5 Ağustos 2016 Cuma

Bitenler І MAYIS HAZIRAN 2016

Herkese merhaba!

Biliyorsunuz genelde iki aylık bitenler yazılarımı aksatmamaya çalışsam da Haziran ayını feci şekilde pas geçmişim, nasıl bir yoğunluk nasıl bir tembellik ve yorgunluksa bu sayfayı açasım bile gelmemiş. O yüzden gecikmeli olarak Mayıs-Haziran aylarında neler bitirdiğimden kısa kısa bahsetmek istiyorum! :)

Cilt Temizliği


Sephora Triple Action Cleansing Water: Sephora'nın yüz ve göz temizliğinde kullanılan miselar suyu. Bioderma ile aynı ayarda diyebilirim. Güzeldi gayet. Rimeli tabi ki iyi temizleyemiyordu. Ancak fiyatı biraz pahalı 400 ml si 54.90 TL şişesini atmadım pompalı oluşundan dolayı elimdeki Garnier kusursuz makyaj temizleme suyunu bu şişeye boşalttım :) Ayrı bir yazıda bu temizleme suyunu anlatmak istiyorum bakalım ne zamana kısmet :P

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Bu da Sephora ve Bioderma ile aynı familyadan olan makyaj temizleme sularından. Uygun fiyatlılar arasında bence en iyi olanı :) Yoluma bununla devam edip içindekini Sephora'nın pompalı şişesine boşaltarak kullanmayı düşünüyorum :)

Glam Glow Powermud Temizleyici: Bu sample boy temizleyici oldukça yumuşak ve haftada bir veya iki defa kullanılması tavsiye edilmiş, temizlenmiş yüzünüzde 10 dak bekletip daha sonra dairesel hareketlerle yüzünüzü yıkıyorsunuz. Yağ gibi bir forma dönüşüyor ve oldukça güzel temizliyor. Sevdim bunu ancak her glam glow maske gibi bu da çok pahalı! :/

Superdrug Göz Makyaj Temizleme Mendilleri: Bu sene içinde gittiğim tüm seyahatlerimde çok severek kullandığım içinde sanırım 30 adet olan uygun fiyatlı göz makyajı temizleme mendilleri. Tabi ki göz makyajını tamamen söküp atmıyor ama daha sonr normalde uyguladığınız göz makyajını temizleme işleminde harcadığınız zamanı azaltıyor :) Boyutu da ufak, sevdim ben :)

Nivea siyah nokta bantları: Banyo sonrasında açılmış gözeneklere uyguladığınız zaman daha verimli sonuçlar alabileceğiniz bantlar. Ama ben bu tarz ürünleri sevmiyorum, bantlar bana göre değil :/

Saç Bakım Ürünleri - 1
Urban Care - Biotin - Keratin Şampuan: Uygun fiyatlı daha önce de 2 kutu kullanıp bitirdiğim severek kullandığım bir şampuan :)

Loreal Elseve Extraordinary Saç Bakım Yağı: Duştan sonra saç uçlarıma uyguladım, kolay taranmasına yardımcı oldu ancak çok emin olmamakla birlikte saçlarımı biraz ağırlaştırdı. Tam boyunu almam elimde bir sürü saç ürünü var ve zor bitiriyorum :/

Kiehl's Rice & Wheat Volumizing Şampuan: Bu deneme boyunu da yine seyahatlerde kullandım, şeffaf, hafif kokulu fazla köpürmeyen saçları güzel arındıran bir şampuan. Alabilirim elimdeki Organix'ler bitince :)

Cilt Bakım Ürünleri

Sephora Instant Refreshing Toner: Seyahat boy bu toniğin yazısı şurada. Seyahatler için oldukça kullanışlı. Bu ikinci bitirişim.

La Prairie - Anti-aging Eye and Lip Contour Creme: Yazısı şurada. Çok güzel ürün ama aşırı pahalı. Bir süre almayı düşünmüyorum :)

Murad - Renewing Eye Cream: 5 ml deneme boy oldukça uzunca bir süre kullandım. Nemlendirmesi ve emilmesi çok güzel, çok az beklentiyle kullandım ama beğendiğim göz kremlerinden oldu !

Lancome  - Genifique Serum: Yine seyahat boy bir ürün, geceleri yatmadan kulandım, elimdeki gramaj az olunca tabi etkisi hakkında birşey söyleyemiyorum ancak oldukça kolay emilen cildi nemli bırakan bir yapısı var.

Kiehl's Midnight Recovery Concentrate: Deneme boyu. Kullanırken çok korkmuştum zira sivilce yaptığına dair fazlaca yorum okumuştum. Ancak ben etkisine bayıldım gerçekten, tam boyunu elimdeki cilt bakım ürünleri azaldığında almayı düşünüyorum :)

Kiehl's Daily Reviving Concentrate: Bu da bir önce Kiehl's Midnight Recovery yağ bakımının sabahları kullanılan günlük versiyonu. Bunu da sevdim ama Midnight Recovery kadar değil çünkü sabahları çok erken kalkıp makyaj öncesi yüzüme yağ sürme fikri hoşuma gitmiyor, tam boyunu almam sanırım.

Sisley - el kremi deneme boyu: Yoğun yapılı ve elleri müthiş nemlendiren bir krem. Ancak el kremine tonla para harcamak istemediğim için tam boyunu almayı düşünmüyorum.

Rituals - Sakura vücut kremi: Amsterdam'daki Rituals alışverişinde verdikleri deneme boy vücut kremi. Kokusu, nemlendirmesi herşeyi harika tek negatif yanı Türkiye'de olmaması :/

Cyrene - Ultra Light Daily UV Defense: Çok uzun süredir duruyordu, ancak deneme boyların da bir son kullanma tarihleri olduğundan, çöpe gitti.

Kiehl's Ultra Light Daily UV Defense: Buna bayılarak kullandım, yüzde beyaz tabaka bırakmayan, çok iyi koruyan harika bir güneş koruyucu. Gidip tam boyunu aldım bile!

Kağıt Maskeler

Sephora'nın bir  sürü göz altı maskelerinden bitirdim. Bunların arasında: Avokadolu, güllü, narlı, lotus özlü olanlar vardı. Her Pazar akşamı bu maskeleri banyo sonrasında göz altlarıma uyguluyordum. Etkilerinden memnundum, çok güzel nem veriyordu, göz çevrem bana biraz daha aydınlanmış geliyordu, belki bir ilüzyondu :p Yolum Sephora'ya düşerse tekrar alabilirim, elimde hiç kalmadı.

Cettua - Before Having a Date: Adı üzerinde önemli bir buluşma öncesinde kullanabileceğiniz, kolajence zengin bir maske. Tüm yüze maskeyi yapıştırığ 20 dk kadar bekliyorsunuz sonra maskeyi çıkartıp fazlalıkları yüzünüze yediriyorsunuz. Bu da sevdiğim maskelerden, cildim ışıl ışıl oluyor bunu kullandıktan sonra :) 4'lü paketler halinde satılıyor, Gratis'lerde bulabilirsiniz.

Ağız Bakım:

Listerine seyahat boy ağız çalkalama suyu: Bu bir klasik, seyahatlerde kullanıp bitirdim.
White Glo: Seyahat boy beyazlatıcı etkili diş macunu. Bunu cidden beğendim, amaan diye almıştım, hakikaten dişleri tonunu açtığını gözlemledim. Seyahatlerimde bitti. :)

Makyaj Ürünleri:


Lancome - Hypnose Drama Rimel: Anlatacak söz bulamıyorum, çok sevdiğim ilk üç rimel içerisinde. Rimel stoğum bitince alacağım.

Oriflame - Asansörlü göz kalemi: Siyah renk ve bir de asansörlü göz kalemleri bende peynir ekmek gibi tükeniyor, bu da sevdiklerimden ve oldukça kalıcı :)

NARS- Light Reflecting Setting Powder: Sabitleyici Pudra: Yazı için şuraya tıklayabilirsiniz. Bu bitirdiğim ikinci idi. Çok seviyorum. Elimdeki diğer sabitleme pudraları bitince kendisine geri döneceğim! :)

Too Faced - Shadow Insurance Lemon Drop far bazı: Bu benim Too Faced ülkemizden çekilmeden hemen önce satın aldığım bir far bazıydı. Benim fikrime göre Too Faced far bazları konusunda Urban Decay'i de NARS'ı da sollar geçer, çok sevdiklerimden!

Real Techniques Makyaj Süngeri: Yedim resmen ve ben Beauty Blender'dan daha çok beğeniyorum!

Islak Mendil - Pamuk - Ivır Zıvır:

Şu ıslak mendiler içinde tek bahsetmek istediğim şey Watsons dan şu pembe ıslak bebek mendillerini almayın! Zira her çekişinizde imkanı yok 1 tane alamıyorsunuz 2-3 tane geliyor. Sinir etti beni.


Ortaya Karışık

Yukarıdaki fotoğraf Amsterdam'da çekildi. Otel odasında bavul toplarken çöplerimi yanımda taşımak istemediğimden, fotoğrafını çekiverdim biten miniklerin :)

Otacı Bitki özlü şampuan: Seyahatlerin  vazgeçilmezlerinden!
Dalan Saç Bakım Kremi: Yine seyahat boy severek kullanıp bitirdiğim saç kremi oldu.

Algenist Firming& Lifting Serum x2 : Geceleri kullandım, güzel bir nemli his veriyor ancak toparlama ve sıkılaştırma özellikleri için fazla kullanamadım.

L'occitane: Immortelle Serum: Kokusu ve nemlendirmesi harika bir serumdu.

Kiehl's Rice&Wheat Şampuan: Yukarıdaki anlattıklarım arasındaydı zaten :)

İşte Mayıs-Haziran aylarında bu ürünler bitti. Haziran ayında 15 gün boyunca yurtdışında olduğumdan oldukça fazla seyahat boy ürün bitti.

Sizin son zamanlarda neler bitirdiğinizi de okumak isterim!

Herkese güzel bir gün dilerim

Sevgiler
xoxo

1 yorum:

  1. Sephora 'nın misel suyu Bioderma 'dan daha mı pahalı! Ben de bu ay bitenlerimde bir adet Kiehl's güneş kremi ve L'occitane gece kremi testerlarını bitirdim :) Cettua maskelerini hatta Cettua ürünlerini bir yıla yakındır Gratis mağazalarında göremiyorum, sen bu maskeyi yeni mi aldın? Nars pudra ve Lancome maskara uzun zamandır aklımda, elimdekileri bitirsem de denesem :*

    YanıtlaSil