Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

22 Haziran 2014 Pazar

Dior - Trafalgar Oje

Günün ikinci yazısından herkese tekrar merhaba! J
Sırada yaz ve bahar aylarına çok yakıştığını düşündüğüm çok çok güzel bir oje var.
Dior – Trafalgar.

Tam bir nar çiçeği kırmızı kendisi, özellikle bembeyaz ellerde inanılmaz hoş durduğuna inanıyorum. Aldığımdan beri çok kez kullandım.


Ürün jel bitişli ve çok parlak, herhangi bir topcoat kullanmıyorum ben.
Fırçası Dior’un ojelerinde kalın oluyor, benim tırnaklarım çok büyük değil bazen taşırabiliyorum ama bu benim sakarlığım ve oje sürmedeki kabiliyetsizliğim açıkçası :P
Kalıcılığı çok çok iyi, bu fotoğraflar 4. Günden çekildi, öyle söyleyim J çok çok hafif tipwear (uçlardan çıkma) varla yok arası J


Bence olabilecek iki eksisi var bir tanesi tabi ki fiyatı, ikincisi ise çok ince yapılı bir oje. 2 katta hala tırnak çizgisi gözüküyor o yüzden ben 3 kat kullandım. Bu fotoğraflarda da 3 kat var.




Ama sürümü çok rahat, yapısı inanılmaz güzel. Tavsiye ediyorum J
Buycosmo’nun internet sitesi açıkken oradan 55 TL’ye almıştım. Son zamlardan sonra bu ojenin fiyatı sanırım 78 TL oldu , hele son gelen Dior’un koleksiyon ojeleri ise 99 TL şaka gibi >:(

Neyse kızmayım J
Güzel Pazar’lar, sevgiler…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder