Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

29 Haziran 2014 Pazar

Clarins - Super Restorative Day Cream

Merhaba :)

Haftanın en gıcık gününden sesleniyorum sizlere! J

Elimde yine bir alışverişimde verilmiş bir Clarins cilt bakım ürünü bulunuyor. Bu sefer SPF içermeyen bir gündüz kremi:

Clarins - Super Restorative Day Cream!



Elimde 2 adet vardı, deneme boyu ürünler, toplamda 10 ml’lik ürünlerdi. Kullandığım süre boyunca memnun kaldığımı söyleyebilirim.

Bu krem tüm cilt tiplerine uygun olarak gösteriliyor, ancak bence çok kuru ciltler bunu pek sevmeyebilir zira ben karma cildimde uyguladığımda cildim hemen çekiyordu üzerine makyajımı kolayca yapıyordum J

Benim açımdan iyi bir özellik. Bu krem biraz olgun ciltlere uygun yani yaşınız 20-25 civarı ise size biraz ağır gelebilir ama ben çok sevdim gerçekten.

Kıvamı akışkan değil aksine yoğun ama sürdüğünüz zaman dediğim gibi çabuk emiliyor. Kullandığım süre içerisinde, cildim çok güzel nemlendi. Bu kremin esas amacı hormonal değişikliklerden ileri gelen matlık, elastikiyet kaybı ve yaşlanma gibi etkileri minimize etmek.

Evet, matlık kısmına etki etti diyebilirim gerçi benim cildimde çok bir matlık yoktu ancak harika nem verdiğini söyleyebilirim. Cildim, 33 yaşımda olmamdan mütevellit, elastikiyet kaybı veya derin çizgilere daha henüz(!) sahip değil, dolayısıyla bunlara etkilerini gözlemleyemedim.

Ancak kullandığım süreç içerisinde, cildimi yağ çanağına çevirmeden güzelce nemlendirdi ve makyaja hazır hale getirdi, ha bu arada beni yaşlanmaya karşı da koruduysa ne ala! J

Şu ara elimde yine bir yığın tester var dolayısıyla onlar bittikten sonra bu kremden alabilirim diye düşünüyorum.

Kısacası, yaşınız 30 üzeriyse, mimik çizgileriniz varsa, ince çizgilere sahipseniz ve elastikiyet kaybı yaşıyorsanız bu ürüne göz atmanızı tavsiye ederim.

Herkese güzel bir hafta diliyorum J


Sevgiler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder