Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

29 Ağustos 2014 Cuma

DDF Protective Eye Cream - Göz Kremi

Herkese merhaba :)

33 yaşında biri olarak, en önem verdiğim bakım : göz çevresi bakımı, göz çevremde herhagi bir ince çizgi ya da kırışıklık çıkmasın diye sanırım yapmayacağım şey yok :P

Bir çok göz kremi kullandım. Göz çevrem çok da yıpranmış bir durumda değil ama yine de ben hep bir "en iyi göz kremi" arayışındayım.

Son 3 aydır kullandığım bir krem var, bu kremi benim çalışma arkadaşım (kendi 40 yaşında) kullandı. Memnun kaldığını söyledi. Ben de indirimde olduğunu gördüğüm turuncukasa'dan satın aldım.

DDF - Protective Eye Cream (DDF  - Koruyucu Göz Kremi)


Ürün, bence tüm göz kremlerinin olması gerektiği gibi pompalı bir şişede geliyor. 15 ml. Ürünün vaadi, günlük nemlendirmeyi sağlamak ve ince çizgi ve kırışıklıklara bakım yapmak. Bunları yaparken de UV ışınlarına da karşı 15 SPF'lik bir koruma faktörü içeriyor ki bence harika. Çoğu zaman -ya da belki sadece ben bilmiyorum-, yüzüme koruyucu faktörlü krem sürerken göz çevremi hiç düşünmem ve ihmal ederim. Dolayısıyla bu göz kremi bu unutkanlığı önlemiş oluyor :), İçerdiği SPF ile de göz çevresinde oluşabilecek güneş lekesi veya çil gibi izlerden koruyabiliyor.

Makyaj altına oldukça uygun, yapısı ne çok akışkan ne de çok katı. Tam ortasında, sabah uyanır uyanmaz yüzümü yıkıyorum bunu sürüyorum ve 5 dakika içinde emilmiş oluyor. Üzerine makyjımı rahatlıkla yapabiliyorum.  3 aylık kullanımım sonucunda diyebilirim ki özellikle gülerken belirginleşen, göz kenarındaki ince mimik çizgime iyi geldi.


Nemlendirmesi gerçekten çok yeterli, hatta bazen makyajdan önce bekleyemiyorum ama ellediğim zaman hissediyorum, daha göz altındaki deri yaydığım ürünün hepsini çekmemiş oluyor. O yüzden nemlendirmesi bir hayli iyi.

Siz de eğer, hem nemlendirmesi iyi, hem kırışıklık bakımı yapacak, hem makyaj altına uygulanacak bir göz çevresi kremi arıyorsanız bu kreme bakmanızı tavsiye ederim.

DDF ürünlerine bundan sonra daha bir eğilmeyi düşünüyorum. Bu kremi de bitince tekrar alacağım, çünkü çok sevdim.

Siz hangi göz kremlerini kullanıyorsunuz? Sizin yaşınız kaç? :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder