Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

16 Ağustos 2014 Cumartesi

NARS - Purple Rain Oje

Merhaba herkese :)

Geçtiğimiz günlerde hayatımın ojesi, harika şöyle güzel böyle muhteşem bir oje diye anlattığım ve yazılarını şurada ve şurada bulabileceğiniz Chanel - Taboo ojeye sanki bir dupe bulmuş gibiyim :)

En az onun kadar güzel, en az onun kadar dikkat çekici bir oje...
NARS - Purple Rain...



İçerisinde aynı Taboo'da olduğu gibi kırmızı/mavi ufak ışıltılar var. arika yansımaları olan ışıltılı bir mor renk. Ve güneşte özellikle aynı Taboo gibi inanılmaz bir şekilde ışıldıyor. Bayılarak kullandım. Elimdeki Taboo'nun çeyereğinin bittiğini görünce kendimi koşarak bir Sephora'ya atıp Taboo aradım ve şansa da buldum. Taboo'yu yedeklemenin mutluluğu ile dolaşırken NARS standında bu ojeye rastladım. Gerçekten benziyorlar, tırnaktaki duruşları da benziyor.




Şimdi gelelim yapısına, yapısı çok güzel, ne cılk akışkan ne de katı kıvamlı,sürümü oldukça rahat, 2 katta şişedeki rengini tam vermekle birlikte gayet opak bir oje. Fiyatını hatırlamıyorum. 60 civarı sanırım. Taboo'yu geçen tek özelliği inanılmaz kalıcı oluşu, 5 gün tırnaklarımdaydı, 5. gün uçlardan soyulmalar başladı e o da olsun artık :)))



Fotoğrafların hepsi gün ışığında çekilmiştir. Taboo'yu arayıp bulamadıysanız bu ojeyi şiddetle tavsiye ederim :)

Güzel bir Cumartesi günü olsun :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder