Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

29 Haziran 2014 Pazar

Too Faced - La Creme Color Drenched Lip Cream - I want Candy - Ruj İncelemesi


Too Faced (Sephora) indiriminden çok sevinerek aldığım bu rujdan, sizlere indirim bitmeden kaçırmamanız için bahsetmek istedim.




Günlük kullanıma oldukça uygun, TooFaced’in kendi sitesinde raspberry rose olarak tanımlanmış ki bence gerçekten de öyle olan, tam bir “my lips but better” ruju bu ruj. 



Pastel bir pembe diyebiliriz ancak benim kolumun içindeki swatchta ve dudaklarımda oldukça canlı gözüktü rengi. Kabında daha pastel gözüküyor. Sanırım dudak rengimize bağlı bir durum.






İnanılmaz güzel nem veriyor, sürümü ve dokusu yumuşacık adeta kayıyor dudak üzerinde ancak dikkatli kullanmakta yarar var zira hafiften sallanıyor benimkisi kırılabilir diye düşünüyorum özellikle bu sıcaklarda.



Dolayısıyla sürerken, fazla bastırmadan ve ruju fazla dışarıya çıkarmadan uygulamakta fayda var.

Mis gibi kokuyor, vegan bir ürün, bu hafta içerisinde tekrar bir sephoraya uğramayı düşünüyorum kaldıysa belki uygun bir iki renk daha bulursam alacağım. 

Aşağıda birçok fotoğraf görebilirsiniz, hepsi gün ışığında çekildi.







Umarım beğenmişsinizdir :) Ben çok beğendim keşke o esnada 1 başka rengini daha alsaymışım. Neyse artık...

Not: Neden gidiyorsun Too Faced? L

Sevgiler…

2 yorum:

  1. ne yazık ki hiç too faced ürünü bulamadım bunlarda da aklım kalmıştı güle güle kullan çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben bugün gittim baktım artık stand çok boşalmıştı ama bu seriden 2 renk daha ruj kaptım. :) Palladium Sephora'dan aldım, bilgin olsun ;)

      Sil