Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

22 Haziran 2014 Pazar

Tom Ford Lip Color Shine # 10 'Willful'

Haftanın en tembel ve en sevilmeyen gününden herkese merhaba! :)

Bu hafta çok çalışkan bir bloggerdım, evet yazıya dökülmedi ama bir sürü fotoğraf çektim ve sizlerle paylaşacağım yavaş yavaş :)

Açıkçası Tom Ford markası benim için nedense unutulmuş, es geçilmiş bir markaydı (gerçi cüzdanım için bu durum daha bile iyiydi belki :P) Ama sevdiğim ve takip ettiğim bloggerların Tom Ford rujlarla ilgili övgü dolu yazılarını okuyunca merakıma yeni düştüm :)

Akasya AVM'de Sevil Parfümeri'den ilk Tom Ford rujumu aldım! Willful…



Sanırım iki seri vardı rujlarda, benim aldığım seri Lip Color Shine serisinden, diğer seri bana çok nude (nude rujlar malesef genelde beni ölü gibi gösteriyor en sevdiğim nude ruj için şurada bahsettiğim Nars – Last Tango yazısını okuyabilirsiniz J ) geldi. Diğer serinin üzerinde TF logosu bulunmakta.

Benim aldığım seride logo yok. Bir de bu Lip Shine serisini ben biraz Chanel Coco Shine serisine benzettim. Dudakta ağırlık yapmayan, sheer, kalıp gibi durmayan parlak renkli ruj serisi.

Chanel Coco Shine rujlar hakkında ise yazdığım iki yazı vardı, biri şurada, diğeri şurada.

Tom Ford Lip Color Shine serisi ise Chanel Coco Shine serisine göre bence biraz daha kalıcı, yağ gibi kayıyor tabiri bu ruj için geçerli ve inanılmaz derecede yumuşak, 1 hafta üst üste kullansanız oldukça azalır. O yüzden az az kullanıyorum J

Rujun kabı siyah ve mat gayet sade şık bir ambalaj. Çok asil duruyor J




Renk ise benim aldığım günlük kullanıma uygun, bronz ve şeftali ton allıklarla çok rahat kullanabileceğim kırmızı baskın-turuncu olarak söylenebilir sanırım.



Fotoğraflarda hem elimde hem de dudağımda duruşunu görebilirsiniz. Fotoğraflar gün ışığında çekilmiştir.



Fiyatı ise tek eksisi ancak Tom Ford markasından ucuz ruj beklemek anlamsız olur malesef L

Sevil’de 138 TL’ye satılıyordu. Klasik %5 Sevil indirimi ile 131 TL’ye almıştım ben.

Düzenleme: Elimdeki iki adet Tom Ford rujun yanyana duruşunu da eklemek istedim :)



Beğenip birçok rengini alabileceğim uygunlukta bir ruj olmadığından en severek kullanacağım rengini seçtim.

Fiyatı tek eksisi olan bu ürünü gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum J

Herkese güzel bir hafta dilerim şimdiden! J 

2 yorum:

  1. Ben gloss bitişli rujları pek tercih etmiyorum ama bu renge bayıldım! Gerçi fiyatı çok üzücü ama... :D Çok hoş durmuş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Fiyatı çok çok acı gerçekten, ben de mat rujlarla pek yapamıyorum neden? çünkü ben dudaklarımı ısırıp, koparabiliyorum :( mat ruj için pürüzsüz dudak lazım, ben direk kapatıyorum işte nemlendirerek, gloss bitişli rujlar seçerek falan ;)

      Sil