Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

31 Ağustos 2014 Pazar

Shiseido - Expert Sun Aging Protection Cream Plus - SPF 50+ - Güneş Kremi (Yüz)


Günün 2. yazısı ve Ağustos ayının son gününden herkesetekrar merhaba :)

Umarım çok güzel huzurlu, sağlıklı ve mutlu bir Sonbahar geçiririz.

Sonbahar derken, ben gerçi hala Alanya'dayım! Ve burası hala cayır cayır yanıyor. Tatilimin son 1 haftasına girdim. Tatildeyken zamanın daha hızlı akması sinirlerimi bozuyor. (Relativite - Einstein amcam sağolsun ;)))

Sonuçta burada güneş hala oldukça etkili ki güneş koruma faktörlü ürünleri yaz kış demeden kullanmamız gerekiyor aslında.

Benim özellikle, dudak üstü ve alnımda ve göz kenarlarımda hafif olmak üzere güneş gördüğü zaman yüzümü istila etmeye meyilli lekelerim var!

Dolayısıyla yazın özellikle bu bölgeler 50 faktörden daha az spf li ürün kullanmadan sokağa/plaja/dışarı adımımı atmıyorum :/

Özellikle şehir içindeyken, makyaj altına kolayca uygulayabileceğim, yüzümü yağlandırmayan yüksek koruma faktörlü güneş kremlerin bulursam üzerine atlıyorum :) Bu ürün de bunlardan biri :)


Yapısı içerdiği yüksek koruma faktörü yüzünden, çok akışkan değil, biraz kıvamlı. Ancak cilde gayet güzel yediriliyor. Ürün ambalajında güneşin verdiği zararla ,yaşlanma etkilerine karşı bakım yaptığı yazıyor. Açıkçası ben bu kısmıyla ilgilenmiyorum. Cildime ağırlık yapmasın, lekelerimi önlesin yeter!

Bu ürünü ben İstanbul'da da kullandım, şu an Alanya'da da kullanıyorum. Evet ürün gene bir deneme boy ürün, ama birden fazla verdikleri için, yorumlamama yetecek kadar kullanma fırsatım oldu :)

Cildimi asla yağlandırmadı, hafif bir ürün, üzerine makyajımı yaptım, cildim yapılan makyajı kusmadı. Ve en önemli güneşten inanılmaz bir şekilde koruyor. Ben önümüzdeki sene güneş yüzünü göstermeye başladığı andan itibaren bu ürünü kullanacağım. Bir kenara yazıyorum. Çok çok memnun kaldım.

Sonuçta, yüksek koruma faktörlü ağır ürünler oldukları için akşam vakti günlük yüz temizleme jelinizle çıkarılması öneriliyor ki ben de öyle yapıyorum. Bir de yaz vakti sivilceydi dertti uğraşmamak için :)

Sonuç olarak çok çok beğendiğim bir ürün oldu, sivilce veya alerji de yapmadı.

Problemcadı bu ürünü çok beğendi! ;)

Herkese Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder