Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

27 Ağustos 2014 Çarşamba

Tatil Makyaj Çantamda Neler Var?


Herkese yeniden merhaba :)

Bu tatil sanırım blog yazıları açısından bana yaradı, boş vakit olunca insan daha rahat rahat yazı yazabiliyor. Sizlere genelde blogger camiasında en sevilerek okunan, benim de okumayı en sevdiğim yazılardan  biri olan "Tatil makyaj çantamda neler var?" yazısını hazırladım.

Genelde büyük problemdir, "tatile giderken makyaj çantama ne atayım??", bu sorunun cevabı kaç günlük tatilde olunacağı, nereye tatile gidileceği ile ilgili olarak değişebilir.

Tabi sizin kokoşluk katsayınızla da orantılı bu durum :) Mesela benim kokoşluk katsayım çok yüksek, o yüzden biraz doluca tatil makyaj çantam :P


Makyaj çantamı çok severek Oysho'dan almıştım geçen yıl. İki katlı, kumaş, yıkanadabiliyor. Üst fermuarlı bölmesinde kocaman bir ayna var bence çok güzel bir ayrıntı :) Alt katına ise bütün tatile yanıma getirdiğim makyaj malzemelerimi doldurdum. Üst kat boş değildi tabi, size göstermek için boşalttım :-D


Aşağıda makyaj malzemelerimi görebilirsiniz, gayet dağınık :P 16 gün Alanya'da yazlığımızda, ailemle kalacağım. Ona göre getirdim cicilerimi, şimdi bakalım neler varmış :)



1. Chanel - Reflex allık (mercan tonlu)
2. Estee Lauder - Pink Kiss allık (pembe)
3. YSL  - Kırmızı lipgloss, YSL Glossy Stain 8 numara (direkt portakal renkli çok seviyorum :))
4. Chanel - Insolence - 57 numara -Rouge Allure Extrait de Gloss - Çok parlak çok sevdiğim bir pembe tonu
5. Nars - Dolce Vita Kalem Ruj, altına sürmek için Nivea Ballı lipbalm
6. Watsons'dan aldığım ve severek aldığım battal boy Solait bronzer
7. Yazısı şurada olan Essence Great &Powerful Oz Koleksiyonundan aydınatıcı pudra (bitmek üzere)
8. Guerlain - Light sheer bronzing powder Terracotta (Blondes) - bunu bronzer olarak değil aslında allık olarak uyguluyorum, azaldı bayağı yazısını yazacağım :)
9. MAC - Lightscapade - aydınlatıcı, çok seviyorum bunu, bu aydınlatıcıyla disko topuna dönmek imkansız
10. Benefit - Gimme Brow kaş şekillendirici - bayılıyorum, bitmek üzere, bitmesin çünkü çok pahalı :(
11. Maybelline - Falsises Black Drama - rimel..bitmek üzere :)
12. Sephora (açılmamış), Avon supershock siyah göz kalemleri (Avon zaten yumuşak bu Alanya sıcağında kendinden geçerse diye yanıma açılmamış Sephora'yı almıştım :P).
13. MAC-Coffee kahverengi göz kalemi
14. Yazısı şurada olan YSL Kiss & Blush 08 numara
15. Clinique chubby stick - chunky cherry (ilk çıkanlardan bitmek üzere çok az kaldı)
15. The Balm - Put a lid on far bazı - bitmek üzere
15. Benefit porefessional gözenek küçültücü baz - bitmek üzere, Yazısı için tık tık
16.Maybelline on & on bronze - krem far
17. Max Factor  tekli farlarından golden bronze
18. Rimmel Scandal Eyes - Bullet Proof - bej şampanya renkli kalem far
19. Rimmel London - Rich Russet renkli likit far - çok seviyorum bu rengi..
20. Helene Rubinstein - Kapatıcı rengi 02 bendeki
21. Estee Lauder Doublewear kapatıcı - bitmedi- bitemedi. Yazısı şurada
22. İki adet kalemtraş :))




Fırçalara gelince, zamanında Sigma Beauty'den yaptığım alışverişin içerisinden çıkan fırça kılıfını kullanıyorum, hem seyahatlerde çok pretik hem de fırçaları taşırken koruyor, zarar görmelerini engelliyor. Ayrıca ikiye bölünerek gittiğiniz yerde fırçalık olarak kullanmanıza olanak sağlıyor. :) Fırçaları açıkçası yanıma aldığım allık ve far sayısına göre aldım, bunların hepsi aşağıda görmüş olduğunuz fırça kılıfına sığıyor :)


Tatilde yanıma aldığım makyaj ürünleri bu kadar işte :) Bence bunlar bile fazla, her ne kadar 16 gün için gelmiş olsam da, hergün makyaj yapmıyorum en fazla bir lip balm/ruj sürüp çıkıyorum dışarı :)

Siz ne düşünüyorsunuz? Çok mu ürün almışım yanıma? Siz neler alıyorsunuz tatile giderken??

Görüşmek üzere....:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder