Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

9 Haziran 2014 Pazartesi

La Roche Posay Anthelios XL Tinted Fluid 50 SPF

Günün tabi ki ikinci yazısından herkese tekrar merhaba J
Haziran ayı başı İstanbul’da kabus gibi olsa da, şimdi şimdi tekrar güneş yüzünü göstermeye ve sıcaklar yükselmeye başladı.
Dolayısıyla ben ve benim gibi transparan ciltli insanlar da yüksek faktörlü, günlük kullanıma uygun güneş kremi arayışına girdiler.
Ben, dürüst olmam gerekirse kışın bu kadar yüksek koruma faktörlü kremler kullanmıyorum. Ancak fondoten veya nemlendiricilerin içerisindeki 10 veya 15 hadi bilemedin 20 SPF’li ürünlerle idare ediyorum.
Ama, güneşin etkisini hissetmemle birlikte hemen 50+ SPF ürünlere yöneliyorum. Sebebi ise yüzüm özellikle dudak üstü bölgemde her yaz önleyemediğim lekeler oluşuyor L Allah’tan güneş görmeyince (sonbahar-kışın) hemen kayboluyorlar ancak yazın malesef “Muharrem Abi” şeklinde dolaşıyorum,  önlem almazsam tabi ki :-D
Bu lekeler aynı zamanda göz çevremde ve alnımda da çıkıyor azar azar, eskiden sadece dudak üzerinde çıkardı artık nedense göz çevreme ve alnıma da yayıldı. Sebebini bilen varsa ve beni aydınlatırsa çok sevinirim L
Neyse..
Geçen seneki Fransa seyahatimde, eczanelerdeki Bioderma, La Roche Posay gibi markaların ne kadar ucuz olduğunu görünce çifter çifter ürün almıştım J Bu aldığım ürünlerden biri de
La Roche Posay XL Tinted Fluid.


Kendisi 50+ SPF koruma faktörüne sahip. Yapısı oldukça akışkan, gerçekten tam bir „fluid“. En sevdiğim özelliği ise bu kadar yüksek güneş korumasına sahipken, yapısının kalın/ağır ve yapışkan olmaması.
Bir diğer + özelliği ise renkli oluşu, çok açık bir nude/pembe renkte diyebiliriz. Bu ürün zaten tek renk herhangi bir renk seçme şansınız yok, ya renksiz (beyaz) normal güneş kremi var, 50 SPF’lik ya da bu benim anlattığım J




Ben renkli olanı tercih ettim, hem renk eşitsizliklerini gideriyor hem de güneş kremi daha ne olsun, 1 taşla 2 kuş J
Kapatıcılık beklemeyin, zira sivilce ya da lekeleri kapatmıyor ancak cilt ile çok güzel bütünleşip, renk eşitsizliğini ortadan kaldırıyor.
Ben sabahları önce normal nemlendiricimi uyguluyorum ardından, giyiniyorum, bu süre zarfında kendi nemlendiricim emildikten sonra bu ürünü sürüyorum ve üzerine tüm yüzüme bir sabitleyici/finishing pudra uygulayarak cilt makyajımı yüksek güneş koruması ile bitirmiş oluyorum J
Gün içerisinde, parlama yapmadı bende ancak çok da mat durduğunu söyleyemeyeceğim.
Oldukça pratik bir ürün, yurt dışında ben bu ürünü sevgili Euro artışa geçmeden evvel 12 Euro’ya almıştım. Şimdiki kur ile yaklaşık 36 TL’ye geliyor. Artık sanırım yurtdışından alınmasının da bir anlamı kalmadı :-D

Sonuç olarak, hafif, yüksek güneş korumalı ve biraz da renk veren bir güneş kremi arıyorsanız kesinlikle öneriyorum :)

2 yorum:

  1. Güneş Kremi + CC krem + transparan pudra yapacağıma bunu alır pudralarım kendimi! cidden çok mantıklı sanırım biodermadan sonra buna bakabilirim :)
    Blogumda bir çekiliş başlattım katılırsan çok seviniiriiim!;
    www.1rimel1allik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim oldukça da hafif bir ürün, seviyorum kendisini :) Hemen bloguna ışınlanıyorum :))

      Sil